Moderatie Vrije Forum

DeletedUser73803

Guest
Marwolaeth af als moderator was iets dat bv ik eigenlijk totaal niet wou sinds ze nou ook weer niet zo slecht was (ik was er zelfs tevreden over dan enkel die paar punten dat oa Glenn en ik poneerden). Ze was veel beter dan haar voorgangers (uitzondering Bappos hihi ) en had ook haar goeie, menselijke kanten. Hopelijk stopt ze alleszins niet met het forum zelf en blijft ze de oude!

Bedankt voor de inzet die je toonde in je periode!

Helemaal eens hiermee, jammer dat je besluit te stoppen, maar bedankt voor de inzet :)
Benieuwd wie de volgende wordt.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Laat ik eerlijk zijn, Marwo, ik ben best blij dat je besloten hebt om te stoppen met moderaten. Niet alleen omdat ik het vaak met je oneens was, maar ook omdat ik denk dat na 2 jaar je lang genoeg hier hebt gemodereerd.

Laten we onze ruzietjes over je moderaten dus nu maar vergeten en nog eens kijken wanneer we samen die taart gaan eten!
 
Reactiescore
770
Ik wens calamus incendium heel veel succes toe met zijn taak bij het Tribal Wars Team. Ik, en vast ook anderen, hebben de volste vertrouwen er in dat hij competent en consequent zal handelen.

Ik hoop dat hij een mooie aanvulling is!
 

DeletedUser13565

Guest
Noah heeft gewoon een paar lettertjes in z'n avatar geplakt, sneaky hoor.
 

DeletedUser40402

Guest
Consequent hoeft niet zo, dat proberen we er juist uit te krijgen.
 

DeletedUser13565

Guest
Gewoon mensen die je niet aardig vindt naaien, en mensen die je wel aardig vindt niet bestraffen.
Laat vriendjespolitiek hoogtij vieren.
 
Reactiescore
770
Zo gaat hij ook niet doen hoor Chris

GEKKE POSTER HIERBOVEN!!11
 

DeletedUser13565

Guest
Dat moet juist wel, verdeel en heers is het devies.
Regeer als een Nucky Thompson!
 

DeletedUser40402

Guest
Robbe probeerde weer eens moeilijkere woorden te gebruiken om verstandiger over te komen maar dat mislukte weer een beetje!
 

DeletedUser17472

Guest
Succes Calamus hier met het zooitje ongeregeld. Ik heb je al in mijn hart gesloten.
 
Bovenaan