Top/flop stammen

DeletedUser

Guest
Ik denk dat ze weinig andere keus hebben met het huidige cluster van Nova. Info van 'je stam' op het forum gooien zou ik het persoonlijk niet willen noemen. Hoe kan je het je stam noemen als je zonder tegenspraak tot een keuze wordt gedwongen.

1) kick
2) mb-stam joinen of opgeedelt worden.

Als je naar het cluster van Nova. kijkt mag jij mij vertellen welke andere keuze deze spelers hebben.

Buiten het feit dat ik het tamelijk onprofessioneel vindt om zo met loyale leden om te gaan, mis ik hier ook een groot stuk humaniteit...:(

Ik wil niet stoken hoor maar als ik jou was zou ik gewoon een eigen stam oprichten met de helft van Nova zodat je toch safe blijft liggen :cool:
 

DeletedUser4771

Guest
Ik hoef geen eigen stam op te richten gezien ik al in een prima stam zit. Daarnaast heb ik ook zeker geen versterking of wat dan ook nodig tegen Nova.. mocht er gek genoeg iets gaan gebeuren.

Natuurlijk geven wij wel aan Nova. leden en ieder ander die zichzelf waardig* vindt de mogelijkheid een leuke solli in te dienen bij de heer GreenGang.:p:D
 

DeletedUser76166

Guest
Ik wil niet stoken hoor maar als ik jou was zou ik gewoon een eigen stam oprichten met de helft van Nova zodat je toch safe blijft liggen :cool:

Vind dat je dat vrij makkelijk stelt.. Een stam leiden brengt een hoop werk met zich mee..
 

DeletedUser

Guest
Ik hoef geen eigen stam op te richten gezien ik al in een prima stam zit. Daarnaast heb ik ook zeker geen versterking of wat dan ook nodig tegen Nova.. mocht er gek genoeg iets gaan gebeuren.

Natuurlijk geven wij wel aan Nova. leden en ieder ander die zichzelf waardig* vindt de mogelijkheid een leuke solli in te dienen bij de heer GreenGang.:p:D

oh doelde het eerder naar die nova speler :p
 

DeletedUser74650

Guest
Ik hoef geen eigen stam op te richten gezien ik al in een prima stam zit. Daarnaast heb ik ook zeker geen versterking of wat dan ook nodig tegen Nova.. mocht er gek genoeg iets gaan gebeuren.

Natuurlijk geven wij wel aan Nova. leden en ieder ander die zichzelf waardig* vindt de mogelijkheid een leuke solli in te dienen bij de heer GreenGang.:p:D

Uw sollicitatie wordt hartelijk ontvangen.

Oh wauw Rewind laat merken dat ze leden willen haha.
 

DeletedUser75970

Guest
Oja dat was ook zo, ik vroeg me al af waarom we een eigen stam opgericht hadden:eek:
 

DeletedUser72942

Guest
Rewind denk dat wij een mooi positie hebben, en dat we als we geconcentreerd blijven spelen dat we een mooie toekomst tegen moet gaan op W46. Rekening houdend met dat wij 8 leden hebben en toch redelijk hoog staan in ranking.

Je hebt stammen die veel hoger staan, met veel meer leden ;-)
Okay we zijn qua 38K per speler niet zo denderend tegen over sommige andere stammen, maar het feit dat er maar 8 spelers in zit, wil zeggen dat we enkel spelers aannemen waar we potentieel inzien, waar we mee willen samen werken. Spelers die dat goed op de kaart liggen en etc...
 

DeletedUser

Guest
Rewind denk dat wij een mooi positie hebben, en dat we als we geconcentreerd blijven spelen dat we een mooie toekomst tegen moet gaan op W46. Rekening houdend met dat wij 8 leden hebben en toch redelijk hoog staan in ranking.

Je hebt stammen die veel hoger staan, met veel meer leden ;-)
Okay we zijn qua 38K per speler niet zo denderend tegen over sommige andere stammen, maar het feit dat er maar 8 spelers in zit, wil zeggen dat we enkel spelers aannemen waar we potentieel inzien, waar we mee willen samen werken. Spelers die dat goed op de kaart liggen en etc...

meh, ranking/punten zegt niks.
Maar ik hoop dat jullie snel op jullie buurstammen gaan beuqen zodat we is wat van jullie kunnen zien.
 

DeletedUser57683

Guest
Rewind denk dat wij een mooi positie hebben, en dat we als we geconcentreerd blijven spelen dat we een mooie toekomst tegen moet gaan op W46. Rekening houdend met dat wij 8 leden hebben en toch redelijk hoog staan in ranking.

Je hebt stammen die veel hoger staan, met veel meer leden ;-)
Okay we zijn qua 38K per speler niet zo denderend tegen over sommige andere stammen, maar het feit dat er maar 8 spelers in zit, wil zeggen dat we enkel spelers aannemen waar we potentieel inzien, waar we mee willen samen werken. Spelers die dat goed op de kaart liggen en etc...

