Praathoek

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Damn zo zonde:(
 

DeletedUser73696

Guest
Het schijnt dat ze mij gebannd hebben omdat ik te goed was voor W42, ze willen de strijd wat eerlijker maken.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Het schijnt dat ik knap ben.
 

DeletedUser76522

Guest
tw kampt al jaren met een community die in aantal af aan het nemen is, vervolgens besluiten ze ertoe om een zeer groot deel van de community te bannen en hier vervolgens ook totaal niet over in discussie in te willen gaan.

Helaas bestaat het onwaarschijnlijke boeken topic niet meer, anders was deze momenteel perfect geweest: "Klantbehoud, dat doe je zo!" - innogames.
 
Reactiescore
746
tw kampt al jaren met een community die in aantal af aan het nemen is, vervolgens besluiten ze ertoe om een zeer groot deel van de community te bannen en hier vervolgens ook totaal niet over in discussie in te willen gaan.

Helaas bestaat het onwaarschijnlijke boeken topic niet meer, anders was deze momenteel perfect geweest: "Klantbehoud, dat doe je zo!" - innogames.

Dus jij wilt dat we botters en illegaal scriptgebruikers laten doorspelen omdat we ze niet willen kwijt geraken? :D
Sorry, maar dat is belachelijk.

Ik verruil liever 10 botters voor 1 eerlijke speler dan andersom. Of zullen we het eens hebben over de 100'en beginnende spelers die stoppen omdat ze het niet kunnen halen tegen een botter die hen outstart door zijn verschillende scripts? :)

@Martin, ben je ook :D
 

DeletedUser51467

Guest
Dus jij wilt dat we botters en illegaal scriptgebruikers laten doorspelen omdat we ze niet willen kwijt geraken? :D
Sorry, maar dat is belachelijk.

Ik verruil liever 10 botters voor 1 eerlijke speler dan andersom. Of zullen we het eens hebben over de 100'en beginnende spelers die stoppen omdat ze het niet kunnen halen tegen een botter die hen outstart door zijn verschillende scripts? :)

@Martin, ben je ook :D

Misschien ooit al gehoord van waarschuwingen of transparantie? Liever worden de topics waarin een discussie mogelijk is gesloten en worden de posts met een link naar de Nederlandse wetgeving verwijderd. De vermoedens van Tw worden meteen omgezet naar een ban, de vermoedens van de menigte worden meteen verwijderd.
 

DeletedUser

Guest
Hey Poo, als ik je nu een vraag stel, krijg ik dan een antwoord dat je niet eventjes uit je Word-documentje haalt van antwoorden die je gisteravond alvast allemaal geschreven hebt? Makkelijke middag heb jij wel, zeg :eek:.
 

DeletedUser67517

Guest
Dus jij wilt dat we botters en illegaal scriptgebruikers laten doorspelen omdat we ze niet willen kwijt geraken? :D
Sorry, maar dat is belachelijk.

Ik verruil liever 10 botters voor 1 eerlijke speler dan andersom. Of zullen we het eens hebben over de 100'en beginnende spelers die stoppen omdat ze het niet kunnen halen tegen een botter die hen outstart door zijn verschillende scripts? :)

@Martin, ben je ook :D

Dat is natuurlijk bullshit. Het zou kloppen wanneer gebande accounts echt Bots zouden gebruiken. Iets wat je niet wilt/kan bewijzen.
Om nog maar te zwijgen over hoe men van TW aan deze informatie is gekomen. Je benadeelt er niet alleen de botters mee. Je loopt op account niveau sancties uit te delen voor shit die via een VV gebeurd (zouden) zijn, maar laat degene die geVV''ed heeft onbestraft?
Een wereld op zijn kop.
 

DeletedUser76522

Guest
Dus jij wilt dat we botters en illegaal scriptgebruikers laten doorspelen omdat we ze niet willen kwijt geraken? :D
Sorry, maar dat is belachelijk.

Ik verruil liever 10 botters voor 1 eerlijke speler dan andersom. Of zullen we het eens hebben over de 100'en beginnende spelers die stoppen omdat ze het niet kunnen halen tegen een botter die hen outstart door zijn verschillende scripts? :)

@Martin, ben je ook :D

Ik heb er niet zozeer bezwaar tegen dat hier wat aan gedaan word, maar voornamelijk op de manier waarop.
Als hier daadwerkelijk feedback op werd gegeven waar men de fout in gaat dan had ik zoiets gehad, van prima dat is terecht. Waar ik daarentegen een probleem mee heb is het feit dat enorm veel accounts gebanned worden waar nooit een illigaal script op gebruikt is en dat veel accounts geen flauw idee hebben waarop ze gebanned zijn. Nu kan ik mij hiernaast voorstellen dat je dit aan wil pakken, maar dan nog vind ik persoonlijk dat je de spelers in kwestie aan had moeten pakken dmv ip bans, daar nu momenteel het spel zelf de dupe word van deze actie.

En om de honderden beginnende spelers erbij te pakken: die spelers stoppen vaker door het puntenverschil dan door het farmen, hetgeen op zichzelf al veroorzaakt word door een gebrek in ervaring met betrekking tot hoe je moet starten. Ik vind het dan ook zeer teleurstellend dat jullie spelers die dit spel al jaren spelen op deze manier compleet 100% afstraffen terwijl ze jaren en jaren onderdeel zijn geweest van de community.

Dat is mijn klacht, niet het feit dat er mensen hierop aangepakt worden.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Je bent gewoon een plopkoek:D
 
Bovenaan