The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser76756

Guest
Jullie grote baas herrjan kan dit toelichten ;)

Wat moet ik toelichten? Dat Jan de vv aan een stammie van ons heeft gegeven? En jij vervolgens waarschijnlijk iemand hebt overgehaald om de vv aan jou te geven, en toen alle troepen hebt weggestuurd van een account waar Sagra van zou balen als het naar Forged gaat.
 

DeletedUser71739

Guest
Voor alle duidelijkheid even, Kyro is lang bespeeld door corne en niet door mij. Ik heb niets te doen met het wegsturen van de troepen of het edelen van lord banaan.

Daarnaast heb ik herjan uitgelegd dat Sagra geen interessen heeft gehad in het account van Lb om te internen. Zoals jullie kunnen zien zal dat acc voor Sagra niet te verdedigen zijn en daarom dom zijn om te internen.

Naast Lb is Lauwe er ook nog. Hij is gestopt met spelen en heeft zijn account aangeboden aan Sagra omdat hij het altijd naar zijn zin heeft gehad bij ons. Hier hetzelfde verhaal als bij Lb, is gewoon niet interessant voor ons omdat we al tegenover een enorme overmacht staan en dit nooit kunnen verdedigen. Faith zal zelf gaan internen of een poging doen voor een nieuwe speler.
 
Reactiescore
2.191
Voor alle duidelijkheid even, Kyro is lang bespeeld door corne en niet door mij. Ik heb niets te doen met het wegsturen van de troepen of het edelen van lord banaan.

Daarnaast heb ik herjan uitgelegd dat Sagra geen interessen heeft gehad in het account van Lb om te internen. Zoals jullie kunnen zien zal dat acc voor Sagra niet te verdedigen zijn en daarom dom zijn om te internen.

Naast Lb is Lauwe er ook nog. Hij is gestopt met spelen en heeft zijn account aangeboden aan Sagra omdat hij het altijd naar zijn zin heeft gehad bij ons. Hier hetzelfde verhaal als bij Lb, is gewoon niet interessant voor ons omdat we al tegenover een enorme overmacht staan en dit nooit kunnen verdedigen. Faith zal zelf gaan internen of een poging doen voor een nieuwe speler.

Waarom LB dit doet enzo boeit me eigenlijk vrij weinig, waar ik het over had was puur de troepen wegsturen. Wie is corne?
 

DeletedUser71739

Guest
Corne is Kyro en Kyro is Max!
Vanaf vandaag is Kyro alleen max.

Wat Lb verder doet gaat me ook niet meer aan, viel ons gewoon tegen dat hij het account aan de vijand gegeven heeft.
 

DeletedUser76756

Guest
Voor alle duidelijkheid even, Kyro is lang bespeeld door corne en niet door mij. Ik heb niets te doen met het wegsturen van de troepen of het edelen van lord banaan.

Daarnaast heb ik herjan uitgelegd dat Sagra geen interessen heeft gehad in het account van Lb om te internen. Zoals jullie kunnen zien zal dat acc voor Sagra niet te verdedigen zijn en daarom dom zijn om te internen.

Naast Lb is Lauwe er ook nog. Hij is gestopt met spelen en heeft zijn account aangeboden aan Sagra omdat hij het altijd naar zijn zin heeft gehad bij ons. Hier hetzelfde verhaal als bij Lb, is gewoon niet interessant voor ons omdat we al tegenover een enorme overmacht staan en dit nooit kunnen verdedigen. Faith zal zelf gaan internen of een poging doen voor een nieuwe speler.

Wat een steun voor de actie van je co-speler! En als jullie geen interesse hebben in LB, waarom dan alle troepen wegsturen en aanvallen sturen? Je spreek jezelf tegen xD
 
Reactiescore
4
Corne is Kyro en Kyro is Max!
Vanaf vandaag is Kyro alleen max.

