A man needs no Kitty

Deleted User - 24028

Guest
Schelden en andere dingen verwijten waar je zelf schuldig aan bent (hypocriet) is alles wat jij kan.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Nee weet je wat ik ook goed kan? Redeneren zonder een plaat voor me kop, dat kan jij niet :eek:
 

DeletedUser77130

Guest
De TW wereld is opgericht met kata's, met cf'en, zonder regels en om oorlog te voeren. Jij wilt dat zo graag anders zien, dus jij bevind je in je droomwereld. Niet ik.
Jij denkt ook dat de verhouding tussen mensen die tegen zijn en voor zijn 90 / 10 ofzo is, ook dat is enkel maar waar in jou droomwereldje. Want als dat werkelijk zo zou zijn had jij (of iemand anders) al lang naar innogames gestapt om te zeggen "wij willen werelden zonder kata's of we stoppen met spelen". Als je dan ook nog vasthoud aan je dreigement heb je 13200 accounts waarvan 90% = 11800 accounts die tegen zijn en zouden stoppen = een inkomst van 4.7mil PP = 44.200 euro dat innogames verliest. Je zal ze nogal zien springen als je daarmee afkomt... helaas, jou fantasie wereld en geen realiteit !

1. Die 90% is slechts een inschatting;
2. Je gaat ervan uit dat iedere TW-speler die zich onder de ongestaafde 90% bevindt PA gebruikt.
3. Wat kwam je hier ook alweer doen, behalve slechte marketingskills vernoemen? :eek:
 
Reactiescore
2.303
Ge had misschien beter toch tot vanavond gewacht he? :p
 
Reactiescore
7.918
'Hypocriet' één van de meest gebruikte woorden op dit spel. Ik stel voor dat we voortaan dat woord gaan vervangen door 'Januskop' dat is in principe hetzelfde, maar dan zal Jannes zich elke keer ergeren als hij het leest.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Wat voor iets belachelijks is dat nu weer. Spelers kiezen er voor om DU's te nemen en daar de voordelen van te gebruiken. Dan moet je de nadelen er van er ook bij nemen, ik weet dat Fire daar niet zo goed in is en hun inzicht niet ver genoeg komt om te zien wanneer iets een nadeel zou kunnen opleveren.


1. SloopAP
2. De 2 vorige punten (cf's en kata's) zijn nog niet van tafel en men heeft al een 3de iets gevonden dat we niet zouden mogen gebruiken omdat jullie er niet tegen op kunnen

Je bedoelt zoals Candice en TE beginnen te internen van LKK aan hun zijde ? Zoals jij in het verleden hebt gedaan bij je intern ?

Wat ben jij toch voor een ongelofelijk vaag figuur, dit zeg je nu enkel omdat het jou beter uitkomt. Jullie spelen geen fuck klaar een het front en daarom ga je maar over op het edelen van een DU midcluster. Heeft niks met voor en nadelen te maken, heeft gewoon te maken met "fair-play".

1. I don't give a fuck
2. Zou er wel tegen kunnen hoor, alleen wel een beetje jammer dat je hem niet met ons wil delen dan.

Is toch logisch dat we beginnen met LKK internen voorbij de grens van PP. Als we aan onze zijde beginnen zou PP nu een nog groter front hebben. Is trouwens ook totaal niet te vergelijken met Lucifer maar goed. Met die enorme plaat voor je kop kun je ook het verschil tussen beide niet zien.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Heb je mij hier al ooit horen janken over slopen, cf'en,... ? Nee dat ben jij en je vriendjes ;)

Jij bent een janker pur sang. Alleen dat zie je niet door jouw beperkte zicht op posts. Als jij begint te janken over dat wij janken, is het ook janken. #Hypocriet1


Op elke wereld zijn kata afspraken -> neen totaal niet. Elke wereld verloopt goed omdat niet elke wereld vol zit met huilebalken zoals jullie ja. Die krijgen kattas die deffen ze en ze vallen terug aan zoals het zou moeten. Meow veegt zijn voeten aan afspraken ? Er zijn nog geen afspraken ? Hoe kan je je voeten vegen aan iets dat er niet is... Alles wat je daar opnoemt is part of the game, aan meer dan de helft maken jullie je zelf ook schuldig meneer de heilige (hypocriet #1).

Jammer dat je niet echt vertrokken bent, het niveau op dit AF zou er enorm mee gestegen zijn.

