Top/Flop stammen

DeletedUser68345

Guest
Boys!

Ik wil even wat schrijven over de actie van team rocket ten opzichte van the man with no name.
Als eerste zou ik willen vragen om deze actie niet te vertalen naar de hele stam.
Ik zit niet in de leiding van Guard, dus deze uitleg is hoe ik persoonlijk de hele situatie heb opgevat.

Na de stab kregen wij heel veel en verschillende informatie binnen.
Er is hierover enorm veel gediscussieerd en er zijn enorm veel meningen verkondigt; details ga ik hier niet verkondigen.

Eerste beslissing:
Zonder alle informatie te hebben is er gestemd geweest op de actie; toen was dat een bepaalde speler verwijderen van het account van team rocket zonder teruggave van dorpen. Merk op dat dit democratisch is gebeurd en dat bij wijze van spreken een 51-49 stemming in het voordeel van de 51 zou uitdraaien.

Ik vind persoonlijk dat het feit dat we deze zaken zijn blijven bespreken binnen de stam het duidelijk maakt dat sommige spelers eerlijkheid hoog in het vaandel dragen. Naarmate de tijd vorderde kregen we ook steeds meer (juiste?) informatie binnen over de hele situatie.

Hierna volgde nog een stemming die uiteindelijk in mijn ogen de situatie "terugdraait" en die beide partijen tevreden stemmen. Dorpen worden teruggegeven en de speler die hiervoor verantwoordelijk was is nog steeds niet terug op het account.

De redenen van deze "tragere" beslissing zijn enerzijds een verschuiving van de leiding op dat moment, anderzijds een veelvoud aan tegenstrijdige informatie.

Waarom kom ik nu pas met deze comment?
Om de simpele reden dat wij als stam als eenheid moeten beschouwd worden; en niet individuen die het niet eens zijn met elkaar. Nu de hele discussie is overgewaaid (binnen de stam althans) en de leiding eindelijk op zijn plaats zit zijn wij dat ook.

Ik denk dat ik spreek voor de hele stam wanneer ik vraag om deze actie niet te veralgemenen naar Guard en ik hoop dat we met een mooie lei verder kunnen.
Jullie kunnen nu al noteren dat indien er een soortgelijke situatie in de toekomst gebeurt dat Guard een hoop leden zal verliezen.

Dat we vanaf nu de naam "Guard" niet meer veralgemenen met gestab, doe dit met de naam van het account (en de co's die dit gelapt hebben - uiteindelijk zijn zij de enige schuldigen in dit verhaal).
Ik hoop op een proper verder verloop van deze wereld en dat we nog mooie oorlogen te zien krijgen.

peace out
 
Reactiescore
111
Boys!

Ik wil even wat schrijven over de actie van team rocket ten opzichte van the man with no name.
Als eerste zou ik willen vragen om deze actie niet te vertalen naar de hele stam.
Ik zit niet in de leiding van Guard, dus deze uitleg is hoe ik persoonlijk de hele situatie heb opgevat.

Na de stab kregen wij heel veel en verschillende informatie binnen.
Er is hierover enorm veel gediscussieerd en er zijn enorm veel meningen verkondigt; details ga ik hier niet verkondigen.

Eerste beslissing:
Zonder alle informatie te hebben is er gestemd geweest op de actie; toen was dat een bepaalde speler verwijderen van het account van team rocket zonder teruggave van dorpen. Merk op dat dit democratisch is gebeurd en dat bij wijze van spreken een 51-49 stemming in het voordeel van de 51 zou uitdraaien.

...

De redenen van deze "tragere" beslissing zijn enerzijds een verschuiving van de leiding op dat moment, anderzijds een veelvoud aan tegenstrijdige informatie.

Waarom kom ik nu pas met deze comment?
Om de simpele reden dat wij als stam als eenheid moeten beschouwd worden; en niet individuen die het niet eens zijn met elkaar. Nu de hele discussie is overgewaaid (binnen de stam althans) en de leiding eindelijk op zijn plaats zit zijn wij dat ook.

Ik denk dat ik spreek voor de hele stam wanneer ik vraag om deze actie niet te veralgemenen naar Guard en ik hoop dat we met een mooie lei verder kunnen.
Jullie kunnen nu al noteren dat indien er een soortgelijke situatie in de toekomst gebeurt dat Guard een hoop leden zal verliezen.