Wat Lb verder doet gaat me ook niet meer aan, viel ons gewoon tegen dat hij het account aan de vijand gegeven heeft.


en dat was nou het grote probleem CORNE oja en lauwe is ook pist off omdat ze zijn mail adres en ww ongevraagd hebben gewijzigd dus ook dit acc gaat sagra weer verliezen... goed bezig jullie ....
 
Reactiescore
4
en wees blij dat ik het wegsturen van de troepen niet heb aangegeven bij suport valt onder spelbederf en dat is een dikke ban ... meneer KYRO
 

DeletedUser3507

Guest
en dat was nou het grote probleem CORNE oja en lauwe is ook pist off omdat ze zijn mail adres en ww ongevraagd hebben gewijzigd dus ook dit acc gaat sagra weer verliezen... goed bezig jullie ....

Kleine verduidelijking, was iem aangewezen door Faith om acc te bespelen. :) en dit idd nadat ik eerst bij Kyro gaan horen was of zij geen interesse hadden in het acc. Wou sagra de eerste keus geven, dankzij hen is het acc zo ver gekomen. Maar door de ligging en verloop van spel gecombineerd met rl, had ik nooit bij sagra kunnen blijven spelen.
Ondertussen vraagt rl nog meer van mijn vrije tijd met als gevolg dat het hier dus stopt voor mij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71739

Guest
en dat was nou het grote probleem CORNE oja en lauwe is ook pist off omdat ze zijn mail adres en ww ongevraagd hebben gewijzigd dus ook dit acc gaat sagra weer verliezen... goed bezig jullie ....

Ben het gedeeltelijk met je eens Jan. Zoals Lauwe al aangeeft heeft hij het account aangeboden aan mij. Ik heb dit niet gedaan omdat lauwe niet interessant is voor Sagra net als Lord Banaan. Lauwe heb ik dus niet verloren maar terug gegeven aan faith, dit had ook met Lord Banaan gedaan moeten worden. Dat geouwehoer met de vv en het wegsturen van jou troepen is niet mijn keus geweest en keur dit ook zeker niet goed.
 

DeletedUser71739

Guest
Ook hier weet jij al meer van herjan. Wanneer post je eens wat nieuws of iets met inhoud?
 

DeletedUser74557

Guest
We weten allemaal dat Herjan meestal stom praat, hoopjes onzin komen er vaak uit. leukste is, respectvol tegen zijn medemens is hij niet. Dit wordt toch regelmatig beaamt vanuit alle hoeken :D

Tip voor jou Herjan, maak wat minder ruzie en maak jezelf niet zo belachelijk, straks wordt je nog uitgekotst :p wat ik om mijn beurt dan ook wel weer snap ;)

ik kruip weer onder me steen :)
 

DeletedUser71739

Guest
Het zou je sieren Corné van je acc te trappen ;)

Ook hier weet jij al meer van herjan. Wanneer post je eens wat nieuws of iets met inhoud?

Waarom begin je niet over de fusie tussen Final en C.N.1? Dat is pas interessant ;)

Als je het mij vraagt denk ik dat ze gewoon klaar zijn met jou en eindelijk verstandig worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.191
Waarom begin je niet over de fusie tussen Final en C.N.1? Dat is pas interessant ;)

Als je het mij vraagt denk ik dat ze gewoon klaar zijn met jou en eindelijk verstandig worden.

En wat heeft een fusie te maken met dit punt? Troepen wegsturen is laf, dat jij het zelf niet was maar je co maakt het niet minder erg.
En dan edelclears verliezen door je eigen clears, gotta love casual
 

DeletedUser71739

Guest
En wat heeft een fusie te maken met dit punt? Troepen wegsturen is laf, dat jij het zelf niet was maar je co maakt het niet minder erg.
En dan edelclears verliezen door je eigen clears, gotta love casual

Heeft inderdaad niets met elkaar te maken maar ik denk dat de wereld meer interesse heeft in duidelijkheid over de fusie dan over het doodlopen van mijn edelclears.
 
Bovenaan