De enige wereld vna de laatste 10 werelden zonder menig kata-afspraak is 48. En waar heb jij het ingodsnaam over, er zijn geen afspraken? Wacht, dus Prins Pils kata'en was niet in tegenspraak met de afspraken van Bier en Meow? Volgens mij is PP nog steeds Bier, en volgens mij is Meow niet gevallen oid. Jammer dat je zo'n beperkt intellect hebt de laatste tijd, zelfs de zwerver om de hoek zou dit kunnen zien.

Grappig trouwens, ik vond namelijk dat het debielgehalte serieus verminderd was toen je de afgelopen weken niet meer postte. Wat een tijd was dat zeg, prachtig.


Altijd hetzelfde patroon :eek: En na dat zo vaak gebruikt te hebben kan je er nog niks tegen doen, hoe laag zijn jullie (anticipeer) def skills dan wel niet. En ze zeggen dan nog altijd dat jou off skills nog lager zijn, ajajajajajajjaj

En elke meow speler kan dat ja, die van Fire duidelijk niet :D #nubs

Ja, altijd hetzelfde patroon. Hoezo kunnen wij er niks tegen doen? Je hebt het alleen nog maar op PP gebruikt, en op een ander account hebben jullie nog geen massa gedaan die überhaupt meer dan 3 dorpen opleverde. Zielig is dat hoor. Maar je hebt gelijk, wij kunnen niet deffen.

Op dat laatste:

Zijde 1:
Stammen: Meow
Spelers: the owner
Zijde 2:
Stammen: Fire!
Spelers: Prins Pils

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames:

Kant 1: 7,111
Kant 2: 5,243
Verschil: 1,868

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 319
Kant 2: 730
Verschil: 411

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 65,685,987
Kant 2: 48,697,276
Verschil: 16,988,711

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,097,725
Kant 2: 6,989,128
Verschil: 3,891,403

chart

Wij kunnen niets, maar jullie kunnen beduidend veel minder dan wij. Incapabele noobs daar. :D


Wrs verwijderd omdat er te veel bullshit in stond.. Ik herinner mij dat er 1 bij was waar je aangaf "ontwaak toch uit je droomwereld warre" of iets dergelijks. Hier leek je wel een psychopathische serie moordenaar die tegen de rest van de wereld zegt "wordt wakker, moorden is de normaalste zaak van de wereld !". En dan verbaasd het je dat je antwoorden krijgt die jou aanduiden als een gestoorde, wereldvreemde zot lol...

De TW wereld is opgericht met kata's, met cf'en, zonder regels en om oorlog te voeren. Jij wilt dat zo graag anders zien, dus jij bevind je in je droomwereld. Niet ik.
Jij denkt ook dat de verhouding tussen mensen die tegen zijn en voor zijn 90 / 10 ofzo is, ook dat is enkel maar waar in jou droomwereldje. Want als dat werkelijk zo zou zijn had jij (of iemand anders) al lang naar innogames gestapt om te zeggen "wij willen werelden zonder kata's of we stoppen met spelen". Als je dan ook nog vasthoud aan je dreigement heb je 13200 accounts waarvan 90% = 11800 accounts die tegen zijn en zouden stoppen = een inkomst van 4.7mil PP = 44.200 euro dat innogames verliest. Je zal ze nogal zien springen als je daarmee afkomt... helaas, jou fantasie wereld en geen realiteit !


Je bedoelt zoals Candice en TE beginnen te internen van LKK aan hun zijde ? Zoals jij in het verleden hebt gedaan bij je intern ?

strike hypocriet #3 op 3 pagina's en dan is de helft van je post zelfs nog verwijderd :$ Denk dat we de grootste hypocriet alweer hebben gevonden van w47 :)

Ongelofelijk dat ik in dit soort hitte op zulke idioten als jij moet reageren. Leef jij niet in je eigen droomwereld dan? Je bent net als Dicaprio in Shutter Island, zo overtuigd van zijn eigen verhaal, ook al is het een web vol leugens. Wat een bizarre vergelijking trouwens, hoezo leek ik daarop? Dat jij dat verband trekt maakt van jou eerder zo'n gestoorde, wereldvreemde zot..

Uhm, je weet dat er elke wereld wordt geopteerd voor een kata-vrije wereld? Dat weet je natuurlijk niet, want jij ziet maar zo ver dat je neus lang is, en die is vrij kort. (figuurlijk)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76902

Guest
daarom ga je maar over op het edelen van een DU midcluster. Heeft niks met voor en nadelen te maken, heeft gewoon te maken met "fair-play".

