Classic 12 - Instellingen & Discussie

DeletedUser20611

Guest
Dit is elke classic zo hoor er zijn altijd wel genoeg bb's om het vrij lang uit te stellen en meestal duurt het ook altijd nog wel een maand langer dan dat je in eerste instantie dacht nodig te hebben. :)
Nooit is de top 40 in deze fase allemaal +1 miljoen toch? Nu waren er 3x BB's per speler ofzo, heeft tot gevolg dat de rimnoobs die anders elkaar wegspelen nu gewoon BBtjes edelen tot het oneindige. Aantal actieve dorpen steeg op andere werelden nooit zo snel omdat er nooit zoveel 'actieve' groeiende rimnoobs waren.
 
Reactiescore
1.140
Mwa dat valt vies tegen hoor al me voorgaande classics als je dan van af 20% berekende hoe lang je nodig had was het 1 a 2 maanden in de praktijk duurde het altijd 2x zolang omdat er gewoon altijd super veel bb Edelaars zijn.
echter wat ik wel denk is dat het niveau zoveel lager ligt deze classic dat er veel meer noobs zijn die bb's edelen en dat er ook veel meer noobs zijn die het overleeft hebben.
 

DeletedUser75558

Guest
Mwa dat valt vies tegen hoor al me voorgaande classics als je dan van af 20% berekende hoe lang je nodig had was het 1 a 2 maanden in de praktijk duurde het altijd 2x zolang omdat er gewoon altijd super veel bb Edelaars zijn.
echter wat ik wel denk is dat het niveau zoveel lager ligt deze classic dat er veel meer noobs zijn die bb's edelen en dat er ook veel meer noobs zijn die het overleeft hebben.
Het niveau is inderdaad om te janken, als je kijkt wat voor stabbers er nog "kans" kunnen maken (bact.) en dat er teveel bb's zijn is een feit, daar kan niemand een andere mening over hebben. Dit is een classic, niet w3 waar je lekker maanden lang bb's kan gaan edelen en vervolgens dat ze ook nooit opraken. Dit is een speciale wereld die misschien 4 maanden hoort te duren en daardoor ook wel een hoger niveau hoort te hebben dan elke andere wereld dan ook, maar nu lijkt het wel of iedereen een kans kan maken puur uit het actief edelen van bb's waardoor deze waardeloze flut wereld alleen maar langer gaat duren. Het is toch belachelijk, dat we nog niet eens op 25% zitten? Deze wereld bevat geen spannende fights meer, alleen slechts vertragingen die het leuk vinden om lekker maanden lang bb's te blijven edelen. Ik bedoel, hunt pakt dan een hoop dorpen van iemand als bv feedthebeast, dan verwacht je dat z'on speler gaat breken, maar nee hoor, hij edelt lekker weer 400 bb's, waardoor het alleen maar nog langer gaat duren. Dit was maar een voorbeeld trouwens, dus niet weer meteen gaan bashen om het feit dat ik denk dat dit al gebeurd.
 
Reactiescore
1.075
scheelt natuurlijk ook weer als spelers van 5-8 mio DU's van 4 mio hebben die weer barbs kunnen blijven edelen :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: dan zorg je gewoon zelf dat je % nooit hard gaat stijgen.
Na 4 "DU"s zit ik al aan 1000+ barbs , daar nog eens BG's bijgerekend, snow alleen al heeft circa 800 barbs geedeld en tnb minstens 600, en hunt zelf zit dan ook nog eens op een kleine 1K barbs. Dan moet je de lange duur niet gaan schuiven naar de noobs die het kunnen overleven id rim maar naar jullie eigen fout.

als je dan de coalitie Bact/Muscle bekijkt komen wij nog niet eens op de 1K barbs die enkel jullie mb's/DU's al hebben geedeld.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan