Top/Flop stammen

DeletedUser72524

Guest
[

Het is typerend om de percentage te zien hoeveel werelden nu verpest worden door situaties. Ik heb ook het gevoel dat het ook te maken heeft met een grote opgeefpercentage. Een wereld is niet meer heilig, waardoor men steeds minder respect krijgen voor het spelplezier van de wereld en anderen steeds sneller opgeven. Want schijt dat de wereld verneukt wordt, we vinden zo weer een andere wereld waar de situatie nog niet verpest is.

Dan haak ik meteen aan op een ander punt. Ik begrijp dat er veel mensen mij voornamelijk irritant vinden dus voor hen negeer me maar;). Maar ik vind dat zowel milf als Hora zichzelf een spiegel voor hun hoofd moet houden en kijken wat hun aandeel is in het verpesten van w45.

Allereerst vind ik het enorm sneu van Milf dat ze geen regelingen willen treffen om hun vijand te helpen of helpeniig met rust te laten. In tegenstelling tot de vorige bamwave, zijn de gebande spelers redelijk onschuldig. Ik weet zeker dat Milf het zou appreciëren als Hora ook sportief bleef bij een vice versa situatie.

Anderzijds vind ik dat Hora enorm snel opgeeft, ja je verliest een belangrijke positie, maar door jullie falanx cluster kunnen jullie als het goed is dit redelijk goed opvangen. Natuurlijk met enorm veel moeite en enorm veel inzet, maar het is niet mogelijk en ik denk dat yolo ook zou helpen. Er zijn nog wat gestopte accies met 100+ edels die gedeeltes zouden kunnen opvangen,van jullie massale interne en fusies. Benader hen en wellicht kan je de klap zo goed mogelijk opvangen. Maar geef iig niet op.
 

DeletedUser76545

Guest
Als er niet geclusterfucked zou worden, zou er inderdaad nog een minimale kans zijn.
Dat we nu op 'gelijk' niveau komen te staan zoals The Ghost Whisperer beweerd is complete onzin. Dat ziet zelfs de grootste teletubbie nog in. De verhoudingen zijn gewoon compleet verneukt en met de clusterfucks wordt het gewoon onmogelijk gemaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76902

Guest
Wat Aigotsthis zegt, het edelen van weerloze targets waar je al 20m punten voorsprong op hebt is al vrij schandalig. Maar de locatie van de dorpen die ze pakken, clusterfucks dus, dat is veruit het schandaligste wat ze doen.
 
Reactiescore
2.303
Ik ga geen wereld spelen waar het een verhouden is van 1/5: Hora/ yolo versus 5/6 MILF :)
Steek ik liever mijn tijd in pinten drinken..
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Lijkt me sterk dat je een wereld speelt waar de verhoudingen 1/5 tegen 5/6 zijn ja...
 

DeletedUser17072

Guest
Het verschil tussen 1 frontaccount verliezen terwijl je als stam al een kwantitatieve voorsprong hebt, of 6/7 (front) accounts (groten)deels verliezen terwijl er al een kwantitatieve achterstand is. Bovendien heeft Hora 7 dagen gewacht met het edelen van SH aangezien we eerst de afspraken rond wilden hebben terwijl Sate al aan het edelen was, en uiteindelijk zouden er 43 dorpen voor Hora zijn.
Sate was al aan het edelen, punt 1 het mij niet verteld was het niet te doen. Punt 2, Thijs mij nog steeds aanviel.
 
Reactiescore
2.303
Sate was al aan het edelen, punt 1 het mij niet verteld was het niet te doen. Punt 2, Thijs mij nog steeds aanviel.

Als ik plots vannacht op een rampage ga en begin vindictae aantevallen, kan aldo nog zeggen wat hij wil dan val ik ook aan. Thijs is geen Hora nog Yolo..
 

DeletedUser27722

Guest
Als ik plots vannacht op een rampage ga en begin vindictae aantevallen, kan aldo nog zeggen wat hij wil dan val ik ook aan. Thijs is geen Hora nog Yolo..