Als jullie dat menen, misschien tijd dat jullie zelf eens durven aan te vallen dan i.p.v. de leden van een stam op te jutten om hun stamleden aan te vallen zodat jullie de ''restjes'' zouden kunnen op pikken :rolleyes:
 

DeletedUser65510

Guest
Als jullie dat menen, misschien tijd dat jullie zelf eens durven aan te vallen dan i.p.v. de leden van een stam op te jutten om hun stamleden aan te vallen zodat jullie de ''restjes'' zouden kunnen op pikken :rolleyes:

Hier zit een verhaal achter zo te zien. :eek:
 
Reactiescore
161
Achter alles zit een verhaal, maar de precieze inhoud van dit verhaal is tussen hun en mij :p

Stukje diplomatie natuurlijk, ik hou er wel van.

Wij hebben een beleid dat weinig stammen op W46 toepassen, en ik denk dat wij trots mogen zijn op dat unieke gegeven. Maar zoals eerder aangegeven, wij hebben ons nog niet bewezen. Ik ben benieuwd naar wat de toekomst brengt, het zal er in ieder geval een zijn met veel stamveranderingen in de wereld.
 

DeletedUser4771

Guest
Als jullie dat menen, misschien tijd dat jullie zelf eens durven aan te vallen dan i.p.v. de leden van een stam op te jutten om hun stamleden aan te vallen zodat jullie de ''restjes'' zouden kunnen op pikken :rolleyes:

Sorry man, maar wat is dit nu weer voor bullshit?:eek:

Leden van een stam op te jutten? Ik begon hier een post met het benoemen van feiten. Nova. gaat genadeloos om met loyale leden die de minste punten hebben in een stam om eerder gestarte grotere accounts aan te nemen. Daar kan je van zeggen wat je wilt en het blijft een feit. Andere haken hier vervolgens op in. Lijkt me ook vrij logisch gezien de Nova. manier erg veel op stabben lijkt. Daarnaast staan wij inderdaad open voor goede actieve spelers. 8 is nu een heerlijk getal, maar dat betekend niet dat we onze ogen moeten sluiten voor mooie versterkingen hier en daar.

Vraag me dus af wat je met je opjutten bedoeld.. Lees de posts misschien iets beter;)

Daarnaast lijkt het me vrij dom om zonder sterke fronten en het nog niet veiligstellen van benodigde flanken dat wij de aanval gaan openen. Waarom? Deze fase is individuele groei het belangrijkst hoor. Lijkt me dat iedere gemiddelde tw-speler dat wel snapt.

Oke, misschien allemaal wat hard. Maar ik kan me totaal niet vinden in je standpunt, had je denk al gemerkt:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Sorry man, maar wat is dit nu weer voor bullshit?:eek:

Leden van een stam op te jutten? Ik begon hier een post met het benoemen van feiten. Nova. gaat genadeloos om met loyale leden die de minste punten hebben in een stam om eerder gestarte grotere accounts aan te nemen. Daar kan je van zeggen wat je wilt en het blijft een feit. Andere haken hier vervolgens op in. Lijkt me ook vrij logisch gezien de Nova. manier erg veel op stabben lijkt. Daarnaast staan wij inderdaad open voor goede actieve spelers. 8 is nu een heerlijk getal, maar dat betekend niet dat we onze ogen moeten sluiten voor mooie versterkingen hier en daar.

Vraag me dus af wat je met je opjutten bedoeld.. Lees de posts misschien iets beter;)

Daarnaast lijkt het me vrij dom om zonder sterke fronten en het nog niet veiligstellen van benodigde flanken dat wij de aanval gaan openen. Waarom? Deze fase is individuele groei het belangrijkst hoor. Lijkt me dat iedere gemiddelde tw-speler dat wel snapt.

Oke, misschien allemaal wat hard. Maar ik kan me totaal niet vinden in je standpunt, had je denk al gemerkt:rolleyes:

Wat versta jij onder "goede actieve spelers"?
Als ik puur op twstats kijk zie je gewoon al dat de ervaring van spelers reuze mee valt al hoewel het puur starten is en spelers gewoon noob in starten kunnen zijn maar pro in mid-game of eind-fase.
Dus dan trek ik toch wel mijn vragen bij de eerder genoemde vraag.
 

DeletedUser4771

Guest
Wat versta jij onder "goede actieve spelers"?
Als ik puur op twstats kijk zie je gewoon al dat de ervaring van spelers reuze mee valt al hoewel het puur starten is en spelers gewoon noob in starten kunnen zijn maar pro in mid-game of eind-fase.
Dus dan trek ik toch wel mijn vragen bij de eerder genoemde vraag.

Omg. Ook weer echt het AF. Discussie voeren om het discussie voeren.:rolleyes:

Als jij mijn eerdere post hebt gelezen omtrent 'rekruting' (die overigens met een erg dikke knipoog is geschreven) zie je dat ik waardig* zet. Houdt in (*) op basis van iemands mening. Iedere leuke solli die interessant is om te behandelen wordt behandeld. Wat meer wil je weten? Ik ga er geen statistieken bij pakken van groei om dat als maatstaaf te houden voor nieuwe leden. Is toch bullshit als iemand potentie vertoond. Potentie is echter ook weer subjectief. Meningen. Meningen van ons over spelers die we een ja of een nee geven..

Wordt een beetje een ABC verhaaltje dit. Domme vragen worden vanaf nu niet meer beantwoord.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan