Het grote Stabtopic, Meld hier de stabberssss

DeletedUser

Guest
Ik denk dat jij mentale problemen hebt. Welja, ik ben het zeker. Diegene die alles in gang stak/bedacht was de gozer die jij tof vindt. Net als de buurt oproepen, is iets wat ik nooit gedaan heb ;). Met de w50 chat is niks mis, zeker nu jij er weg bent. Je hebt ze gewoon niet allemaal op een rij dus dat heeft vrij weinig te maken met ik die aardig ben/doe of niet. Zoals ik al zei: ga jij maar stilzwijgend het noobje spelen op Orphan tot Snurk valt, tenzij Orphan eerder valt.

Tldr;
 

DeletedUser73195

Guest
Ik denk dat jij mentale problemen hebt. Welja, ik ben het zeker. Diegene die alles in gang stak/bedacht was de gozer die jij tof vindt. Net als de buurt oproepen, is iets wat ik nooit gedaan heb ;). Met de w50 chat is niks mis, zeker nu jij er weg bent. Je hebt ze gewoon niet allemaal op een rij dus dat heeft vrij weinig te maken met ik die aardig ben/doe of niet. Zoals ik al zei: ga jij maar stilzwijgend het noobje spelen op Orphan tot Snurk valt, tenzij Orphan eerder valt.
Echt waar hou je muil gewoon for once
 
Reactiescore
2.039
Ik denk dat jij mentale problemen hebt. Welja, ik ben het zeker. Diegene die alles in gang stak/bedacht was de gozer die jij tof vindt. Net als de buurt oproepen, is iets wat ik nooit gedaan heb ;). Met de w50 chat is niks mis, zeker nu jij er weg bent. Je hebt ze gewoon niet allemaal op een rij dus dat heeft vrij weinig te maken met ik die aardig ben/doe of niet. Zoals ik al zei: ga jij maar stilzwijgend het noobje spelen op Orphan tot Snurk valt, tenzij Orphan eerder valt.
Vooralsnog hebben mijn creaties nog nooit gefaald dus dit is wel een erg voorbarige conclusie.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Blijkbaar weet je niks inside Martin, want Alex was even erg als Willem ;). Heeft niks te maken met hij deed het omdat Willem het deed.

Dat zeg ik toch ook Alex was even erg. Maar Willem was erger hij bleef er over liegen en maar schijnheilig doen. En ik weet van inside ook genoeg. Natuurlijk deed Alex ook dingen uit zichzelf. Willem is toch wel de grootste aanstichter.

mwha nee. Ik sprak eens met Alex nadat ze geinfiltreerd waren op SoB en toen was die steeds aan het zeggen dat hij veel meer "eer" verdiende bij de w43 stabs. Maar Willem zal idd wel de slechte invloed gegeven hebben:p

Ja dat vond hij zelf :p
 

DeletedUser20804

Guest
Om even wat duiding te geven (en verstrooiing of ergernis) kleine update in het uithoekje hier op W50.

Bleek dat Angelocheck samen met El gringo loco achter heel het gedoe zat. Angel heeft zowel Luzu als Beast gebruikt.
En dan zeer laag via via VV van just a nomad vast gekregen en zo ook nog eens samen met Gringo aanvallen geplaatst en deff gebruikt.

Redelijk verwerpelijk als je het mij vraagt. Ofwel strijd je met open vizier ofwel kruip je maar ergens in hoekje weg. Valt weinig eer te rapen zo... Maar zijn tegenwoordig de "topspelers"
 
Reactiescore
1.468
Wij waren niet op de hoogte van afspraken tussen jou en Just A nomad, dus wij konden ons daar ook niet aan houden.
Dat jij MB was konden wij niet weten. Wij hadden de vv gekregen, Omdat Just a nomad was gestopt. Wij hebben volkomen ter goeder trouw gehandeld, en dit is eerder een miscommunicatie dan een backstab.
 

DeletedUser20804

Guest
Lame excuse om je eigen acties goed te praten. Is gewoon laag en misbruik van een andere account...zoals je nu nog steeds aan het doen bent
 
Reactiescore
1.468
Eigen acties goedpraten?
Zoals ik zei wisten wij niet eens dat je mb was. Niet onze schuld dus. Heb nu m'n actie goed genoeg gepraat denk ik.
 

DeletedUser20804

Guest
Haha...2 spelers die tegen elkaar strijden en "plots" komt een groter account via VV in jullie schoot geworpen en gaan jullie dat naar eigen goeddunken gebruiken in die strijd. Klinkt mij als lage acties van de spelers die het anders niet hadden gehaald.
Hoe je dat ook probeert te verdraaien.

Maar laten we het goedmaken...geef anders je VV weekje aan mij en zal dat ook naar goeder trouw gebruiken :p
 
Reactiescore
1.468
Je eerste alinea is correct qua feiten, al deel ik niet je meningen mbt vv. Ieder groot acc kan zich in een oorlog mengen, zeker op deze schaal. Je tweede alinea is zuiver BS.

Mocht je het hier niet mee eens zijn heb je pech, want dit was mijn uitspraak en hier moet u het mee doen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser20804

Guest
Klopt totaal niet wat je zegt. Je verkleurt de feiten om achteraf je verhaal te laten kloppen.

Nomad had hier helemaal niets me te maken en als hij zich zou moeien zou het zeker niet in jullie voordeel zijn. Hoe je het achteraf probeert te verdraaien en goed te praten is vooral onzin.

Of je speelt onder je eigen account en je voert de strijd of je doet het niet. Maar je gaat niet via VV en stroman extra dorpen en troepen voor eigen profijt inschakelen zonder goedkeuring van eigenaar van het account.
 
Reactiescore
1.468
Ff serieus, als het niet in ons voordeel zou zijn, waarom krijgen wij de vv? Dan had hij het toch aan jou kunnen geven?
 
Bovenaan