Thijs zat maanden op azemmel, dus kan je wel op den duur als yolo gaan beschouwen. :)
 

DeletedUser

Guest
Thijs zat maanden op azemmel, dus kan je wel op den duur als yolo gaan beschouwen. :)

Get your facts straight.

Thijs heeft nauwelijks op Zemmel gelogd door zijn fulltime werk en vakanties. Maar heeft idd af en toe gefarmt!
In de tijd van zijn actie hoorde hij niet bij Yolo en had al een paar weken niet gelogd binnen Yolo.
 

DeletedUser5114

Guest
Wanneer leer je het nu Thomas, Axel doet niet aan feiten.
Speculaties is het enige wat hij doet.

Achja Axel wees blij met je wereldwinst, een serieuze wereld zou je toch niet winnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
Wanneer leer je het nu Thomas, Axel doet niet aan feiten.
Speculaties is het enige wat hij doet.

Achja Axel wees blij met je wereldwinst, een serieuze wereld zou je toch niet winnen.

Ga je frustratie op iemand anders uitwerken, dit is mijn fout niet? :)

Get your facts straight.

Thijs heeft nauwelijks op Zemmel gelogd door zijn fulltime werk en vakanties. Maar heeft idd af en toe gefarmt!
In de tijd van zijn actie hoorde hij niet bij Yolo en had al een paar weken niet gelogd binnen Yolo.

Hoorde wel uit meerdere bronnen dat Thijs, anders dan dat hij altijd beweerde tegenover ons, toch actief was op skype en wel degelijk speelde.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ga je frustratie op iemand anders uitwerken, dit is mijn fout niet? :)



Hoorde wel uit meerdere bronnen dat Thijs, anders dan dat hij altijd beweerde tegenover ons, toch actief was op skype en wel degelijk speelde.

Hij heette hier niet voor niets Inactivithijs ;)
 

DeletedUser27722

Guest
Hij heette hier niet voor niets Inactivithijs ;)

Maar toch meer aanwezig dan louter 5 dagen op zeemvel en daarna gestopt, wat hij altijd beweerde. :)
Daarbij, wat doet dit ertoe, thijs is een stabber ja, of die nu van yolo,hora of weet ik veel waar kwam, boeit weinig ?
 
Reactiescore
2.303
Thijs zat maanden op azemmel, dus kan je wel op den duur als yolo gaan beschouwen. :)

Je kan mij ook als hora beschouwen, je snapt het weer eens niet. De acties van thijs werden niet goedgekeurd. Meer kunnen we niet doen, we hebben ons gedistantieerd van thijs hebben zijn acties dan ook meteen vervolgt.

Maarja

Nee nee, want jij wou zeker een nap right. :rolleyes:
Ohja vertel je co om te stoppen met vragen of jij in Meow komt, nevernooit dat jij daar in raakt.

nou tbh, Rebecca zit er al in.
Axel toch boven rebecca...

Dan moet jij je niet meer met je vlaggen bezighouden!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Nee nee, want jij wou zeker een nap right. :rolleyes:
Ohja vertel je co om te stoppen met vragen of jij in Meow komt, nevernooit dat jij daar in raakt.

En mij negeren, bitch ;(
 

DeletedUser5114

Guest
En mij negeren, bitch ;(

Ik had je niet genegeerd schat, had het doorgestuurd na Richard alleen die noep reageerde niet.

nou tbh, Rebecca zit er al in.
Axel toch boven rebecca...

Dan moet jij je niet meer met je vlaggen bezighouden!

Rebecca kan nog best gezellig zijn. :eek:
Raar maar waar ik weet het.
 

DeletedUser27722

Guest
Je kan mij ook als hora beschouwen, je snapt het weer eens niet. De acties van thijs werden niet goedgekeurd. Meer kunnen we niet doen, we hebben ons gedistantieerd van thijs hebben zijn acties dan ook meteen vervolgt.

Maarja

Ik distantieer mij ook, gebeurd aan de andere kant van de wereld voor mij, heb daar ook niet echt veel aan te zeggen of te veranderen?

Nee nee, want jij wou zeker een nap right. :rolleyes:
Ohja vertel je co om te stoppen met vragen of jij in Meow komt, nevernooit dat jij daar in raakt.

