Met welke 10?

DeletedUser7072

Guest
6. Dirk van Gonohaba. Dirk heeft naar eigenzeggen iets wat weinig tijd, maar tot op heden heb ik daar niet veel van gemerkt. Sterker nog hij heeft gister vv gepakt en hij lijkt wel 24/7 op het AF actief te zijn. Dirk is iemand die er volgens mij meer is voor de sfeer in een stam. Hij probeer soms creatief aan te vallen. Vaak vertaalt dit zich in het volgende resultaat: Het is zo slecht en onlogisch dat je 2x moet kijken voordat je actie onderneemt. Wat wel leuk is om te zien is dat er altijd nog iets van logica in de slechtheid verborgen zit. Hij lijkt me een ideale persoon om achter je te hebben als leiding zijnde. hij is voorspelbaar, maar constant en makkelijk/sociaal in de omgaan. Iemand die het spel op een leuke en eerlijke manier wil spelen, maar RL altijd boven TW zet. Zet er bij Dirk een paar co’s bij en het is een ideaal team.

Daar zeg je wel wat ja, eigenlijk moet ik qua activiteit een stap terug doen.

Ja het was geinig om je aan te vallen toen je die vv had, ik moest wel creatief aanvallen want een standaard trein(zelfs gesplit) zou je toch wel snipen ;)

Iniedergeval bedankt voor deze mooie vermelding. En gezien ik asperger heb wel apart om te zien dat ik hier als sociaal en makkelijk in de omgang word gezien :p
 

DeletedUser77660

Guest
Zou het eens interessant zijn om hetzelfde te doen als hier maar dan "met welke 10 niet?" + de reden waarom? Daar kunnen we nog iets uit bijleren :)

Bedankt Ricardo om ons in je lijstje op te sommen xx
 

DeletedUser5114

Guest
Zou het eens interessant zijn om hetzelfde te doen als hier maar dan "met welke 10 niet?" + de reden waarom? Daar kunnen we nog iets uit bijleren :)

Ik verwacht niet dat je dit soort lijstjes zou willen, het zou veel te vaak tot doelloze rot discussies leiden en laten we eerlijk zijn daar hebben we er nu al veel te veel van op het AF van tegenwoordig.
 

DeletedUser77660

Guest
Ik verwacht niet dat je dit soort lijstjes zou willen, het zou veel te vaak tot doelloze rot discussies leiden en laten we eerlijk zijn daar hebben we er nu al veel te veel van op het AF van tegenwoordig.

Klopt wel :)
 
Reactiescore
2.303
7. Emile Ruthless Maniac. Dit is een speler die naar mijn mening altijd de goede co’s kan vinden en zelf echt een levensgenieter is. Maar als je hem nodig hebt en hij heeft tijd dan kan je op hem bouwen. Hij heeft veel ervaring en een duidelijke eigen mening, wat ik erg waardeer. Emile zou zelf geen account kunnen onderhouden(geen solo speler dus), hij moet blij zijn met de actieve Jannick als co, die dit punt best wel goed aanvult.
Thanks mattie, Tuurlijk zou ik geen account kunnen houden, dit rotspel verneukt al genoeg van mijn tijd :p
Kevin doet trouwens ook immens veel op het account, gewoon geen opvallende speler.
 

DeletedUser77014

Guest
Dylan van .Euphoria. Alhoewel ik het niet helemaal met zijn (oude?) manier van taggen eens ben. Heeft hij wel het inzicht om het op zijn manier met beperkte verliezen een blitz/massa’s te deffen. Als leider moet hij mij nog overtuigen aangezien ik hem iets wat te impulsief vind, wat als leider een slechte eigenschap is. Maar aan zijn inzet valt niet te twisten die is 200% ik ben benieuwt of hij het met zijn stam kan klaarspelen. Hoor deze inzet moet is ook hij een aanvulling op elke stam.
Hartstikke bedankt Aldo!
Wat bedoel je trouwens met mijn manier van taggen? Enige speciale dat ik doe is ze een nieuwe tag geven dat bij het incommings overzicht duidelijk af te lezen is dankzij Sangu. Verder ben ik het eens met wat je zegt over het impulsief zijn, maar bij een nieuwe start van een stam is dit soms nodig natuurlijk. En de sfeer in de stam is 10x beter dan het ooit was, ben van mening dat het eindelijk eens wat beter loopt in Irid.
 

DeletedUser5114

Guest
Ik bedoelde inderdaad jou, Aldo vertelde me dat je op 49 bent gaan spelen en zei hierbij dat je op Act Of Divinity speelde vandaar de verwarring.
 

DeletedUser66129

Guest
Ik bedoelde inderdaad jou, Aldo vertelde me dat je op 49 bent gaan spelen en zei hierbij dat je op Act Of Divinity speelde vandaar de verwarring.

Nope, speel dus op azrahn samen met Anne en Anneke :)

Top teampje dus :D
 
Reactiescore
2.486
Hartstikke bedankt Aldo!
Wat bedoel je trouwens met mijn manier van taggen? Enige speciale dat ik doe is ze een nieuwe tag geven dat bij het incommings overzicht duidelijk af te lezen is dankzij Sangu. Verder ben ik het eens met wat je zegt over het impulsief zijn, maar bij een nieuwe start van een stam is dit soms nodig natuurlijk. En de sfeer in de stam is 10x beter dan het ooit was, ben van mening dat het eindelijk eens wat beter loopt in Irid.

Laat me zien dat ik ongelijk heb over dat impulsieve.
Dat van taggen komt van W45 af, ik heb geen behoefde om roddels/oude gewoontjes te verspreiden op t AF. Kortom als je wil weten waar ik t over heb contact me ff op skype. Het kan heel goed zijn dat je net nu weer ander doet namelijk.
 

DeletedUser7072

Guest
Aldo ik hoorde dat je allemaal 40'ers leidde in je stam en ze dachten dat je een vent van 40 was, en toen het uitkwam dat je 18 was niemand dat kon geloven :D
 
Reactiescore
2.486
Aldo ik hoorde dat je allemaal 40'ers leidde in je stam en ze dachten dat je een vent van 40 was, en toen het uitkwam dat je 18 was niemand dat kon geloven :D

50+ dachten ze extern zelfs :rolleyes:
 

DeletedUser7072

Guest
Handig toch, heeft hij geen helium ballon nodig om een gek stemmetje op te zetten ;)
 
Bovenaan