Top/Flop stammen

Reactiescore
241
Je moet kritiek lekker intern houden en niet naar de buitenwereld brengen.

Sorry m8

Grondwet voor het koninkrijk Der Nederlanden (2008)
Hoofdstuk 1: grondrechten
artikel 7: Vrijheid van meningsuiting, censuurverbod


Ik mag uiteraard zeggen wat ik wil, mijn digitale vijand :)

Ohja, kritiek binnen Fides wordt gewoon weggelachen hoor... ik ben aan het wachten op die kick.
Maar dat doen ze niet want dan wordt alleen maar bevestigd dat Bassien alle macht heeft daar.
 

DeletedUser

Guest
Ik bedoelde het ook helemaal niet zo wijsneus. Het is niet slim van je. Aangezien je hier de stam mee benadeeld
 
Reactiescore
241
Ik bedoelde het ook helemaal niet zo wijsneus. Het is niet slim van je. Aangezien je hier de stam mee benadeeld

Niet dat er ook maar iemand van Fides zich bevind op het AF om dit te lezen (buiten mijn co's) :p

Er zullen binnen Grail. ook wel mensen zitten die het beu zijn en het niet "durven" zeggen. Wat ik spijtig vind :)
Kritiek moet aanvaard worden, ookal wordt je stam benadeeld hierdoor

Still love you, MDE xx
 

DeletedUser

Guest
Dat is het dus. Wij weten nu dat het niet helemaal goed loopt in Fides. Jij doelt binnen grail nu op vermoedens. Maar dat weet je dus eigenlijk helemaal niet.

Kritiek kan je hebben. Maar waarom zou je het aan de buitenwereld vertellen? Je kan kritiek best intern houden en zo je stam niet benadelen.
 
Reactiescore
241
Volgens mij loopt het niet goed, wat de anderen ervan vinden laat ik aan hen over.

en ja, je kan kritiek intern houden en de stam een plezier doen. Maar misschien is het ook eens goed om naar buiten te komen en de waarheid te vertellen en dus het ware gelaat van de stam te tonen.
 

DeletedUser

Guest
waarom zou je dat doen als dat je stam alleen maar benadeeld? Je hebt jezelf en je stam er uiteindelijk maar mee
 

DeletedUser77455

Guest
Als er geen gehoor naar is, kan ik er wel inkomen dat iemand zijn frustraties uit naar de buitenwereld :)
 
Reactiescore
241
Dat had je al gedaan. Je past er prima bij. ;)

Ik weet niet wie je bent ingame sorry, dus ik kan niet deftig reageren op je post :(




Wat me wel opvalt op dit forum is dat het allemaal Grail-spelers zijn die reageren op mijn posts en/of die reageren op alle topics :p
Waar is de rest? :s
 

DeletedUser61161

Guest
Hey olifant, beter leave je gewoon zelf je stam in plaats van af te wachten? nu kom je best wel retarded over met die interne info naar buiten brengen wat je kan zien als stabben...
Vind het maar een zwak excuus dat je aan het wachten bent op de kick, als je niet tevreden in je stam bent leave je of anders gewoon je bakkes dicht houden en niet wenen richting ons.
 
Reactiescore
211
Hey olifant, beter leave je gewoon zelf je stam in plaats van af te wachten? nu kom je best wel retarded over met die interne info naar buiten brengen wat je kan zien als stabben...
Vind het maar een zwak excuus dat je aan het wachten bent op de kick, als je niet tevreden in je stam bent leave je of anders gewoon je bakkes dicht houden en niet wenen richting ons.

Ik vond je toch liever in skype hoor Sjoertje :(
 
Reactiescore
241
Hey olifant, beter leave je gewoon zelf je stam in plaats van af te wachten? nu kom je best wel retarded over met die interne info naar buiten brengen wat je kan zien als stabben...
Vind het maar een zwak excuus dat je aan het wachten bent op de kick, als je niet tevreden in je stam bent leave je of anders gewoon je bakkes dicht houden en niet wenen richting ons.

Jij bent toch zo een schatje hé :D
 

DeletedUser61161

Guest
ah ja, het was al laat he, dan iriteer ik me soms wat sneller aan retards dan normaal.
 
Bovenaan