W47: Challenge Guaranteed, or Not?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dit project gaat ondanks de instellingen gewoon door toch?

Zullen wel aardig wat mensen zijn afgehaakt nu neem ik aan ;)
 

DeletedUser73082

Guest
Ik iig wel, vond het prima instellingen ook. Enkel beginfase is de combi pp beurs en lh wat jammer, verder toch erg interessante twistjes.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.781
Sluit ik me bij aan. Midgame kan deze wereld enorm interessant worden. Initiatief gaat door en ik start zelf ook nog steeds. :)
 

DeletedUser76018

Guest
Midgame word het sowieso een zware clash :)
Onze premade gaat dus ook nog sowieso door
 

DeletedUser66265

Guest
Begrijp mij trouwens niet verkeerd, ik vind lh en de pp beurs een nare combinatie. Echter zet ik wel mijn vraagtekens bij 'de topspelers' die enkel hierom niet starten. Het lijkt er dan in mijn ogen bijna eerder op dat bepaalde spelers te bang zijn om af te gaan dan dat de instellingen hun echt tegen staan. Voor degene die dus enkel en alleen niet meer starten omtrent dit feit zou ik toch willen vragen hier nog eens goed over na te willen denken.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.781
Begrijp mij trouwens niet verkeerd, ik vind lh en de pp beurs een nare combinatie. Echter zet ik wel mijn vraagtekens bij 'de topspelers' die enkel hierom niet starten. Het lijkt er dan in mijn ogen bijna eerder op dat bepaalde spelers te bang zijn om af te gaan dan dat de instellingen hun echt tegen staan. Voor degene die dus enkel en alleen niet meer starten omtrent dit feit zou ik toch willen vragen hier nog eens goed over na te willen denken.

Hahaha, ook hier sluit ik me bij aan. Laatste tijd kom je met wijze woorden nikki, gaat het wel goed met je? :D
 

DeletedUser

Guest
Oh dat zal wel blijken :D Denk dat jij ook wel één persoon kunt bedenken waar ik voor geen goud naast of bij in de stam wil spelen. Onze geliefde Jens pronkt nu met 'zijn' werk :eek:

Kut jens Xd

Wij zouden ook starten maar nu niet zo zeker meer.... Stomme premade
 

DeletedUser57683

Guest
Wat een leuk idee! Als het een beetje gang krijgt (binnen de community) dan kijken we even of we het W47 P&P forum iets eerder open kunnen doen ;)

Neem aan dat W47 vanwege de instellingen niet afdoende ''op gang'' gekomen is?
 

DeletedUser69813

Guest
Begrijp mij trouwens niet verkeerd, ik vind lh en de pp beurs een nare combinatie. Echter zet ik wel mijn vraagtekens bij 'de topspelers' die enkel hierom niet starten. Het lijkt er dan in mijn ogen bijna eerder op dat bepaalde spelers te bang zijn om af te gaan dan dat de instellingen hun echt tegen staan. Voor degene die dus enkel en alleen niet meer starten omtrent dit feit zou ik toch willen vragen hier nog eens goed over na te willen denken.

Kom je bij mij co'en?
 

DeletedUser69813

Guest
Kom bij mij nikki! Dan wordt het Dreamteam weer verwezenlijkt!
 
Reactiescore
2.490
Het is fijn om te leden dat dit initiatief duidelijk gewerkt heeft ;) niet omdat het aantal pre-regs hoger is maar wel dat je ziet dat spelers starten desondanks de instellingen en puur en simpel omdat andere spelers starten.

Tribalwars is altijd een spel geweest waar de werelden niet bepaald worden door de instellingen maar door de spelers op de wereld. Kijk bijvoorbeeld naar .net, .pl; 2 totaal verschillende communities waar de speelstijl niet met .nl vergeleken kan worden, .net is diplomatischer en heeft grotere stammen (zusterstammen etc); .pl is kleiner en .nl bevindt zich in het midden van deze 2. Tevens omarmen ze in .pl de premium functies beter als in bv .nl en .net...

Net zoals de katapacts op sommige werelden, het is niet dat de instellingen het toelaten dat het door de wereld dan alsnog geaccepteerd wordt om te doen. En dat is de kracht van het spel Tribal wars; voor w48 verwachten we inderdaad geen snelle wereld (dus zal 1/1 zijn), maar hoe dan ook is elke wereld een nieuwe uitdaging, toch?
 

DeletedUser10875

Guest
Het is fijn om te leden dat dit initiatief duidelijk gewerkt heeft ;) niet omdat het aantal pre-regs hoger is maar wel dat je ziet dat spelers starten desondanks de instellingen en puur en simpel omdat andere spelers starten.

Tribalwars is altijd een spel geweest waar de werelden niet bepaald worden door de instellingen maar door de spelers op de wereld. Kijk bijvoorbeeld naar .net, .pl; 2 totaal verschillende communities waar de speelstijl niet met .nl vergeleken kan worden, .net is diplomatischer en heeft grotere stammen (zusterstammen etc); .pl is kleiner en .nl bevindt zich in het midden van deze 2. Tevens omarmen ze in .pl de premium functies beter als in bv .nl en .net...

Net zoals de katapacts op sommige werelden, het is niet dat de instellingen het toelaten dat het door de wereld dan alsnog geaccepteerd wordt om te doen. En dat is de kracht van het spel Tribal wars; voor w48 verwachten we inderdaad geen snelle wereld (dus zal 1/1 zijn), maar hoe dan ook is elke wereld een nieuwe uitdaging, toch?

Klopt zeker. Vrij logisch dat in een land als Nederland pp functies niet worden gewaardeerd. Gierig zijn zit in ons bloed.

Hopelijk heb je voor w50 een wereld met ekte bazen instellingen. Aangezien daar geen PP functies zullen zijn.
hop hop fix boerderijlimiet!:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan