Eurovisie 2016

DeletedUser72524

Guest
Wel grappig dat een Turkstalig nummer wint, maar Turkije zelf niet meedeed.
 
Reactiescore
976
Wat een comeback van Polen haha. Australië had sowieso gewonnen indien ze een paar buurlanden hadden die hen extra punten gaven en het zou verdiend zijn. Ons Laura'ke toch maar mooi een 10de plaats gehaald (5de plaats bij de vakjury). Verder ook 12 punten van de meest objectieve en minst beïnvloede jury gekregen (Australië). :)

edit: België had ook de 12 punten van Australië bij de televoting.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75294

Guest
Ja daar is elke Rus voor verantwoordelijk he alle Russen staan 100% achter Poetin en zijn daden eveneens ook die van de Russische rebellen :eek:

Kan je dan ook Israël de overwinning misgunnen omwille van Palestina :eek:

Nee tuurlijk niet maar je snap toch wel dat als er zoiets gebeurd dat je dan een afkeer krijgt tegenover zo'n land.
 
Reactiescore
770
Vind het ook weinig te maken hebben met Eurovision maar snap je punt wel :p
 
Reactiescore
976
Nee tuurlijk niet maar je snap toch wel dat als er zoiets gebeurd dat je dan een afkeer krijgt tegenover zo'n land.

Je laat je teveel leiden door emoties. Verstandige mensen staan daarboven. Bekijk de zaken los van elkaar want ze staan, buiten het land zelf, niet met elkaar in verband. Ik vond Rusland beter dan Oekraïne.
 

DeletedUser73803

Guest
Vond het nummer van België eigenlijk wel leuk, maar natuurlijk een aanfluiting dat Oekraïne wint, wat een kaklied hadden die :D
 

DeletedUser

Guest
Onze meningen zijn niet relevant. Enkel en alleen de mening van god Angelino is relevant.
 

DeletedUser73803

Guest
Ik weet toch wel zeker dat Angelino dat nummer niet "catchy" genoeg vond.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Vond het nummer van België eigenlijk wel leuk, maar natuurlijk een aanfluiting dat Oekraïne wint, wat een kaklied hadden die :D

Ja haha alleen het verhaal was pakkend maar ach nbc:D
 

DeletedUser65921

Guest
Ik weet toch wel zeker dat Angelino dat nummer niet "catchy" genoeg vond.

Hij had sowieso dat van België gekozen!

Dat liedje dat een Israëlische talkshow maakte voor IS had ook wel mogen winnen van mij, was leuk.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Israël vond ik wel lekker nummer.

[video=youtube;XyXXnzlwkPc]https://www.youtube.com/watch?v=XyXXnzlwkPc[/video]
 
Reactiescore
770
Hopelijk doen ze het op de Krim :)
 

DeletedUser73016

Guest
Politieke overwinning. Vond het ook niet mooi.

Maar de rest is ook goedkoop en populair. Maar bon, Australie mocht wel winnen van me.
 
Bovenaan