Voetbal

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Rip feyenoord

Ajax ook redelijk zware loting

Az moet door kunnen
 

DeletedUser73803

Guest
Ik zei gisteren nog Fenerbahce of Man U zou wel leuk zijn, krijg je ze allebei.
Leuke wedstrijden, maar we moeten weer zo goed spelen als 2 jaar geleden om hier door te gaan.

AZ en Ajax moeten natuurlijk gewoon door als nummer 2, al durf ik bij Ajax niet meer te snel te praten!
 

DeletedUser

Guest
Vind het wel een leuke groep voor Feyenoord.
Kijken of ik kaartjes voor Feyenoord - Man U of Man U - Feyenoord kan krijgen.
 

DeletedUser

Guest
Thuis winnen van Fenerbahçe, uit gelijkspelen en we maken een goede kans op de 2e plaats.
 
Reactiescore
603
Ik zag gisteren 1x Nederlands voetbal en Ajay verloor 4-1? :D
Mwa, Ajax en AZ moeten allebei wel door kunnen.
Feyenoord inderdaad zware loting maar zo goed zijn die Turken nou ook weer niet.
Als Ajax in betere vorm is wint het makkelijk van Standard ..
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73803

Guest
Vind het wel een leuke groep voor Feyenoord.
Kijken of ik kaartjes voor Feyenoord - Man U of Man U - Feyenoord kan krijgen.

Zijn natuurlijk geweldige affiches, maar ik kan een kaartje wel op m'n buik schrijven, 26.000 plaatsen en er hebben nog 32.000 seizoenskaart houders voor me in de rij.
 

DeletedUser

Guest
Zijn natuurlijk geweldige affiches, maar ik kan een kaartje wel op m'n buik schrijven, 26.000 plaatsen en er hebben nog 32.000 seizoenskaart houders voor me in de rij.
Zonde dat precies met zulke wedstrijden de maatregel van kracht is, ook al is de maatregel volkomen logisch.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Hoe speelde standaard luik vandaag belgen?

Ajax was al en stuk beter dan normaal wat veel te maken heeft met traore ipv el ghazi en riedewald op het middenveld. Nu nog ziyech ipv gudelj en je wordt imo eerste in de poule nog voor celta de vigo.

Behalve dan dat we toch maar die lombaerts moeten halen, met westerman/veltman/viergever/sanchez win je de oorlog niet
 
Reactiescore
110
Lombaerts is gewoon te duur, dat moet je niet willen als Nederlandse club.
 
Reactiescore
1.075
degelijk maar lag vooral aan preudhomme die geen benul heeft van tactiek

mvg belgisch voetbal expert

mwha 3 flitsen fzo gezien van standaard, lag er meer aan dat de defensie onstabiel stond. Club speelde ook wel gewoon goed voetbal, voor 't zelfde geld eindigt het hier 5-2 fzo en dat zonder rafa, izquierdo, diaby, vanaken etc.
Ik zeg niet dat 't geweldig was, maar op MPH kan je 't niet steken vandaag.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hij kan zeer goed praten ook.
 
Bovenaan