Top/Flop Stammen

DeletedUser77452

Guest
eens
tweemans stammen zijn de beste stammen

2 is een magisch getal

2 ogen, 2 oren, 2 neusgaten, 2 armen, 2 handen, 2 duimen, 2 benen, 2 balletjes
maar er is maar 1 lul
en dat is kayo
hahaha
 

DeletedUser69389

Guest
Overmoedig geraakt vanwege de succes gisteren, maarja dat MCCaramac een drama speler is wist ik wel al na 37. Want daar kon die alleen maar internen, internen en nog eens internen. Maargoed is mooi om te zien dat Mono weer mooi op hun plek is gezet. Ik vond ze ietwat overdreven posten alsof Firm over was. Hoogmoed komt voor de val zegt men wel eens, zou dit voor Mono de daadwerkelijke val betekenen? Na al dat gerommel van de laatste weken?
 

DeletedUser64081

Guest
Mono vind ik toch best wel een flopstam. De stam is zeer overmoedig begonnen met 2 verschillende clusters onder het mom van: dat stuk er tussen edelen we wel even weg. Sterker nog, ze kozen voor de naam: Monopoly. Hieruit blijkt duidelijk het signaal: 'wij gaan de wereld wel even domineren'. Nu dit niet de situatie is vind ik de naam nogal misplaatst. Ik zou dan ook voor willen stellen om de naam van Mono(poly) te gaan veranderen in:

Farm(ville)

Want laten we wel wezen... Wie nog gelooft in de wereldoverwinning voor mono loopt op zijn minst een beetje achter.
 

DeletedUser76166

Guest
Hmm, toch is risk een spel over wereldbeheersing en gaat monopoly enkel over beheersing van straten..
 

DeletedUser75767

Guest
Hmm, toch een spel over wereldbeheersing en gaat monopoly enkel over beheersing van straten..
Monopoly gaat over strategische keuzes maken, goed met je resources omgaan en de kaart domineren. Verder moet je anticiperen op je tegenspelers en al spelenderwijs samenwerken met bepaalde spelers. Ik heb het hierbij natuurlijk over het bordspel want de stam heeft vrij weimig van bovenstaande punten laten zien
 

DeletedUser71249

Guest
Misschien kunnen ze een hypotheek nemen op enkele dorpen om de verliezen te bekostigen...
 

DeletedUser75767

Guest
Misschien kunnen ze een hypotheek nemen op enkele dorpen om de verliezen te bekostigen...
Lijkt me sterk dat er überhaupt nog een bank een hypotheek zal uitgeven aan Mono. En laten we met zijn alle hopen dat dit nooit zal gebeuren voor we de volgende economische recessie ingaan door een nieuwe bank die valt.
 

DeletedUser64081

Guest
Ik zou best wel negatief durven te speculeren op Mono's situatie, is er een wedkantoor dat daar over gaat, iemand? :D
 

DeletedUser64081

Guest
Ik ben er van overtuigd dat ze op een bepaald moment uit hun lijden zullen worden verlost ja:cool:
 
Bovenaan