Dat we vanaf nu de naam "Guard" niet meer veralgemenen met gestab, doe dit met de naam van het account (en de co's die dit gelapt hebben - uiteindelijk zijn zij de enige schuldigen in dit verhaal).
Ik hoop op een proper verder verloop van deze wereld en dat we nog mooie oorlogen te zien krijgen.

peace out

Wat een bullshit, je kan op zijn minst proberen informatie te vergaderen inplaats van klakkeloos stemmen? In mijn ogen is dit de taak van de stamleiding die dus enorm is tekortgeschoten in deze situatie.

De clue van je verhaal is eigenlijk dat we Guard niet als één geheel moeten zien maar meer als een groep samen geraapte individuelen. Wat is dan ooit het doel van een stam??

Boys!

Ik vind persoonlijk dat het feit dat we deze zaken zijn blijven bespreken binnen de stam het duidelijk maakt dat sommige spelers eerlijkheid hoog in het vaandel dragen. Naarmate de tijd vorderde kregen we ook steeds meer (juiste?) informatie binnen over de hele situatie.

Hierna volgde nog een stemming die uiteindelijk in mijn ogen de situatie "terugdraait" en die beide partijen tevreden stemmen. Dorpen worden teruggegeven en de speler die hiervoor verantwoordelijk was is nog steeds niet terug op het account.

...

Hier wil ik graag vier kantekeningen bij plaatsen:
1. Opvallend dat hiervoor enorm veel discussie nodig was (vooral op skype). En dat de situatie voor jullie zo ongeveer onhoudbaar was geworden... Denk dat ongeveer elke stam op w48 zich tegen Guard had geschaard in deze kwestie.
2. Verder doet Born een kata massa om die stabber TR en ziet Guard dat deze stab veel meer gevolgen gaat hebben dan gedacht. Onder andere omdat Born zich er niet bij neerlegt
3. Hierbij komt dat de spelers van TR gerunt zijn, dus jullie pas nu beginnen te zien wat voor slechte spelers jullie eigenlijk binnen hebben gehaald...
4. Dorpen teruggeven draait de situatie helemaal niet terug. In een normaal geval zouden die dorpen gewoon gebruikt kunnen worden voor een aanval op jullie, wat denk je van de eigenaar van TWMN. Hoe hard jullie die genaaid hebben hierdoor, gaat die even hard knallen als ervoor? (shake). Als ik in zijn schoenen zou staan zou ik ook denken f*ck TW en er totaal geen zin meer in hebben
 
Reactiescore
1.892
Allereerst, dit kan ik enorm waarderen. Ik denk dat Guard zich hiermee in een veel beter daglicht stelt dan hiervoor. Wat me nog niet helemaal duidelijk werd is; welke consequenties heeft Guard nu uiteindelijk aan deze actie verbonden?

E: ik had Tim's post nog niet gelezen maar ben wel erg benieuwd naar de reactie daarop vanuit Guard..
 

DeletedUser76885

Guest
Wat een bullshit, je kan op zijn minst proberen informatie te vergaderen inplaats van klakkeloos stemmen? In mijn ogen is dit de taak van de stamleiding die dus enorm is tekortgeschoten in deze situatie.

De clue van je verhaal is eigenlijk dat we Guard niet als één geheel moeten zien maar meer als een groep samen geraapte individuelen. Wat is dan ooit het doel van een stam??



Hier wil ik graag vier kantekeningen bij plaatsen:
1. Opvallend dat hiervoor enorm veel discussie nodig was (vooral op skype). En dat de situatie voor jullie zo ongeveer onhoudbaar was geworden... Denk dat ongeveer elke stam op w48 zich tegen Guard had geschaard in deze kwestie.
2. Verder doet Born een kata massa om die stabber TR en ziet Guard dat deze stab veel meer gevolgen gaat hebben dan gedacht. Onder andere omdat Born zich er niet bij neerlegt
3. Hierbij komt dat de spelers van TR gerunt zijn, dus jullie pas nu beginnen te zien wat voor slechte spelers jullie eigenlijk binnen hebben gehaald...
4. Dorpen teruggeven draait de situatie helemaal niet terug. In een normaal geval zouden die dorpen gewoon gebruikt kunnen worden voor een aanval op jullie, wat denk je van de eigenaar van TWMN. Hoe hard jullie die genaaid hebben hierdoor, gaat die even hard knallen als ervoor? (shake). Als ik in zijn schoenen zou staan zou ik ook denken f*ck TW en er totaal geen zin meer in hebben
`

Dit is ook gebeurd, erg jammer voor Rens hoe dit allemaal gegaan is :oops:
 

DeletedUser7025

Guest
Wat een bullshit, je kan op zijn minst proberen informatie te vergaderen inplaats van klakkeloos stemmen? In mijn ogen is dit de taak van de stamleiding die dus enorm is tekortgeschoten in deze situatie.

