The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser77389

Guest
Beste allemaal,

Even terugkomend op mijn uitspraak over Oracleone. Ik heb die mening tijdje geleden opgebouwd aan feiten die toen voor mij goed overkwamen als de juiste.

Zelf later in de cas1 wereld gestapt en vond algemeen forum dus ook niet echt iets om te gaan lezen aangezien ik toch al te veel daarvoor gemist zou hebben.

Zojuist de laatste 10/15 pagina's gelezen en daaruit moet ik melden dat deze reactie tegenwoordig niet meer van sprake is. Na veel reacties van tribalwars team is bij mij bevestigd dat dit niet Oracle d'r/zijn schuld was maar een andere hacker is geweest. Hierbij mijn excuses over het vals beschuldigen van Oracle en hoop dat het vergeven wordt.

Ook weer leer moment voor mij. Had beter eerder AF kunnen lezen of helemaal niet moeten reageren erover. Maar ja ieder mens maakt fouten. En als 16 jarige vind ik dat helemaal niet eens zo raar
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.191
Blijf het wel gek vinden dat praktisch iedereen het weet, en jij die casual 1 speelt het niet weet en zo'n uitspraak doet :p
 

DeletedUser77389

Guest
Blijf het wel gek vinden dat praktisch iedereen het weet, en jij die casual 1 speelt het niet weet en zo'n uitspraak doet :p


Zoals ik al zei AF niet bijgehouden. Enkel ingame bezig gehouden.


@herr jan, dat jij dit "typisch" vind zegt meer over jou dan over mij. T blijft jou eigen mening hoe je over "Sagra leden" denkt. En meeste mensen op AF moet je met korreltje zout nemen toch :)
 

DeletedUser62436

Guest
Iedereen maakt fouten, als ik me eigen posts terug lees kom ik ook achterlijke dingen tegen waar ik niet trots op ben.
En ja voor de grappenmakers onder ons, ik heb het idd over al mijn posts ooit...
 

DeletedUser71298

Guest
Beste allemaal,

Even terugkomend op mijn uitspraak over Oracleone. Ik heb die mening tijdje geleden opgebouwd aan feiten die toen voor mij goed overkwamen als de juiste.

Zelf later in de cas1 wereld gestapt en vond algemeen forum dus ook niet echt iets om te gaan lezen aangezien ik toch al te veel daarvoor gemist zou hebben.

Zojuist de laatste 10/15 pagina's gelezen en daaruit moet ik melden dat deze reactie tegenwoordig niet meer van sprake is. Na veel reacties van tribalwars team is bij mij bevestigd dat dit niet Oracle d'r/zijn schuld was maar een andere hacker is geweest. Hierbij mijn excuses over het vals beschuldigen van Oracle en hoop dat het vergeven wordt.

Ook weer leer moment voor mij. Had beter eerder AF kunnen lezen of helemaal niet moeten reageren erover. Maar ja ieder mens maakt fouten. En als 16 jarige vind ik dat helemaal niet eens zo raar
Het is je vergeven :)
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt er wel op,alleen de manier waarop het gaat is dan wel weer apart.
Je bent even aan het werk en ineens is je stam opgeheven.
Een PM van de stamleider die vertelt dat er al veel leden zijn vertrokken naar Sagra en dat het moment voor hem ook was aangebroken.Hij zou de stam opheffen en wenst iedereen veel succes.
 

DeletedUser76756

Guest
Lekker geregeld dan ;)

Maar volgens de Sagra-gedachtegang is Select nu verslagen! Hulde aan ons Forged!
 

DeletedUser71575

Guest
Het lijkt er wel op,alleen de manier waarop het gaat is dan wel weer apart.
Je bent even aan het werk en ineens is je stam opgeheven.
Een PM van de stamleider die vertelt dat er al veel leden zijn vertrokken naar Sagra en dat het moment voor hem ook was aangebroken.Hij zou de stam opheffen en wenst iedereen veel succes.

Wij weten allemaal dat dit je reinste bullshit is.
Select leiding heeft de fusie overlegd met hun leden. Er zouden 6 leden naar Sagra komen, dit was overlegd en gecommuniceerd. Gister is alleen het plan in werking gezet.

Voor de rest is er plek gezocht, in DR was plek voor andere Select leden. Dat is met jullie leiding gecommuniceerd, dat heb ik persoonlijk gedaan.

Ik weet niet wie je in-game bent. Mijn in-game naam is hetzelfde. Als je het wilt weten, stuur je maar een PM ;)
 
Reactiescore
2.191
Wij weten allemaal dat dit je reinste bullshit is.
Select leiding heeft de fusie overlegd met hun leden. Er zouden 6 leden naar Sagra komen, dit was overlegd en gecommuniceerd. Gister is alleen het plan in werking gezet.

Voor de rest is er plek gezocht, in DR was plek voor andere Select leden. Dat is met jullie leiding gecommuniceerd, dat heb ik persoonlijk gedaan.

Ik weet niet wie je in-game bent. Mijn in-game naam is hetzelfde. Als je het wilt weten, stuur je maar een PM ;)

Dus Select moet de restjes maar dumpen in een andere stam want dan zijn jullie er vanaf? :)
 

DeletedUser71575

Guest
Dus Select moet de restjes maar dumpen in een andere stam want dan zijn jullie er vanaf? :)

Nee zeker niet. Ik heb tegen leiding Select gezegd dat ze in DR juist goed die actieve accountjes kunnen gebruiken. Dit heb ik met leiding daar overlegd.

Dat leiding Select daar niks mee deed, he das niet mijn probleem. Moet jij ook niet mijn probleem van maken :p
 

DeletedUser73650

Guest
Oh, mensen, geen nood! Het was helemaal géén fusie! Sagra heeft gewooon hun oude rekruteringsbeleid aangepast.
En als ik het zo hoor hebben ze ratten binnen gepakt...
 

DeletedUser71739

Guest
Passen jullie wel op dat jullie geen massa stam worden? :p

De situatie op casual is dusdanig verandert en anders dan op een reguliere wereld dat Sagra hier op anticipeert. Niet elke verandering is slecht.

Dus Select moet de restjes maar dumpen in een andere stam want dan zijn jullie er vanaf? :)

De samenwerking met select is altijd goed geweest. Helaas heeft elke stam zwakke schakels en moet je soms moeilijke beslissingen nemen. De leden die niet overgekomen zijn naar Sagra is niet zonder goede reden.

Wat mij betreft blijven de onderlinge contacten bestaan en is het even goede vrienden met hun. Ook kunnen ze op steun vanuit onze kant verwachten.

Zoals jij het zegt, 'dan zijn jullie ervan af' wil ik niet zeggen.
 
Reactiescore
2.191
Nee zeker niet. Ik heb tegen leiding Select gezegd dat ze in DR juist goed die actieve accountjes kunnen gebruiken. Dit heb ik met leiding daar overlegd.

Dat leiding Select daar niks mee deed, he das niet mijn probleem. Moet jij ook niet mijn probleem van maken :p

Dit klinkt precies als dumpen. Welke stam heeft geen actieve accouns nodig? :rolleyes:
 
Bovenaan