Het einde van Wereld 45!?

DeletedUser75122

Guest
Je hebt geen flauw idee waarop ik doel, dat is een inside joke tussen mij en manu, dus ik weet niet waarom jij mij quote?


Nu je me toch in de discussie haalt...



Je zet een account in je handtekening waar je maar een maand speelde? :eek:
Hoe noem je trouwens? Ik heb namelijk ook heel wat tijd op Dbtd verdaan, maar hoef in tegenstelling tot jou geen credits voor een account waar ik 'eens' gedeft heb.
Laatste tijd zie ik steeds meer zo'n spelers die accounts in hun handtekening zetten waar ze amper wat tijd op vertoefd hebben.
Vrij ergerlijk en meestal spelers die amper invloed hebben op een stam/account over de hele wereld, je moet iets natuurlijk.

Zoals ik zei, zal het er in hebben laten staan sinds ik er speelde. Ja mijn handtekening is wel eens veranderd maar ik heb nooit accs weggehaald als ik maar een acc op een wereld actief bespeelde, wat ik toentertijd wel deed. Is al weg idd
 

DeletedUser61134

Guest
Kzal mijn handtekening binnenkort ook wel weer wijzigen.

Voor mensen gaan zeggen: Je hebt maar van 0 tot 5.078.524 punten gespeeld bla bla bla
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Ik hoop oprecht voor jullie dat de 70% niet behaald is na de delete van Hora, dan krijgen jullie nog een hele leuke tijd!
 

DeletedUser61134

Guest
Die Martin kan ook helemaal niks!

Ik heb Martin nog nooit een fout zien maken ;)
Was die Dennis :(
Hebben we 5 dorpjes bemachtigd, rang 3 op W45.

Loopt hij 1000 boog + edel dood xD
Ik hem duidelijk maken dat ik liever heb als hij met offense edelt.

Loopt hij week later 400 Zc + edel dood op Burgerwacht en moraal 40%
Heb heel Devo chat ondergescholden :$
 

DeletedUser61134

Guest
Hoezo heb je überhaupt def in je eerste 5 dorpjes?

Omdat we op de vroege morgen geen zin hebben om iets te snipen enzo :eek:
Kwak je er een def dorpje voor en kan je binnen 30 seconden weer in slaap zijn :D
Daarom hebben we ook een 90% def build.

Hoeven we niet zoveel in te loggen
 

DeletedUser17072

Guest
Ik heb Martin nog nooit een fout zien maken ;)
Was die Dennis :(
Hebben we 5 dorpjes bemachtigd, rang 3 op W45.

Loopt hij 1000 boog + edel dood xD
Ik hem duidelijk maken dat ik liever heb als hij met offense edelt.

Loopt hij week later 400 Zc + edel dood op Burgerwacht en moraal 40%
Heb heel Devo chat ondergescholden :$

Ten eerste hadden we toen al meer dorpen dan 5. Maar dat is maar een klein detail. Daarnaast moest ik van jou die edel in het def dorp neerzetten. Gast zei dat het dorp leeg was. Dat het uiteindelijk niet zo bleek te zijn, tsja shithappens.

Daarnaast kwam mijn edel met er zc er toen wel doorheen.:speer:
 

DeletedUser61134

Guest
Ten eerste hadden we toen al meer dorpen dan 5. Maar dat is maar een klein detail. Daarnaast moest ik van jou die edel in het def dorp neerzetten. Gast zei dat het dorp leeg was. Dat het uiteindelijk niet zo bleek te zijn, tsja shithappens.

Daarnaast kwam mijn edel met er zc er toen wel doorheen.:speer:

Maar RIP 360 ZC!
En ik had erbij gezegd dat je een clear moet timen als je met def edelt :p
 

DeletedUser73082

Guest
Als ik t mag geloven rende jij weg op w43 waarna finity mij kwam aanklagen dat er niemand meer op DbtD zat. Niet wetende dat ik met tentamens zat maar altijd oproepbaar was (iets wat je zelf eiste als teruggekomen hoofdspeler), maar waar jij wegvluchtte even later zonder mij ooit in te lichten dat ik terug moest komen, was Finity boos op mij.
'Als ik t mag geloven'. Mooi, laten we daar stoppen met lezen en niet meer verder gaan. Want alles wat jij blijkbaar mag geloven is pure bullshit dus dat weten we dan ook weer. Deceived heb ik samen met wat mensen opgebouwd en er lange tijd op gedefft. Na een grote stab van Willem waardoor ik geen medespelers meer had ben ik erg inactief geworden en uiteindelijk gequit. Toen is het account overgedragen naar jou. Ik hoorde van finity spelers dat er een enorme rotzooi van het account werd gemaakt en dat er ontzettend slecht met incomings werd omgegaan. Toen heb ik dit zelf een paar keer gecheckt en heb ik besloten om in stambelang weer terug te gaan spelen. Oude probleem bleef bestaan, er waren geen medespelers waardoor ik het samen met VV'ers grotendeels alleen heb moeten deffen. Uiteindelijk brak de kerstvakantie aan en ging ik op vakantie. Account is toen bij het team van Warre beland die het goed hebben aangepakt tot uiteindelijk de banwave kwam en er iemand van dat team illegale bots in bezit had. Controleer dit maar bij ieder die belangrijk was in Finity en je zal wellicht tot de conclusie komen dat zoas jij het mag geloven onzin is.

Het is raar om al een aanname te doen in een vroeg stadium, ik ben ook benieuwd waar jij dit op gebaseerd heb. Misschien kan ik er van leren.
Mwah, bleek al snel dat W45 geen hoogwaardig niveau had. Bekende namen zijn uiteraard niet de beste graadmeter voor een kwaliteitscheck maar in de topstammen van W45 zaten er zo ongeveer 0 wat voor mij wel een indicatie op bagger niveau was.

Hij zevert maar wat, zoiets kan niemand bepalen.
Zie reactie op Sander.
Azijnzeiken is inderdaad iets wat de wereld beter heeft gemaakt, doe je goed:eek:
Zeiken over een niveau wat gewoon niet te hoog ligt is niet de beste manier om constructief het wereldniveau dan wel omhoog te helpen maar dit was dan ook niet mijn doel. Eerder mensen wellicht een iets beter zelfbeeld te geven.

Als je weggespeeld al tegenwoordig 'stoppen' kunt noemen.
Als je het niveau zo laag acht, dan toch hoog genoeg om jouw account , the dying of the light ofzoiets weg te speler, niet? ;)
We waren zeker niet weggespeeld. Maick en ik waren al een tijdje inactief doordat we mede door ligging niet in wat in onze ogen de enige nog wat deftige stam kwamen (volgens mij een voorloper van die stam die nu al die bans hebben, de van Emile iig). We lagen 360 graden front en toen de incomings kwamen hebben we die gewoon allemaal gedefft en 0 dorpen verloren. Doordat de motivtie ontzettend laag lag hebben we daarna besloten die dorpen weg te geven aan een sympatieke buur. Dat noem je dus stoppen, en niet weggespeeld worden helderlicht.
 

DeletedUser72524

Guest
Ik geef Nuke Incoming wel gelijk, het was al vanaf het begin dat het niveau dramatisch laag was. Zelfs ik voelde me te goed voor deze wereld. Alhoewel Roths wel een topstam was, dus indien Nuke Incoming zich daar bevond dan zou hij een andere mening hebben.
 
Bovenaan