United masters vs casual

DeletedUser12825

Guest
ik vraag mij af dat ik de enigste ben van de andere stammen die het wel gelooft :s
 
Reactiescore
60
Nouw om heel eerlijk te zijn ik geloof het niet, tuurlijk het is mogelijk maar het is wel wat ver gezocht. Plus waarom is het bij ons dan al de 4e keer dat zoiets gebeurd...
 

DeletedUser12825

Guest
bon effe een klein woordje uitleg die ipadressen komen van een hotspot van proximus alleen klanten van proximus kunnen hierop inloggen. bij mij weten is in nederland proximus niet actief dus kunnen nederlanders geen gebruik maken van die hotspots.
 

DeletedUser

Guest
Het zou natuurlijk de eerste zijn die niet tracking probeert te omzeilen..

@tim: Je zal dan maar een 12 tal minuten met de trein van me zitten. Ik hou de hulpdiensten on speed dial.
 

DeletedUser63643

Guest
"Tenzij het kolibrie was'... Dat moet je me is uitleggen aangezien ik Kolibrie ben :)"

Vreemd, ik heb Xander in W33 leren kennen als kolibrie 123........
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ja Xander speelde op Kolibrie, hij had een account op de franse server aangemaakt ook kolibrie waar die gs verkocht en een speed of 2 speelde. Maar aangezien hem dat niet lag heb ik het gebruikt om speeds te spelen gezien er pp op stond. Ondertussen heb ik ietsje meer dan 100 rondes er op gespeeld, 34 gewonnen, meer dan 50 keer top 3 geeindigd. Lijkt me dus wel redelijk logisch dat ik verklaar dat ik kolibrie ben.

Volgens mij is xander trouwens al tijden gestopt met TW.
 

DeletedUser63643

Guest
Best mogelijk, heb hem al een paar maandjes niet meer gesproken.
En zit de laatste tijd bijna niet meer op skype.
 

DeletedUser65921

Guest
Verdediger: Eldenno
ME:


axe.png
sword.png


Aantal: 9145 9741 83 1829 142 31 0 610 8 0 0 0 0
Verliezen: 9145 9741 83 1829 142 31 0 610 8 0 0 0 0
Geloof: De eenheden waren niet gelovig. Gevechtskracht: 50%

Gotta love the P. way of deffing, ff een stack die ongelovig 55 clears opvangt laten bashen :D:D:D

Iemand zin om uit te rekenen hoeveel defjes dat verspild zijn?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Best mogelijk, heb hem al een paar maandjes niet meer gesproken.
En zit de laatste tijd bijna niet meer op skype.

Alsof ik erom zou liegen haha, met alle respect naar Xander die een prima kerel is. Op tw spelend vlak was het nu niet de allerbeste, hij wa sbeter dan de gemiddelde speler uit P. ja maar als we eerlijk zijn is dat niet moeilijk. Speeds winnen zat er niet echt in voor hem.
 

DeletedUser63643

Guest
We hoeven ook niet zo geweldig te zijn om deze klus te klaren.
Dus de rest zal dan nog wel minder zijn. :p
Een speler is meer dan alleen skills en inzicht, maar goed dat heb ik al vaker uitgelegd!

Laurens kan dan wel lachen om Eldenno, zelf strooit hij met clears of het confetti is.
Iemand zin om uit te rekenen hoeveel clears hij vandaag verspilt heeft. :D
 

DeletedUser70435

Guest
Clears verliezen is toch echt 10x minder erg dan def verliezen in ons geval. 55 Clears gooien op een stack die ongelovig staat is het 100% waard.
 

DeletedUser65921

Guest
Ik denk dat het vooral veel zegt over jouw schrik voor mij dat je pref stacks zo hoog staan dat zelfs 70 clears geen muurlevel omlaag halen :rolleyes2:

Was te verwachten dat er zoiets ging staan, want ik zag al eerder dat ieder van jullie 10 def stackjes tegen mij niet aandurft, maar ik kon altijd proberen.

Not a single fuck is given about dode clears, ze zijn er om te sterven, bouwt sneller dan alle def die je stammie verspilt.
 

DeletedUser63643

Guest
Schrik, laat me niet lachen, het komt me gewoon goed uit dat jij die clears kwijt bent.

Ik had dit gewoon vroeg of laat verwacht. :rolleyes:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
We hoeven ook niet zo geweldig te zijn om deze klus te klaren.
Dus de rest zal dan nog wel minder zijn. :p
Een speler is meer dan alleen skills en inzicht, maar goed dat heb ik al vaker uitgelegd!

Laurens kan dan wel lachen om Eldenno, zelf strooit hij met clears of het confetti is.
Iemand zin om uit te rekenen hoeveel clears hij vandaag verspilt heeft. :D

Mooie post met het 2e deel toon je duidelijk aan dat je op jezelf doelt bij inzicht en skills is niet alles wat een speler moet hebben :D:D
 

DeletedUser63643

Guest
Precies, nog nooit nodig gehad tegenover jullie, dat zegt ook wat.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Dat zegt hetzelfde sinds het begin van deze oorlog, als je in verhouding zowat 10 tegen 1 sta dan heb je idd niet veel meer nodig dan wat spelers die zonder tactiek blijven aanvallen sturen. En die verhouding 10 tegen 1 hebben jullie gemaakt omdat je dat ook beseften dat het anders niet ging lukken. Dus zit er toch wel enig inzicht eergens in jullie stammen :D
 

DeletedUser63643

Guest
Wat wij kunnen is van een groep losse spelers een team vormen.
Er mogen dan qua skills mindere spelers tussen zitten, maar wij vormen wel een geheel en dat voor langere tijd.
Je mag heel wat werelden nakijken, maar dat is een prestatie van formaat.
Die skills en ego's overstijgt. Amen.
 
Reactiescore
323
Waarom bestaat SHIP dan nog steeds? Waarom behaalt SHIP überhaupt nog successen, weetje hoeveel safe de united falers wel niet hebben.. hoeveel clears, wat een enorme overmacht.

Het is gewoon pure ondkunde van de United noobs dat SHIP nog in de huidige vorm bestaat, en erger nog, er willen zelfs mensen van de United noobs naar SHIP komen.

Het is gewoon te belachelijk voor woorden..
 
Bovenaan