Stabtopic

DeletedUser21733

Guest
Ik vertrouw nu 1 maal niemand ;) Is het niet mogelijk om op w47 met een neigeuse lijn te beginnen en dit verhaal te vergeten ?
 

DeletedUser

Guest
Ik vertrouw nu 1 maal niemand ;) Is het niet mogelijk om op w47 met een neigeuse lijn te beginnen en dit verhaal te vergeten ?

Dude achterlijk? :p
Als je pp naar tomatensap of andere kan overmaken kan je het ook naar je eigen acc overmaken die je straks gaat maken.
 

DeletedUser

Guest
Deze gast is een grote troll. Het lijkt me niet dat iemand zo'n laag niveau kan hebben als deze vent. Dat zul je ook wel concluderen als je de pmwisseling tussen mijn en zijn account ziet. Geef hem nou gewoon geen aandacht joh, waarschijnlijk zit iemand zich helemaal kapot te lachen dat hij serieus genomen wordt.
 

DeletedUser

Guest
Ondertussen krijg jij wel zijn dorpen, ik snap dus wel dat jij de aandacht hier van af wilt nemen ^^

Daar hebben wij nooit om gevraagd en als dit niet het geval was geweest dan waren we morgen/ overmorgen de aanval op hem gestart. Eerlijk gezegd vraag ik me sowieso af of wij dit zaakje moeten vertrouwen. We gaan het zien :).
 

DeletedUser

Guest
Deze gast is een grote troll. Het lijkt me niet dat iemand zo'n laag niveau kan hebben als deze vent. Dat zul je ook wel concluderen als je de pmwisseling tussen mijn en zijn account ziet. Geef hem nou gewoon geen aandacht joh, waarschijnlijk zit iemand zich helemaal kapot te lachen dat hij serieus genomen wordt.

Meh, ik denk dat wij even hard lachen als dat hij doet hoor :p
 

DeletedUser21733

Guest
Daar hebben wij nooit om gevraagd en als dit niet het geval was geweest dan waren we morgen/ overmorgen de aanval op hem gestart. Eerlijk gezegd vraag ik me sowieso af of wij dit zaakje moeten vertrouwen. We gaan het zien :).

Ik heb al mijn troepen naar u dorp gestuurd ;) En nog zagen over vertrouwen ?
Dorpen worden nu overgenomen begin jij er nu niet aan dan zijn ze al weg voor dat je begint .
 

DeletedUser57683

Guest
Wat ik wil is gewoon dat ze mijn dorpen op w46 edelen. Zodat jens kan spelen op w47 met een mooi lijn.
Teveel gevraagd soms ?

Veelte veel gevraagd van een type speler als jou.

Ik vertrouw nu 1 maal niemand ;) Is het niet mogelijk om op w47 met een neigeuse lijn te beginnen en dit verhaal te vergeten ?

Als jij al niemand vertrouwd hoe kun je dan het lef hebben om van ons te verwachten dat wij erop vertrouwen dat je op 47 dit niet weer doet.

Ik heb al mijn troepen naar u dorp gestuurd ;) En nog zagen over vertrouwen ?
Dorpen worden nu overgenomen begin jij er nu niet aan dan zijn ze al weg voor dat je begint .

Nederlanders zeggen niet zomaar u, even als tip zodra we je weer een wannabe NL-er probeert te zijn ;)
 
Reactiescore
1.367
Als je geclusterfuckt word dan doe je dat terug, als je kata's krijgt dan doe je dat terug. Word je gestabt dan doe je dit NIET terug. Als iedereen zo gaat beginnen gaat het nergens meer over.

Mwah stabben van stabbers vind ik niet erg :D
 

DeletedUser21733

Guest
Veelte veel gevraagd van een type speler als jou.



Als jij al niemand vertrouwd hoe kun je dan het lef hebben om van ons te verwachten dat wij erop vertrouwen dat je op 47 dit niet weer doet.



Nederlanders zeggen niet zomaar u, even als tip zodra we je weer een wannabe NL-er probeert te zijn ;)


Ik denk wel mijn lesje te hebben geleerd niet ? Als ik terug wil stabben dan neem ik gewoon een ander account. Zou de moeite niet doen om hier op te reageren wil gewoon de naam evil smiley behouden
 
Bovenaan