Praathoek

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
W42 is gewoon niks meer aan.
 

DeletedUser68570

Guest
Wie maakt er een wanbeleid topic betreffende de TW mods/leiding (o.i.d.) (rofl)? Omtrent hoe zij hun eigen spel de nek om draaien door tegen de spelers te werken i.p.v. met hen :p.





.
 
Reactiescore
746
Er is 100% zekerheid over de bans van vandaag. We zullen deze dan ook niet bespreken op dit forum.
Open hiervoor een support ticket. Verdere banbespreking wordt bestraft.

Bekijk zeker deze blog. (ja, weeral dat linkje)

Verder,
illegaal is illegaal. We houden absoluut geen rekening met welke accounts het zijn 'omdat die wel eens een invloed op de wereld zouden hebben'.
 
Reactiescore
1.015
Ik vermoed dat de schade bij de gehele community erg groot is ;)
Vermoed zelfs dat er massale grijze Werelden aan gaan komen, accounts met en zonder ban zullen niet willen spelen op een Wereld die 80% grijs is.

Kan enkel duimen van niet. Veel mensen ook gewoon geband voor scripts die zo overbodig zijn. Echt zonde.
 
Reactiescore
1.367
Er is 100% zekerheid over de bans van vandaag. We zullen deze dan ook niet bespreken op dit forum.
Open hiervoor een support ticket. Verdere banbespreking wordt bestraft.

Bekijk zeker deze blog. (ja, weeral dat linkje)

Verder,
illegaal is illegaal. We houden absoluut geen rekening met welke accounts het zijn 'omdat die wel eens een invloed op de wereld zouden hebben'.

over welk script gaat het dan? Hoe kun je voorkomen dat je op toekomstige werelden niet weer gebanned word als je niet weet welk script het is...
 

DeletedUser68570

Guest
Wie is allemaal banned?

Ik niet iig en binnen Rush ook niemand (voor zover ik weet). Hoorde wel drie spelers van Vitae, maar not sure welke... Heb ook al aangegeven tegen Sven dat ik eventueel een tijdelijke nap wil geven totdat er meer duidelijkheid is omtrent de ernst van de bans etc. Dit komt namelijk het spel niet ten goede, sterker nog dit verpest het hele spel. Ligt natuurlijk wel aan de ernst van de bans en of er inderdaad bots etc zijn gebruikt...
 
Reactiescore
2.489
over welk script gaat het dan? Hoe kun je voorkomen dat je op toekomstige werelden niet weer gebanned word als je niet weet welk script het is...

Al je scripts wissen dus ;) zoals we de spelers ook aanraden in support

Laat duidelijk zijn dat valsspel en illegaal scriptgebruik niet getolereerd wordt.
 
Reactiescore
1.367
Al je scripts wissen dus ;) zoals we de spelers ook aanraden in support.

Scripts zijn onderdeel van tribalwars, dit is dus zeer zeker geen oplossing.
 

DeletedUser68570

Guest
Al je scripts wissen dus ;) zoals we de spelers ook aanraden in support.

Dat is een advies van lik me t versje.

Dat is hetzelfde zeggen als, hoe voorkom je gebanned te worden op tw: 'geen tw spelen'.


:'). Kom op man, werk eens met je leden ipv tegen hen.
 
Reactiescore
1.367
Alles wat niet goedgekeurd is

verschillende mensen die enkel goedgekeurde scripts hebben zijn ook gebanned:confused::confused:

Of word men gebanned voor addblockers?
 
Reactiescore
1.367
dat weet ik aangezien ik regelmatig bij ze kom en nee, daar spelen geen co's...
 
Reactiescore
2.489
Reactiescore
1.367
Bovenaan