De clue van je verhaal is eigenlijk dat we Guard niet als één geheel moeten zien maar meer als een groep samen geraapte individuelen. Wat is dan ooit het doel van een stam??

Hier wil ik graag vier kantekeningen bij plaatsen:
1. Opvallend dat hiervoor enorm veel discussie nodig was (vooral op skype). En dat de situatie voor jullie zo ongeveer onhoudbaar was geworden... Denk dat ongeveer elke stam op w48 zich tegen Guard had geschaard in deze kwestie.
2. Verder doet Born een kata massa om die stabber TR en ziet Guard dat deze stab veel meer gevolgen gaat hebben dan gedacht. Onder andere omdat Born zich er niet bij neerlegt
3. Hierbij komt dat de spelers van TR gerunt zijn, dus jullie pas nu beginnen te zien wat voor slechte spelers jullie eigenlijk binnen hebben gehaald...
4. Dorpen teruggeven draait de situatie helemaal niet terug. In een normaal geval zouden die dorpen gewoon gebruikt kunnen worden voor een aanval op jullie, wat denk je van de eigenaar van TWMN. Hoe hard jullie die genaaid hebben hierdoor, gaat die even hard knallen als ervoor? (shake). Als ik in zijn schoenen zou staan zou ik ook denken f*ck TW en er totaal geen zin meer in hebben

Ik zal het dan ook maar even hier gooien, wat ik via skype aan Dora heb verteld. Dit zijn dus delen van skype gesprekken, soms wat aangepast zodat het wat duidelijker werd. Ik ben zelf pas net terug van vakantie, dus heb alles destijds niet direct mee gekregen.


Na de stab is er een topic geplaatst bij ons op het forum, daarin heeft Sven (team rocket) zijn verhaal gedaan. Het verhaal was dat hij snachts benaderd is door iemand op TMWNN, dat die zei dat die er mee stopte en dat die kon edelen. Vervolgens vertelde hij dat hij niet wou edelen, maar dat hij te horen kreeg dat Dora (of Born dunno) spelers op nanake wou zetten om ons te stabben. Daarom heeft die besloten te gaan edelen. Hij had hier bewijs van. Dat was het verhaal bij de stemming, hierdoor hebben veel leden gestemd om niks te doen. Hierna kwamen de verhalen op Skype en op het AF en is de leiding met Sven in gesprek gegaan. Kleine sidenote toevoegen, nu kunnen jullie zeggen hoe zo stemmen als je niet alles weet? Veel leden zitten nooit op het AF en lezen het zeker niet elke dag, die hebben al gestemd voordat ze hierover gelezen hebben.

"Later bleek door middel van een gesprek met onze leiding en sven dat sven er wel degelijk vanaf wist, dat die die spelers zelfs kende en dat die zelfs de avond van te voren nog aan iemand op skype het had voorgelegd wat die wou doen"

Conclusie, leiding kwam er achter dat wat Sven vertelde allemaal niet klopte. In gesprek, ook met de co-spelers op het account die er niks mee te maken hadden, en met Sven, is er besloten dat of TR weg zou gaan(lees: kick), of dat Sven(die de verantwoordelijkheid nam) weg zou gaan van het account. Als we niet akkoord zouden gaan met de eisen van Sven dan zou TR alles dumpen (+ accounts waar hij spelers voor had geregeld) en op delete gaan.
Sven wou echter alleen afstand doen van het acc als de dorpjes niet teruggingen naar jullie (zo erg haatte die jullie en omgekeerd ook)

Cees, Smashingone (leider Guard), heeft dus besloten om de andere spelers op TR door te laten spelen, het account te behouden + overige accounts waar hij spelers voor had geregeld ook. Sven deed namelijk voor ons best veel goede dingen ook, in de zomer veel inactiviteit en hij regelde nieuwe spelers voor verschillende accounts.
Wanneer Sven niet meer op het account kon, zouden de dorpen terug gaan. Echter kwamen er op het AF direct skype logs van Brian te staan, waardoor Cees deze info niet aan Dora durfde te geven, omdat hij bang was dat dit weer op het AF kwam.

