Olympische Spelen - Rio 2016

Reactiescore
770
Niemand heeft zin 25000 links te openen als hij juist wil weten wat er staat.

Oh nee boehoe 6 links waarvan ze per 3 geordend staan om zo veel mogelijk informatie te geven. Ga naar Twitter of zo als je op je dorpenspelforum korte kleine berichten wilt zien staan. In de tijd dat je tarik zijn reactie likede en hier op reageerde kon je al een artikel aanklikken en globaal gelezen hebben btw.
Muggeziften krijgt een nieuwe dimensie.

En tarik hou je bek je hebt hier nog niets toegevoegd. Maar jah in tijden dat dit forum amper actief is, is het idd doenbaar om anderen hun reacties af te kraken.

Ik klik niet meer op Stalov's links want hij steekt er soms vieze shit tussen.

Wtf ik doe dat al 2 jaar niet meer... en het is Dirk die dat altijd doet niet ik.
 

DeletedUser

Guest
Je zit flink te muggenziften over de OS (al dan niet terecht), terwijl het niet echt nodig is. Maak het er beste van en geniet van de OS.

Daarnaast is je laatste zin imo ook onnodig, maar dat kan aan mij liggen.
 
Reactiescore
770
Ik maak die post en als je het kut vindt of niet boeit enkel jou maar mij niet. Ik zet hier ook iets wat on topic was, eerste post van jou hier was een neuk-de-moeder dingetje. Tsja.....

En zeker niet onnodig, negatief gepruts als dit zet mensen aan minder te posten. Je bent vrij om te posten wat je wilt hier. Je jezus wat een kutreactie is zelf ook onnodig, of niet soms?
 

DeletedUser

Guest
Amel Tuka is een medaillekanshebber op de 800 meter :wink:. Het hoeft niet altijd te gaan over zika, slechte omstandigheden of "de religie van de vrede". Daar zijn andere topics voor me dunkt.

Daarnaast vind ik dat als je minder gaat posten door een post die ik heb gemaakt meer naar jezelf moet kijken. Kom op zeg, ik heb het niet over iemands overleden oma.
 
Reactiescore
770