Ik wou een nap ja, met de voorwaarde dat ze dan DAH lieten jumpen en her en der wat dorpen afgeven, niet overdreven, en geen cf's zoals nu het geval. Dat was letterlijk mijn eerste gedacht toen ik het van Fabian hoorde over de bans.

Maar ja, als je iemand continue zit uit te kakken en uit te schelden, voor zaken waar hij niets aan kan doen en niets mee te maken heeft, dan kan iemands opinie nu wel eens verschuiven naar de andere kant. Ik moet het nog altijd niet gaan edelen of oplossen, maar ik ga niet meer lopen vragen voor een NAP voor jullie, nee. Mag je gezellig zelf allemaal oplossen, of ga op delete, wat boeit mij dat nog feitelijk, ik moet die stront niet gaan opkuisen.

Ben zelf geband voor hetzelfde, ik hield gewoon mijn mond en zei er niets over, behalve in de stam, dat ze erna voor hetzelfde probleem werden geschorst, tja, ik heb de ligging nu weer mee en het feit dat Donn te inactief is om zo'n dingen door te hebben, of hij had het door maar deed er niets mee, zoveel te beter.

En Ricardo, even ter info, je kan je die schijn dat jij zo goed bent en overal veel te zeggen hebt wel opbergen hoor, je stelde maanden geleden nog niets voor, toen je gestopt was en kwam janken voor vanalles en nog wat. Was jij niet degene die destijds gestopt was door die Quia affaire? Iemand die amper een zinnetje deftig kon zeggen -nu nog altijd niet maar goed-.
Het is nu niet omdat je co mag zijn van Aldo en op een goed account zit, idem met w47, dat je nu plots hier hoog van de toren moet blazen en blijven mij te bashen zonder enige reden. Je stelt zelf geen fluit voor, dan moet jij al zeker niet over anderen gaan oordelen, bouw eerst zelf eens een account op, ipv overal gewoon te co'en, maar wel met de credits gaan lopen. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5114

Guest
Ik wou een nap ja, met de voorwaarde dat ze dan DAH lieten jumpen en her en der wat dorpen afgeven, niet overdreven, en geen cf's zoals nu het geval. Dat was letterlijk mijn eerste gedacht toen ik het van Fabian hoorde over de bans.

Maar ja, als je iemand continue zit uit te kakken en uit te schelden, voor zaken waar hij niets aan kan doen en niets mee te maken heeft, dan kan iemands opinie nu wel eens verschuiven naar de andere kant. Ik moet het nog altijd niet gaan edelen of oplossen, maar ik ga niet meer lopen vragen voor een NAP voor jullie, nee. Mag je gezellig zelf allemaal oplossen, of ga op delete, wat boeit mij dat nog feitelijk, ik moet die stront niet gaan opkuisen.

Ben zelf geband voor hetzelfde, ik hield gewoon mijn mond en zei er niets over, behalve in de stam, dat ze erna voor hetzelfde probleem werden geschorst, tja, ik heb de ligging nu weer mee en het feit dat Donn te inactief is om zo'n dingen door te hebben, of hij had het door maar deed er niets mee, zoveel te beter.
Jaja lekker schijnheilig.

En Ricardo, even ter info, je kan je die schijn dat jij zo goed bent en overal veel te zeggen hebt wel opbergen hoor, je stelde een maand geleden nog niets voor, toen je gestopt was en kwam janken voor vanalles en nog wat. Was jij niet degene die destijds gestopt was door die Quia affaire? Het is nu niet omdat je co mag zijn van Aldo en op een goed account zit, idem met w47, dat je nu plots hier hoog van de toren moet blazen en blijven mij te bashen zonder enige reden. Je stelt zelf geen flut voor, dan moet jij al zeker niet over anderen gaan oordelen, bouw eerst zelf eens een account op, ipv overal gewoon te co'en, maar wel met de credits gaan lopen. ;)

Enige wat ik hier om kan is lachen, je kent me helemaal niet dus praat geen onzin.
Verschil tussen jou en mij is dat ik me eigen al lang bewezen heb voor W45.
 
Bovenaan