Sven zou stoppen op het acc als er een nieuwe co gevonden werd, dan mocht het acc van zijn naam. Als dat gelukt was konden de dorpjes terug, echter wou cees dit niet aan dora vertellen omdat die bang was dat het op het AF kwam of op 1 of andere manier weer bij Sven, waardoor meerdere accounts op delete gingen en troepen eerst nog gedumpt op ons zelf en op dora. Sven had best een redelijke invloed in Guard namelijk.
Goed het duurde allemaal veel te lang en ook Cees begon door te hebben dat zijn besluit niet het beste was. Hij wou stilletjes met jou, raymon, geregeld hebben dat de dorpjes terug gingen, maar hij dacht dat er nu al niet meer over gepraat zou worden.
Dat bleek een misvatting en eigenlijk heb ik gisteren besloten dat we nu, ondanks dat Sven nog de mogelijkheid heeft op het account te komen, actie moeten ondernemen en open kaart moeten spelen en dat daarom dus de dorpen terug gaan.
En dit is allemaal al voor jullie aanval besloten overigens ;) Die aanval die ik al de hele dag aan het deffen ben, omdat de verhalen over TR en een massa ook duidelijk waar bleken te zijn.

Goed er zijn dus zeker fouten gemaakt door de leiding van Guard, dat ontkent helemaal niemand. Er is zelfs een stemming gemaakt door Smashingone of hij moest aftreden als leider, welke naar mijn mening terecht niet heeft hoeven aftreden. Cees heeft het beste voor met de stam en probeert alles op de best mogelijke manier op te lossen. Deze situatie kan die weer van leren.

Verder is er na de massa van Born op Team Rocket, die overigens weinig voorstelde (2 dorpen verloren, maar direct teruggepakt), dus begonnen met de teruggave van de dorpen.

Wij snappen ook wel dat de reputatie van Team Rocket en ook van Guard niet goed is. Echter hebben wij er wel alles aan gedaan om dit alsnog op te lossen.

Tot slot wil ik ook nog even vragen of iedereen ook naar zichzelf kan kijken en naar zijn of haar eigen stam. Er gebeuren meer dingen dan deze stabs, welke ook zeker niet door de beugel kunnen. Maar hier ga ik eerst over in gesprek met leiding van deze stammen, het is altijd zo lastig bewijzen. Het heeft in ieder geval met spionnenwerk te maken.


Om verder nog even terug te komen op jou Tim.

1. Situatie onhoudbaar? Veel mensen in de stam wilden nadat de complete waarheid boven tafel was gewoon dat er wat aan gedaan werd, omdat we hier niet achter staan als stam. Dit is door de leiding op de voor hun best mogelijke, in mijn ogen niet de best mogelijke, manier proberen op te lossen. Dat anderen stammen tegen Guard zijn in deze situatie was zeer begrijpelijk, aangezien wij zelf ook niet achter de gebeurtenissen staan. Over een onhoudbare situatie wil ik zeker niet spreken, heb van andere stammen nog weinig vernomen op het strijdveld namelijk.

2. Nou mooie kata-massa, ik was echt totaal niet onder de indruk. Op een account, 8 tot 10 uur nadat de aanvallen begonnen, 600 ongetagde aanvallen en dan 0 dorpen verliezen en alleen een aantal gebouwtjes down. Dus wat je met dit punt wil duidelijk maken weet ik niet. Overigens was voor de massa al besloten voor dorpen teruggave ;) Wij hoorden pas sochtends van de massa, omdat TR toen de vv gedumpt heeft bij mij.

3. Klopt, niks op aan te merken. Ik heb zelf niet op W47 gespeeld, de verhalen waren niet goed maar goed iedereen verdient in mijn ogen een 2e kans. Vlak voor de stab hebben ze ook erg veel goede dingen voor Guard gedaan, dan geloof je ze ook eerder natuurlijk :)

4. Klopt ook helemaal. Ik wil ook helemaal niet zeggen dat dit iets goed maakt. Vind het ook zwaar klote voor Rens, heb ook met hem gepraat op skype. Hoop ook dat die de zin weer kan hervinden.

En nu moeten we gewoon laten zien dat we zeker geen vieze stam zijn zoals beweerd wordt door velen.
 

DeletedUser68345

Guest
Ik sta open tot discussie en begrijp de frustraties.
Ik begrijp ook perfect dat voor sommige mensen guard de eeuwige boosdoener zal zijn, ik vermoed dat jij één van hen bent.
Echter zal ik hier even ingaan op een paar punten, je hoeft het daar niet met eens te zijn.

De clue van je verhaal is eigenlijk dat we Guard niet als één geheel moeten zien maar meer als een groep samen geraapte individuelen. Wat is dan ooit het doel van een stam??

