Gamen

Reactiescore
1.728
Bij battlefield geeft toch bijna niemand om het verhaal, gaat daar net als met cod puur om de multiplayer.
 

DeletedUser

Guest
Verhaallijn in shooters is inderdaad gewoon nonsens naar mijn mening. BF1 ziet er wel leuk uit maar toch niet zo innovatief ben ik bang. Vond trouwens hoe dat ventje rondliep met zijn gun in BF1 er echt slecht uit zien, minder mooi dan BF4 nu.
 
Reactiescore
30
Halo wordt door een vrij groot gedeelte gekocht puur om het verhaal.
 
Reactiescore
110
Just Cause 3 voor de PS4 nu een uur of 5 gespeeld: het valt mij vies tegen. Het is allemaal net wat mooier en uitgebreider dan in Just Cause 2, maar de gameplay is eerder achteruitgegaan.
 

DeletedUser58575

Guest
Ben zojuist gekwalificeerd voor dit toernooi. Zit in de top 16, als ik de top 8 haal worden mijn online matches gestreamd en als ik top 4 haal kom ik in de Amsterdam Arena te spelen! Super hyped!

Top 8 binnen boyzzz!

Volgende ronde is een lange. Vanaf nu 7 weken lang elke week een match tegen een van de andere top 8 spelers. Aan het eind gaan de 4 best scorenden door naar de finale!

Schedule

Dus 19 mei weer spelen nu. :)

Voor degenen die hierin geïnteresseerd waren nog:

Data en tijden dat ik moet spelen:

Nb6X7U9.png


Games worden gestreamed op een van de ESL Benelux twitch channels. Nog niet bekend welke. :)


^ Laatste match van bovenstaande zojuist gespeeld! Top 4 is binnen. Volgende week vrijdag finale spelen in de Amsterdam Arena! 100 euro al gewonnen, 1e plaats wint 750 euro! En heb me automatisch geplaatst al voor het volgende seizoen! HYPE! So excited :D
 

DeletedUser

Guest
Verhaallijn in shooters is inderdaad gewoon nonsens naar mijn mening. BF1 ziet er wel leuk uit maar toch niet zo innovatief ben ik bang. Vond trouwens hoe dat ventje rondliep met zijn gun in BF1 er echt slecht uit zien, minder mooi dan BF4 nu.
True, al zijn er uitzonderingen. Ik vond CoD1 wel leuk, net Band of Brothers enne Gears of War SP vond ik ook wel heel erg nice!
 

DeletedUser76206

Guest
The last of Us, ect wel aanradertje.

Ik wacht op paar nieuwe pareltjes.
Juist ook fallout 4 gekocht, en is niet echt iets voor mij.
 

DeletedUser38451

Guest
Valiants hearts: the great war.

Gaat over WW I en heeft een mooi verhaal.
 
Bovenaan