Praathoek

DeletedUser76166

Guest
Ben ik de enige die vind dat er best al wat topics open mogen (FE: top/flop stammen, straks zijn er nog maar een paar te bespreken terwijl alles nu nog langzaam opkomt..)
 

DeletedUser70435

Guest
Ben ik de enige die vind dat er best al wat topics open mogen (FE: top/flop stammen, straks zijn er nog maar een paar te bespreken terwijl alles nu nog langzaam opkomt..)
Top/Flop stammen was open, maar zoals je kan zien werd daar geen fatsoenlijke discussie over stammen gehouden. Vandaar dat hij weer terug dicht is. Over een week proberen we het nog eens.
 

DeletedUser

Guest
Top/Flop stammen was open, maar zoals je kan zien werd daar geen fatsoenlijke discussie over stammen gehouden. Vandaar dat hij weer terug dicht is. Over een week proberen we het nog eens.

Je kan het ook te serieus nemen. Jezus christus, de mods van tegenwoordig worden steeds erger...
 

DeletedUser61134

Guest
Je kan het ook te serieus nemen. Jezus christus, de mods van tegenwoordig worden steeds erger...

Denk niet dat die beste jongeman dit gaat lezen.
Als je een ander goddelijk schepsel nodig hebt kan je het wel aan mij vertellen voortaan :eek:
Ik luister soms graag :eek:
Anders negeer ik je wel, maar meer kans op reactie dan bij de homie JC
 

DeletedUser70435

Guest
Je kan het ook te serieus nemen. Jezus christus, de mods van tegenwoordig worden steeds erger...
Het praattopic is er niet voor niks. Als je over van alles en nog wat wil praten, doe dat dan lekker hier. Dat heeft niets met de mods te maken, wij streven de regels tenminste wél na :wink:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
En als je over stammen wilt praten dan wordt je weggestuurd want een mod wiens naam we niet gaan noemen deed dat topic dicht, en het vervangtopic voor dat topic ook. En ik durf te wedden dat als iemand een vervangtopic voor het vervangtopic maakt dat ook direct dicht is.

Met andere woorden: Rip life
giphy.gif
 
Reactiescore
1.015
Het praattopic is er niet voor niks. Als je over van alles en nog wat wil praten, doe dat dan lekker hier. Dat heeft niets met de mods te maken, wij streven de regels tenminste wél na :wink:

Je wordt meegegeven sociaal te modereren binnen de regels. Niet de regels toe te passen naar de letter en al ZEKER niet op stille fora of beginnende fora. Ga jij maar vlug je opleiding opnieuw doen, want je bakt er geen ruk van.
 

DeletedUser73158

Guest
Ach jongens..

Ik lees net dat die jongen nog maar 17 is...

Dan is het toch ook niet te verwachten dat hij gelijk alles goed doet.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik meende dat er een proefperiode was om dat uit de weg te helpen. En wordt op elke wereldfora gespamd, altijd geweest zal altijd blijven. Je krijgt 400 pp per maand als mod, als je dan nog niet de moeite kan doen wat spam te verwijderen en waarschuwingen geven dan ben je niet goed bezig. Op 1 vd de doodste wereldfora van de actieve werelden de weinige topics die er zijn dichtgooien voor 5 offtopic reacties is gewoon te belachelijk voor woorden.
 
Reactiescore
3.576
Ik zal wel wat leuke stabtopics of oorlogstopics maken om er wat leven in te brengen, wie wilt slachtoffer zijn?
 

DeletedUser76166

Guest
Waarom niet gewoon zeggen dat je ontopic moet gaan.. Als moderatoren werkelijk wat gaan doen wordt het eng...
 
Reactiescore
3.576
Victorious. had al eerder aangewezen om on-topic te blijven :)

Op elke wereld in elk topic gaat het regelmatig wel eens offtopic, ga je dan telkens slotjes zetten op die topic's en de activiteit die al schaars is nog eens wegnemen. Geef gewoon waarschuwingen en als dat niet helpt berispingen en als dat niet helpt zet je die speler op blok. Dat is een betere oplossing dan de activiteit weghalen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser72975

Guest
Mods gaan echt niet iets goed doen Jannes, geef die hoop maar op
 
Bovenaan