==> Het is niet dat deze actie is goedgekeurd door de stam op voorhand. De samenwerking tussen de leden aan mijn kant is top, dieper gaan we hier niet over in.
Wat de leiding betreft, we zaten net in een overgangsfase... ik neem hen niets kwalijk. Dat is nu helemaal op orde... jammer genoeg niet in die fase.



Hier wil ik graag vier kantekeningen bij plaatsen:
1. Opvallend dat hiervoor enorm veel discussie nodig was (vooral op skype). En dat de situatie voor jullie zo ongeveer onhoudbaar was geworden... Denk dat ongeveer elke stam op w48 zich tegen Guard had geschaard in deze kwestie.

==> Jij weet niet dat wij meerdere kanten van het verhaal hebben gehoord en pas achteraf de correcte info hebben ontvangen/gefilterd. Je kan hier kort door de bocht gaan zoals jij doet, daar kies je zelf voor. De reden dat de leiding voor een snelle stemming zijn gegaan is door de druk van buitenaf. De discussie is echter voortgegaan vanaf we meer informatie hadden (dus ja, daar zijn we achter blijven zoeken en hebben achteraf dit topic verder bediscussieerd).


2. Verder doet Born een kata massa om die stabber TR en ziet Guard dat deze stab veel meer gevolgen gaat hebben dan gedacht. Onder andere omdat Born zich er niet bij neerlegt

==> Deze discussie was al op gang vooraleer er een aanval kwam vanuit Born.

3. Hierbij komt dat de spelers van TR gerunt zijn, dus jullie pas nu beginnen te zien wat voor slechte spelers jullie eigenlijk binnen hebben gehaald...

==> Ik heb het nooit voor hen opgenomen in die situatie en heb hen mijn mening persoonlijk verkondigt. Ga ik niet voor het hele forum openbaar maken. Wat betreft of de spelers goed of slecht zijn, daar spreek ik me niet over uit aangezien ik nooit tegen hen heb gespeeld. Als ik de verhalen moet geloven van deze en vorige werelden, geef ik je wel gelijk.

4. Dorpen teruggeven draait de situatie helemaal niet terug. In een normaal geval zouden die dorpen gewoon gebruikt kunnen worden voor een aanval op jullie, wat denk je van de eigenaar van TWMN. Hoe hard jullie die genaaid hebben hierdoor, gaat die even hard knallen als ervoor? (shake). Als ik in zijn schoenen zou staan zou ik ook denken f*ck TW en er totaal geen zin meer in hebben

==> Geef ik je 100% gelijk in, maar zie niet in waar we nog meer kunnen doen.

Indien er nog bijkomende opmerkingen zijn mag dit altijd via mededeling in game verstuurd worden.
Ik ga er niet van uit om de hele wereld te overtuigen, ik hoop enkel de mensen met inlevingsvermogen te bereiken.
 

DeletedUser76738

Guest
Guard is in mijn ogen een bij elkaar geraapt groepje van spelers, welke wegrennen als ze meer dan 1 inc. krijgen.
Ook zijn er, jammer genoeg, een paar spelers daar geweest die nogal kicken op het stabben van andere spelers. (A.K.A. iemand doen in een plek waar de zon nooit schijnt:eek:)
Ook is en zal guard altijd worden onthouden als een stabstam. (denk ik dan)
 

DeletedUser7025

Guest
Guard is in mijn ogen een bij elkaar geraapt groepje van spelers, welke wegrennen als ze meer dan 1 inc. krijgen.
Ook zijn er, jammer genoeg, een paar spelers daar geweest die nogal kicken op het stabben van andere spelers. (A.K.A. iemand doen in een plek waar de zon nooit schijnt:eek:)
Ook is en zal guard altijd worden onthouden als een stabstam. (denk ik dan)

Wat een slappe reactie zeg.
Een bij elkaar geraapte groepje was toch allang uit elkaar gevallen na deze actie? En omdat 1 speler gaat rennen dan rent de hele stam direct bij 1 Incoming? Als ik dus net zo denk als jij betekent dat dat jullie echt slechter dan slecht zijn in massa's uitvoeren in Born, omdat 1 massa op TR faliekant mislukt is? Ook al heb jij niet bijdragen aan die massa?
 
Reactiescore
111
Ik zal het dan ook maar even hier gooien, wat ik via skype aan Dora heb verteld. Dit zijn dus delen van skype gesprekken, soms wat aangepast zodat het wat duidelijker werd. Ik ben zelf pas net terug van vakantie, dus heb alles destijds niet direct mee gekregen.