Blij dat onze beide stammen dan aan "fair-play" doen.
Nja of je bent een hypocriet of je hebt over mijn post gelezen van mijn DU die bijna een dorp aan SOTR verloor van 3x het aantal rijen diep dan bij PP zijn CF

Is trouwens ook totaal niet te vergelijken met Lucifer maar goed. Met die enorme plaat voor je kop kun je ook het verschil tussen beide niet zien.

Waarom is dit niet te vergelijken? Survival pakte de dorpjes van mijn intern (ofja eigenlijk eerst zijn intern want hij kreeg de dorpjes een maand ervoor al gratis) dus ik pakte maar wat ik pakken kon en dat was een 5k punten dorpje waar hij ondertussen rondom aan het edelen was want het dorpje was het precies niet waard... Ofja tot ik het kreeg.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Kga ook es kijken ofk geen intern kan vinden in mid meow cluster. Het mag toch!
 

DeletedUser76902

Guest
Kga ook es kijken ofk geen intern kan vinden in mid meow cluster. Het mag toch!

Wat zijn jullie toch zielig. De chronologie van dit proces is ook nog eens zo mooi.
Het begon met dat we geen skills hadden omdat we een "random gast" die jullie niet kende hadden geëdelt in PP zijn cluster
Een tijdje erna bleek het een MB van jullie te zijn die clears gooit op ID en mag hij niets terug doen?
Toen kwam aan het licht dat SOTR dezelfde shit deed maar dan veeel dieper in mijn cluster.
En nu mag het opeens :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik klaag niet over die MB hoor, maar het was niet PP's MB, geen betrekking tot hem. Dus eigenlijk niet geoorloofd, maar goed.

Die cfs bij Sotr zijn wel wat anders, er is niks veranderd aan de situatie. Maar volgens jouw post mag het zolang het een intern is, volgens sniffles mag het als het een bb is. Er liggen wat mooie 8k bbtjes midcluster bij Meow. Ik begin er al over na te denken!
 

DeletedUser76902

Guest
Ik klaag niet over die MB hoor, maar het was niet PP's MB, geen betrekking tot hem. Dus eigenlijk niet geoorloofd, maar goed.

Nja PP zag hem wel in zijn cluster liggen, TE had hem ook kunnen kort houden en edellijnen zeggen.
Je moet vanuit ID zijn standpunt kijken, het is een MB van FIRE die hem aanvalt, dan gaat hij toch niet lief vragen of hij van PP is.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Het is toch ook niet zijn verantwoordelijkheid? Pp heeft geen MB, zit niet in Fire maar werd wel benadeeld door een MB van een firelid. Nou wat een onzin zeg.
 

DeletedUser76902

Guest
Dan moet je de MH blamen hé, maar het zal wel met de beste bedoeling zijn geweest van TE & zijn MB vergissen is mogelijk en wat is nu 1 CF.
Kijk eens wat een gatenkaas cluster fero heeft :eek:
 

DeletedUser77130

Guest
Dan moet je de MH blamen hé, maar het zal wel met de beste bedoeling zijn geweest van TE & zijn MB vergissen is mogelijk en wat is nu 1 CF.
Kijk eens wat een gatenkaas cluster fero heeft :eek:

Daar keek Fero ook niet naar toen Eizbär op zijn derde, vierde en vijfde linie edels gespamt kreeg van Fero. Nu zit Eizbär tweede en eerste linie te edelen. No sweat.
 

DeletedUser

Guest
Blij dat onze beide stammen dan aan "fair-play" doen.
Nja of je bent een hypocriet of je hebt over mijn post gelezen van mijn DU die bijna een dorp aan SOTR verloor van 3x het aantal rijen diep dan bij PP zijn CF

Holy shit, jij bent zo ongelofelijk dom dat ik gewoon medelijden heb met je stamgenoten. Echt wat een idioot ben jij, ik heb al gezegd dat ik de acties van SOTR ook niet goed praat, zou ik dat wel doen, dan zou het fucking hypocriet zijn. Is hier sprake van? Totaal niet. Ik gaf bij m'n vorige post al de tip om gebruik te gaan maken van een woordenboek, dan kun je eerst kijken of de term die je gebruikt ook daadwerkelijk van toepassing is.
 
Bovenaan