Praathoek

Reactiescore
1.037
Juist bas, care to expand on that?
Ik had het over het gezeik over het nieuwe af, niet iedere keer dat er iemand opnieuw het forum opent na een tijdje hoeven er 10 te reageren dat ze het ermee eens zijn
 
Reactiescore
88
Vreemde glitch dit, Boxem staat al een kleine 22 uur met 3 dorpen in de ranglijst, terwijl ze sinds 8u gisteren hun 4e dorp hebben..

8d29b918fdd91fc8dd6e92e4bd370fcd.png


bfe684e59e2da3c9b105751b9436f4fa.png
 

DeletedUser62454

Guest
Inderdaad dat is mij ook opgevallen, heb ale en supportje erover geopend
 

DeletedUser74430

Guest
Vreemde glitch dit, Boxem staat al een kleine 22 uur met 3 dorpen in de ranglijst, terwijl ze sinds 8u gisteren hun 4e dorp hebben..

8d29b918fdd91fc8dd6e92e4bd370fcd.png


bfe684e59e2da3c9b105751b9436f4fa.png

Ja, daar zou normaal gesproken aan gewerkt moeten worden. Bij het edelen van ons derde dorp zijn wij slachtoffer geworden van een bug ofzo. We ontvingen geen aanvalsrapporten van de edelactie en de troepen die met de edel meegestuurd waren, die waren nergens te bekennen. Ze stonden niet in het overgenomen dorp, maar nog wel als boerderij plaatsen in het dorp van herkomst zeg maar. Die troepen waren eind van de dag gefixt, maar de ranglijst niet. Daar hebben we weer een support voor open staan, hopen dat het snel wordt opgelost! Lijkt er op dat de edelactie niet goed is verwerkt of iets dergelijks, want we hadden het dorp wel gewoon gelijk en konden daar ook mee werken.

Inderdaad dat is mij ook opgevallen, heb ale en supportje erover geopend

Oh oh, big brother is watching you! Wees niet bang, het is geen bot of welke vorm van valsspelerij dan ook hoor :tongue: Al snap ik de support, het staat er ook heel merkwaardig. In tw-stats is er ook niets te vinden van die edelactie.
 
Reactiescore
660
Wat een haters.

Uhtred FTW <3

We hebben zo'n rot start, en toch nu hier. Ok er is voor ons gecleared, maar dat geven we gewoon toe, weet van genoeg zogenaamde potentiële toppers dat ze allemaal dorpen uitbouwers hebben. Maar er gewoon niet eerlijk over zijn.

Potentiële toppers?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ranglijst klopt weer:eek:
 
Reactiescore
88
Ja, daar zou normaal gesproken aan gewerkt moeten worden. Bij het edelen van ons derde dorp zijn wij slachtoffer geworden van een bug ofzo. We ontvingen geen aanvalsrapporten van de edelactie en de troepen die met de edel meegestuurd waren, die waren nergens te bekennen. Ze stonden niet in het overgenomen dorp, maar nog wel als boerderij plaatsen in het dorp van herkomst zeg maar. Die troepen waren eind van de dag gefixt, maar de ranglijst niet. Daar hebben we weer een support voor open staan, hopen dat het snel wordt opgelost! Lijkt er op dat de edelactie niet goed is verwerkt of iets dergelijks, want we hadden het dorp wel gewoon gelijk en konden daar ook mee werken.

Vreemde shit, echt nog nooit meegemaakt, zoiets. Ik dacht eerst, miss heeft de ranglijst beetje vertraging, ma blijkbaar dus niet :p
Gratis dorpje gekregen dan uiteindelijk?

Oh oh, big brother is watching you! Wees niet bang, het is geen bot of welke vorm van valsspelerij dan ook hoor :tongue: Al snap ik de support, het staat er ook heel merkwaardig. In tw-stats is er ook niets te vinden van die edelactie.

Denk dat hij het supportje niet als bot of valsspelerij gestuurd heeft hoor, maar puur als aanduiding van de fout. Lijkt me sterk dat iemand hier een of andere hack in ziet :p
 

DeletedUser74430

Guest
Vreemde shit, echt nog nooit meegemaakt, zoiets. Ik dacht eerst, miss heeft de ranglijst beetje vertraging, ma blijkbaar dus niet :p
Gratis dorpje gekregen dan uiteindelijk?



Denk dat hij het supportje niet als bot of valsspelerij gestuurd heeft hoor, maar puur als aanduiding van de fout. Lijkt me sterk dat iemand hier een of andere hack in ziet :p
Ja klopt, we vonden het zelf ook nogal merkwaardig ja, heb het nog nooit gezien. Kan wel hele vervelende gevolgen hebben, scheelt dat we weinig lc hadden meegestuurd, maar we zijn die troepen wel een dikke halve dag kwijt geweest ofzo :p

Uhm, geen idee van die extra edel, ben niet gelogd dus zal zo eens kijken. Zou wel prima zijn haha, als compensatie dan maar eh.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hmm oke awkward:D
 

DeletedUser

Guest
Juist bas, care to expand on that?
Ik had het over het gezeik over het nieuwe af, niet iedere keer dat er iemand opnieuw het forum opent na een tijdje hoeven er 10 te reageren dat ze het ermee eens zijn

Zeuren over het gezeik, op welk niveau zit jij dan wel niet? :D

Verder snap ik het bovenste gedeelte niet, kan me ook vrij weinig boeien wat er staat. Feit blijft dat MT een stam blijft zonder ruggengraat die Para steunde in hun stabbeleid en voor een groot gedeelte door Para werd beheerst. Je zal maar zo een wereld winnen :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Oke Papa!
 