Goed er zijn dus zeker fouten gemaakt door de leiding van Guard, dat ontkent helemaal niemand. Er is zelfs een stemming gemaakt door Smashingone of hij moest aftreden als leider, welke naar mijn mening terecht niet heeft hoeven aftreden. Cees heeft het beste voor met de stam en probeert alles op de best mogelijke manier op te lossen. Deze situatie kan die weer van leren.

Verder is er na de massa van Born op Team Rocket, die overigens weinig voorstelde (2 dorpen verloren, maar direct teruggepakt), dus begonnen met de teruggave van de dorpen.

Wij snappen ook wel dat de reputatie van Team Rocket en ook van Guard niet goed is. Echter hebben wij er wel alles aan gedaan om dit alsnog op te lossen.

Tot slot wil ik ook nog even vragen of iedereen ook naar zichzelf kan kijken en naar zijn of haar eigen stam. Er gebeuren meer dingen dan deze stabs, welke ook zeker niet door de beugel kunnen. Maar hier ga ik eerst over in gesprek met leiding van deze stammen, het is altijd zo lastig bewijzen. Het heeft in ieder geval met spionnenwerk te maken.


Om verder nog even terug te komen op jou Tim.

1. Situatie onhoudbaar? Veel mensen in de stam wilden nadat de complete waarheid boven tafel was gewoon dat er wat aan gedaan werd, omdat we hier niet achter staan als stam. Dit is door de leiding op de voor hun best mogelijke, in mijn ogen niet de best mogelijke, manier proberen op te lossen. Dat anderen stammen tegen Guard zijn in deze situatie was zeer begrijpelijk, aangezien wij zelf ook niet achter de gebeurtenissen staan. Over een onhoudbare situatie wil ik zeker niet spreken, heb van andere stammen nog weinig vernomen op het strijdveld namelijk.

2. Nou mooie kata-massa, ik was echt totaal niet onder de indruk. Op een account, 8 tot 10 uur nadat de aanvallen begonnen, 600 ongetagde aanvallen en dan 0 dorpen verliezen en alleen een aantal gebouwtjes down. Dus wat je met dit punt wil duidelijk maken weet ik niet. Overigens was voor de massa al besloten voor dorpen teruggave ;) Wij hoorden pas sochtends van de massa, omdat TR toen de vv gedumpt heeft bij mij.

3. Klopt, niks op aan te merken. Ik heb zelf niet op W47 gespeeld, de verhalen waren niet goed maar goed iedereen verdient in mijn ogen een 2e kans. Vlak voor de stab hebben ze ook erg veel goede dingen voor Guard gedaan, dan geloof je ze ook eerder natuurlijk :)

4. Klopt ook helemaal. Ik wil ook helemaal niet zeggen dat dit iets goed maakt. Vind het ook zwaar klote voor Rens, heb ook met hem gepraat op skype. Hoop ook dat die de zin weer kan hervinden.

En nu moeten we gewoon laten zien dat we zeker geen vieze stam zijn zoals beweerd wordt door velen.

1. Zal ik citaatjes opzoeken? Ik neem iig aan dat je dit hier hebt gelezen?
2. Ja iid lastig om geen dorpen te verliezen aan kata's (rofl) Wat gebouwtjes down is iig een mooie understatemant ;)
3. -
4. -


Ik sta open tot discussie en begrijp de frustraties.
Ik begrijp ook perfect dat voor sommige mensen guard de eeuwige boosdoener zal zijn, ik vermoed dat jij één van hen bent.
Echter zal ik hier even ingaan op een paar punten, je hoeft het daar niet met eens te zijn.

Indien er nog bijkomende opmerkingen zijn mag dit altijd via mededeling in game verstuurd worden.
Ik ga er niet van uit om de hele wereld te overtuigen, ik hoop enkel de mensen met inlevingsvermogen te bereiken.

Ik geef alleen aan dat je niet eens KAN verlangen om niet geassocieerd te worden met stabbers. Het is onmogelijk om dit te 'vergeten' zoals jullie als stam maar al te graag willen.

btw Citeren doet het zo niet dus ik werk eff in nummertjes

1. Nee, maar daar ben ik wel heel benieuwd naar aangezien jullie nu alleen maar roepen van vage informatie bla bla bla. Ik vind het raar dat jullie direct geloven wat TR roept. Als die ons (lees Born) beschuldigt van een stab zou hij toch wel een argument moeten hebben? Wanneer dit soort informatie vrij komt is het voor mij en andere meelezers een stuk makkelijker om jullie standpunt te begrijpen denk ik.

