Stabtopic

DeletedUser21733

Guest
Loop is niet zo zielig te doen, verwijder jezelf van het AF en maak nieuw acc op W47, kom nooit meer op het AF en klaar...probleem opgelost.

Man man man Zielig kijk jij even naar u zelf hangt hier de heilighaard uit. Man jij bent zielig om zo te reageren. Nog zit ik in de fout.
 
Reactiescore
1.454
Loop is niet zo zielig te doen, verwijder jezelf van het AF en maak nieuw acc op W47, kom nooit meer op het AF en klaar...probleem opgelost.

+1

Man man man Zielig kijk jij even naar u zelf hangt hier de heilighaard uit. Man jij bent zielig om zo te reageren. Nog zit ik in de fout.

Iemand heeft een geweten gekregen, nadat heel het forum begon the haten :rolleyes:
 

DeletedUser21733

Guest
Ja zeker heb ik spijt van wat ik gedaan heb. Maar telkens ik mijn excuses aanbied. Worden die telkens genegeerd of gedraaid in andere vormen. Ik heb mijn dorpen afgestaan aan ilovetrains. Ik stop op deze wereld. Geef me dan toch die 2 de kans. Iedereen maakt fouten en leert daar uit.
 

DeletedUser76830

Guest
Gun jezelf dan die 2de kans en doe wat Donald Duck zegt. Maak een nieuw account aan :)
 
Reactiescore
1.454
Ja zeker heb ik spijt van wat ik gedaan heb. Maar telkens ik mijn excuses aanbied. Worden die telkens genegeerd of gedraaid in andere vormen. Ik heb mijn dorpen afgestaan aan ilovetrains. Ik stop op deze wereld. Geef me dan toch die 2 de kans. Iedereen maakt fouten en leert daar uit.

Ik ga je wel even advies geven. Ga op wereld 47 op een andere naam beginnen. Laat evil smiley vallen. Maak een nieuw forum account en start gewoon totaal opnieuw, en o ja reageer ook niet meer op dit topic. Daar heb je je tweede kans.

Edit: Waarom ben jij nou weer eerder Tomatensap. :p
 

DeletedUser

Guest
Ja zeker heb ik spijt van wat ik gedaan heb. Maar telkens ik mijn excuses aanbied. Worden die telkens genegeerd of gedraaid in andere vormen. Ik heb mijn dorpen afgestaan aan ilovetrains. Ik stop op deze wereld. Geef me dan toch die 2 de kans. Iedereen maakt fouten en leert daar uit.

Dus je wilt zeggen dat je voor de 2e x hebt gestabt en zonder overleg die speler die jij kent van W9 van het acc hebt geknalt?:eek:
En dan ook nog is je dorpen weg geven :eek:

STAB STAB STAB :rolleyes:

@ The pyanist: wat jij zegt zei ik dus ook al :mad:
 

DeletedUser21733

Guest
Dus je wilt zeggen dat je voor de 2e x hebt gestabt en zonder overleg die speler die jij kent van W9 van het acc hebt geknalt?:eek:
En dan ook nog is je dorpen weg geven :eek:

STAB STAB STAB :rolleyes:

@ The pyanist: wat jij zegt zei ik dus ook al :mad:

Lezen is je sterkste kant niet :)
Ik zij dat als ik wil een nieuw account kan maken maar dan kan ik terug gaan stabben.
Ik wilde daarom deze account houden.
 

DeletedUser

Guest
Lezen is je sterkste kant niet :)
Ik zij dat als ik wil een nieuw account kan maken maar dan kan ik terug gaan stabben.
Ik wilde daarom deze account houden.

Dude, niemand die je snapt, kan je het nog een keer uitleggen zodat ik en andere het ook snappen?
 

DeletedUser21733

Guest
Oke leg het heel traag voor u uit

1 Wie zeg dat ik als ik een nieuw account maak niet terug ga stabben ? Daarom wilde ik dat account houden.
Gewoon om het vertrouwen terug te winnen
 

DeletedUser

Guest
Oke leg het heel traag voor u uit

1 Wie zeg dat ik als ik een nieuw account maak niet terug ga stabben ? Daarom wilde ik dat account houden.
Gewoon om het vertrouwen terug te winnen

Meh, dat gaat je toch niet lukken :rolleyes:
Verder snap ik je niet, eerst quit je en geef je jouw vriendje van W9 het account in handen en nu zeg je opeens dat ILoveTrains je dorpen mag maar je was al gequit dus je stabt je vriendje van W9 dan om je naam te zuiveren?:eek:

= 2 maal stab :eek:
 

DeletedUser76166

Guest
Pff je bent even afwezig op het AF en je hebt weer geen idee waar het over gaat :p
 

DeletedUser21733

Guest
Meh, dat gaat je toch niet lukken :rolleyes:
Verder snap ik je niet, eerst quit je en geef je jouw vriendje van W9 het account in handen en nu zeg je opeens dat ILoveTrains je dorpen mag maar je was al gequit dus je stabt je vriendje van W9 dan om je naam te zuiveren?:eek:

= 2 maal stab :eek:

1 Jens is een rl vriend en stab die niet wou met hem co doen op w47 :)
 

DeletedUser21733

Guest
Donald Duck Ik vind dat jij de enige bent die telkens die stab terug boven haalt
Je doet me denken aan iemand op w46 ;)
 

DeletedUser57683

Guest
Donald Duck Ik vind dat jij de enige bent die telkens die stab terug boven haalt
Je doet me denken aan iemand op w46 ;)

Zolang jij hier net blijft doen alsof je ineens het licht hebt gezien, ben jijzelf de gene die het niet laat rusten hoor.
Dus tip, klik even op dat kruisje rechtsboven in je beeldscherm (wave)
 
Bovenaan