Reactiescore
1.037
Het is moker kut

Je word er toch totaal niet goed van...

en ik maar denken dat we net van dat gezeik af waren

Jij speelt hier, logisch dat er veel gezeik is.

Grote schande dat jij ooit leidr van MT hebt kunnen zijn

Juist bas, care to expand on that?
Ik had het over het gezeik over het nieuwe af, niet iedere keer dat er iemand opnieuw het forum opent na een tijdje hoeven er 10 te reageren dat ze het ermee eens zijn

Zeuren over het gezeik, op welk niveau zit jij dan wel niet? :D

Verder snap ik het bovenste gedeelte niet, kan me ook vrij weinig boeien wat er staat. Feit blijft dat MT een stam blijft zonder ruggengraat die Para steunde in hun stabbeleid en voor een groot gedeelte door Para werd beheerst. Je zal maar zo een wereld winnen :D

Zal ik het nog 1 keer voor je uitleggen omdat jij het blijkbaar fijn vind om elke keer dat je over W29 begint ook gelijk je niveau van die tijd aan te tikken dan? Dat nieuwe af is er nu een kleine maand (oid) en mensen die er net weer een keer op kijken vinden het kut, dat zeggen ze en dat is hun goed recht, prima. Dat er echter elke keer weer mensen zijn zoals in de eerste twee posts die ik quote, dat vind ik vervelend omdat mensen het prima overleven als ze niet constant bevestigd worden. Waarom zou je ze in godsnaam elke keer moeten bevestigen met nog meer gezeik terwijl iedereen weet dat het kut is maar dat het toch niet meer veranderd.

Vervolgens is het eerste wat je zegt; jij speelt er, logisch dat er veel gezeik is en vervolgens noem je het schande dat ik leider heb kunnen zijn van MT (zoals zelfs jij nog zou moeten kunnen zien denk ik...)

De post erna zal ik het tweede gedeelte vertalen als je een woord of 5 in het engels niet snapt... Care to expand on that is simpelweg de vraag of je even je post wil uitleggen met meer woorden, oftewel waarom zeg je dat er altijd gezeik is als ik er ben? En waarom vind je het een schande dat ik daarvan leider heb kunnen zijn? Duidelijk genoeg clowntje bassie (Ja ik quote Wesley hier, die is er zelf nml niet)?

Zeuren over gezeik? Nee jij bent een lekkere, jij zeikt over dingen waar je 0 invloed op hebt, dat heeft zin wil je zeggen.
Bovenste gedeelte lijkt me duidelijk genoeg nu? Als je het nog niet snap leg dan uit wat je niet snap, dan kan ik duidelijker proberen te zijn.
Feit is dat een stam zonder ruggengraat niet zou doen wat MT gedaan heeft. We hebben vanaf 2 a 3 maanden na de start van de wereld een BG afgesloten met Para! met als doel deze wereld te winnen. Vervolgens hebben we dit een jaar of 2, richting de 3 misschien, deze bg aangehouden en de wereld gewonnen. In een eerdere 'discussie' heb ik al aangegeven dat Para! op zichzelf geen slechte stam was, PJ hield van praten en de eerste keer dat iemand hierin trapt kan ik het nog snappen. De keren daarop is het je eigen schuld hebben we destijds altijd gezegd en zullen we ook blijven zeggen. Dat het de schoonheidsprijs niet verdiende is iedereen het mee eens maar dat de vijanden nogal dom waren lijkt me ook nogal een understatement.

Geen ruggegraat is wel het laatste wat je kan zeggen, maar je zal wel selectief vergeten dat er een tijd was dat MT het moeilijk had tegenover een overmacht en de aanbieding kreeg om van kant te ruilen om een wereldwinst makkelijk te maken:rolleyes2:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Meisjes niet zo huilen.
 

DeletedUser74452

Guest
Ja, daar zou normaal gesproken aan gewerkt moeten worden. Bij het edelen van ons derde dorp zijn wij slachtoffer geworden van een bug ofzo. We ontvingen geen aanvalsrapporten van de edelactie en de troepen die met de edel meegestuurd waren, die waren nergens te bekennen. Ze stonden niet in het overgenomen dorp, maar nog wel als boerderij plaatsen in het dorp van herkomst zeg maar. Die troepen waren eind van de dag gefixt, maar de ranglijst niet. Daar hebben we weer een support voor open staan, hopen dat het snel wordt opgelost! Lijkt er op dat de edelactie niet goed is verwerkt of iets dergelijks, want we hadden het dorp wel gewoon gelijk en konden daar ook mee werken.



Oh oh, big brother is watching you! Wees niet bang, het is geen bot of welke vorm van valsspelerij dan ook hoor :tongue: Al snap ik de support, het staat er ook heel merkwaardig. In tw-stats is er ook niets te vinden van die edelactie.

Je troepen wilden je gewoon niet langer dienen en zijn em gebold :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Kunnen we het max aantal regels in de praathoek niet op 10 zetten? of 5?

Met al dat gedramaqueen hier...
 
Bovenaan