2. Tuurlijk, geloof je helemaal :$

3. Ik bedoel puur deze wereld. De info die ik heb verteld me duidelijk dat ze hier ook al weg zijn? :p Dus voor de duidelijkheid, mijn punt is dat het voor jullie weinig zin heeft om nu nog aan hun wensen te voldoen dus dat jullie daardoor toegefelijker zijn.

4. Lastig inderdaad, in de toekomst direct duidelijker reageren en op die manier langzaam en zeker je naam verbeteren, maar iig niet van de rest verwachten dat die gaan doen alsof er niets is gebeurd.
 

DeletedUser77250

Guest
Anders maken we hier gewoon een stabberstopic hebben we zicht wie dat wie stabt.
 

DeletedUser7025

Guest
1. Zal ik citaatjes opzoeken? Ik neem iig aan dat je dit hier hebt gelezen?
2. Ja iid lastig om geen dorpen te verliezen aan kata's (rofl) Wat gebouwtjes down is iig een mooie understatemant ;)
3. -
4. -

1. Ja dat heb ik inderdaad gelezen. Maar waarom wordt de situatie dan onhoudbaar voor ons?
2. Haha wat diep triest weer. Jullie hebben zeker 600 aanvallen gestuurd om wat gebouwtjes af te breken? En die dode edels dan? Dacht je dat die ook gebouwen af konden breken? Jullie hebben gewoon gefaald.

Wat ik sowieso erg vreemd vind is dat heel Born en vooral Dora moord en brand schreeuwden om de stab van Team Rocket, wat begrijpelijk is, maar vervolgens wil Dora zelf een speler rekruten, waarvan hij weet dat dat een stabber is.

[18:39:49] ****: Ik zou het heel mss kunnen regelen dat we nanake kunnen overnemen
[18:39:55] ****: want dat account is onbemand
[18:40:32] ****: maar tegen niemand zeggen
[18:40:38] ****: alleen *** en jij weten hiervan
[18:41:01] ****: Maar ik met even eten
[18:41:06] ****: moet*
[18:41:20] ****: Maar denk dus dat het de beste keuze voor jou is om naar LoC te gaan
[18:41:37] ****: Als ik er nanake nog bij kan nemen (ze denken namelijk overtuigd dat ik voor hun wil werken)
[18:41:52] ****: dan kan ik later ook helpen met de oorlog

Voor en achternaam hoeven hier niet op het forum te staan.

Dit was dus ook een reden waarom TR de stab heeft uitgevoerd, omdat ze vermoeden dat Born/Dora hier achter zat. En nee dat zitten ze niet, laat dat duidelijk zijn. Maar Guard afmaken voor het hebben van een stabber in de stam (Sven werd direct van het acc gezet maar goed), en dan zelf een stabber willen rekruten. Voor mij heb je dan afgedaan.
 
Reactiescore
1.892
Dus we kunnen nu wel stellen dat enkel Grail normen & waarden nog oog in het vaandel heeft
 

DeletedUser7025

Guest
Dus we kunnen nu wel stellen dat enkel Grail normen & waarden nog oog in het vaandel heeft

Ook dit is weer lekker kort door de bocht. Een ex-speler van jullie (de één zegt dat die al gestopt was, de ander zegt dat die op vakantie is), heeft ingelogd, waarschijnlijk door middel van een hack, op het account nanake in Guard en direct info in jullie Grail skype chat gegooid.

Moet wel zeggen dat jullie leider en ook enkele leden hier direct afstand van hebben gedaan, dat was goed om te horen. Credits to Hans, hoop dat jullie de situatie met hem ook goed oplossen. Maar goed Guard, heeft ook direct de stabber uit de stam laten verwijderen.

In ieder geval heb ik al eens gezegd, kijk allemaal eens naar je eigen stam. Overal gebeuren vervelende dingen die niet thuis horen hier.
 
Reactiescore
1.892
Kom eerst maar eens met concreet bewijs over dat hack gebeuren alvorens je dergelijke uitspraken doet
 
Reactiescore
111
1. Ja dat heb ik inderdaad gelezen. Maar waarom wordt de situatie dan onhoudbaar voor ons?
2. Haha wat diep triest weer. Jullie hebben zeker 600 aanvallen gestuurd om wat gebouwtjes af te breken? En die dode edels dan? Dacht je dat die ook gebouwen af konden breken? Jullie hebben gewoon gefaald.

