Praattopic

DeletedUser

Guest
Maar Kunjaque ik wil niet tussen jou en jouw vriendin komen. Maar je bent nu net 18 begint volgend jaar met studeren. Een vriendin hebben in deze periode van je leven is enorm zonde.

Ik ben bijna 19 maar soit. Je houdt het niet tegen als je echt verwikkeld bent in iemand. Dan gaat het vanzelf en dan interesseert de rest niet echt meer. Wie zal zeggen hoelang we het uitzitten, ik ben nu enorm gelukkig met 'r. Daarom zit ik ook zo weinig op het forum tegenwoordig
 
Reactiescore
770
dat is mooi Kunjack kunnen jullie beiden fedoras tippen
 

DeletedUser72524

Guest
Ik ben bijna 19 maar soit. Je houdt het niet tegen als je echt verwikkeld bent in iemand. Dan gaat het vanzelf en dan interesseert de rest niet echt meer. Wie zal zeggen hoelang we het uitzitten, ik ben nu enorm gelukkig met 'r. Daarom zit ik ook zo weinig op het forum tegenwoordig

Dan ben ik blij voor je, geniet er van hopelijk nog flink wat jaartjes. Iets wat je niet hebt kan je ook niet missen, denk ik dan.
 

DeletedUser

Guest
Dat is geen unicum verder Roboro, maar het is nu wel een stuk serieuzer dan wat ik voorheen heb aangedaan!
 

DeletedUser

Guest
Ik wens je oprecht heel veel plezier met je meiske ;)!

Als je echt serieus in je relatie zit moet je wel oppassen. Ondanks dat je soms met je hart wil gaan denken moet je rationeel blijven. Kies altijd nog voor jezelf, niet voor je meisje. Da's de enige tip die ik je kan geven :).
 

DeletedUser

Guest
Ik wens je oprecht heel veel plezier met je meiske ;)!

Als je echt serieus in je relatie zit moet je wel oppassen. Ondanks dat je soms met je hart wil gaan denken moet je rationeel blijven. Kies altijd nog voor jezelf, niet voor je meisje. Da's de enige tip die ik je kan geven :).

Dat heb ik inderdaad eerder gehoord. Het is nog niet achterlijk lang gaande, echt pas ruim twee maanden. Maar toch bedankt Robin
 

DeletedUser

Guest
Dat heb ik inderdaad eerder gehoord. Het is nog niet achterlijk lang gaande, echt pas ruim twee maanden. Maar toch bedankt Robin

Ja echt mee oppassen, maak vooral geen beslissingen waardoor het moeilijk word voor jou om van gedachten te veranderen wat betreft de relatie. Spreek zelf uit ervaring.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Lekker hoor Kunjack geniet ervan.
 

DeletedUser40402

Guest
Zitten er eigenlijk ook echt zwarten in die actiegroep van dat ding bij de efteling?
 

DeletedUser

Guest
Wat een drama weer he. Als je daar racisme in ziet ben ik van mening dat je zelf een racist bent. Mensen die niet racistisch zijn die zien dat namelijk ook niet als racisme. Hetzelfde geldt trouwens voor zwarte piet.

Maar goed we leven in een tijdperk waar bedrijven zo ethisch verantwoord bezig zijn als ze maar kunnen en beschuldigingen van racisme worden dus soms veel te ernstig genomen. Ik zou mensen die gaan protesteren abrupt van het terrein laten verwijderen maar zou ze zeker niet in de kaart spelen. Wat een oelewappers.
 

DeletedUser

Guest
Regressieve onzin heeft nu ook vertegenwoordiging in Nederland. Wacht, dat hadden ze al in de PvdA, dit is gewoon de super-PvdA.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ze zijn niet wijs.
 

DeletedUser58575

Guest
Ze weten wel hoe ze in 1 middag een mailbox kunnen volspammen zeg...

88a7d0473fca4d53b0d94c61960a7cb2.png
 
Bovenaan