Wat ik sowieso erg vreemd vind is dat heel Born en vooral Dora moord en brand schreeuwden om de stab van Team Rocket, wat begrijpelijk is, maar vervolgens wil Dora zelf een speler rekruten, waarvan hij weet dat dat een stabber is.

[18:39:49] ****: Ik zou het heel mss kunnen regelen dat we nanake kunnen overnemen
[18:39:55] ****: want dat account is onbemand
[18:40:32] ****: maar tegen niemand zeggen
[18:40:38] ****: alleen *** en jij weten hiervan
[18:41:01] ****: Maar ik met even eten
[18:41:06] ****: moet*
[18:41:20] ****: Maar denk dus dat het de beste keuze voor jou is om naar LoC te gaan
[18:41:37] ****: Als ik er nanake nog bij kan nemen (ze denken namelijk overtuigd dat ik voor hun wil werken)
[18:41:52] ****: dan kan ik later ook helpen met de oorlog

Voor en achternaam hoeven hier niet op het forum te staan.

Dit was dus ook een reden waarom TR de stab heeft uitgevoerd, omdat ze vermoeden dat Born/Dora hier achter zat. En nee dat zitten ze niet, laat dat duidelijk zijn. Maar Guard afmaken voor het hebben van een stabber in de stam (Sven werd direct van het acc gezet maar goed), en dan zelf een stabber willen rekruten. Voor mij heb je dan afgedaan.

Totaal geen idee waar je het over hebt. Maar ik spreek namens mijn stam Born als ik zeg dat de reactie die hierop gegeven is dat we daar geen interesse in hebben. En dus onze normen en waarden duidelijk hebben aangegeven in dat gesprek. Ik zie niet in wat er dan fout gaat?
Dat we hem recruten is toch geen probleem aangezien hij zich gewoon aan stamplan zal moeten houden? idk of we hem willen recruten aangezien ik niet eens weet over welk acc dit uberhaupt gaat.
 

DeletedUser75993

Guest
1. Ja dat heb ik inderdaad gelezen. Maar waarom wordt de situatie dan onhoudbaar voor ons?
2. Haha wat diep triest weer. Jullie hebben zeker 600 aanvallen gestuurd om wat gebouwtjes af te breken? En die dode edels dan? Dacht je dat die ook gebouwen af konden breken? Jullie hebben gewoon gefaald.

Wat ik sowieso erg vreemd vind is dat heel Born en vooral Dora moord en brand schreeuwden om de stab van Team Rocket, wat begrijpelijk is, maar vervolgens wil Dora zelf een speler rekruten, waarvan hij weet dat dat een stabber is.

[18:39:49] ****: Ik zou het heel mss kunnen regelen dat we nanake kunnen overnemen
[18:39:55] ****: want dat account is onbemand
[18:40:32] ****: maar tegen niemand zeggen
[18:40:38] ****: alleen *** en jij weten hiervan
[18:41:01] ****: Maar ik met even eten
[18:41:06] ****: moet*
[18:41:20] ****: Maar denk dus dat het de beste keuze voor jou is om naar LoC te gaan
[18:41:37] ****: Als ik er nanake nog bij kan nemen (ze denken namelijk overtuigd dat ik voor hun wil werken)
[18:41:52] ****: dan kan ik later ook helpen met de oorlog

Voor en achternaam hoeven hier niet op het forum te staan.

Dit was dus ook een reden waarom TR de stab heeft uitgevoerd, omdat ze vermoeden dat Born/Dora hier achter zat. En nee dat zitten ze niet, laat dat duidelijk zijn. Maar Guard afmaken voor het hebben van een stabber in de stam (Sven werd direct van het acc gezet maar goed), en dan zelf een stabber willen rekruten. Voor mij heb je dan afgedaan.


Inderdaad ja, wij hebben TR 600 inc's gegeven met als doel gebouwen af te breken. Waarom denk je dat ke alleen maar Kata fakes kreeg op je achterland? En scouts fakes op je front?

Wij hebben dorpen gepakt waarvan niets eens de bedoeling was ze te pakken. Dat was eerder een dump van edelclears van toen The Face nog bestond. ;)

Die Kata massa was puur onze revenge op de stab van TR en daarmee uit. Moesten wij echt de intentie hebben om dorpen te edelen hadden we wel netjes alles getimed en deff achter onze edels gezet, want ja wij kunnen dat ;)

Als jullie toch zo goed blijken te zijn, waarom falen jullie dan in alles?
 
Bovenaan