Stabtopic

DeletedUser

Guest
staat op mijn profile ook.

Je hebt zijn skype, waarom dan hem je profiel laten lezen?:rolleyes:

Weet je wat Donald Duck stop met zagen we zien wel als dat ooit met u gebeurt. Dan zal je er anders overdenken. en ik praat denk ik in de meerderheid. Indien je het zelf niet bent overkomen dan heeft het hier geen zin om dikke jan uit te hangen

Dus als het jezelf overkomt ga je pas denken om het stabben toe te passen om er beter van te worden?:rolleyes:
Hou toch op man, dat ik nog nooit ben gestabbed wil nog niet zeggen dat ik niet weet wat het inhoud :p
Ik hou liever van een fair game om te zien wie de betere is ja:cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Om eerlijk te zijn vind ik het niet een goed argument dat je zelf een keer bent gestabbed dat je nu andere mensen moet gaan stabben.
Voor de rest vind ik dat je je nogal kinderachtig gedraagt op het forum hier, want er is zover nog niks gemeens / onterecht gezegd en jij gaat in return andere mensen beledigen.
En om terug te komen op je profiel.
Daar staat Eddie Guerrero met Lie Cheat Steal. Denk niet dat de persoon die je hebt gestabbed daar iets aan heeft als een excuus.
 

DeletedUser21733

Guest
Heb ik pas veranderd. Iets dat bij mij past niet ? Door jullie gezaag en geklaag ben ik beroemd aan het worden. Iedereen wil me nu aanvallen. Maar ze denken niet aan die kerk. Spelers lopen troepen dood wat tof is. En nu ook begin ik een speler te farmen van 21k Ben amper de helft. Zo zie je dat mond op mond reclame toch nog goed is
 

DeletedUser4900

Guest
Heb ik pas veranderd. Iets dat bij mij past niet ? Door jullie gezaag en geklaag ben ik beroemd aan het worden. Iedereen wil me nu aanvallen. Maar ze denken niet aan die kerk. Spelers lopen troepen dood wat tof is. En nu ook begin ik een speler te farmen van 21k Ben amper de helft. Zo zie je dat mond op mond reclame toch nog goed is

Eerst loop je bijna te janken hier op de forum en nu stoer praten :mad:
Je maakt je zo een nog mooiere target

Nog veel (not) succes hier op W46 in dat korte bestaan van je:cool:
 

DeletedUser

Guest
Heb ik pas veranderd. Iets dat bij mij past niet ? Door jullie gezaag en geklaag ben ik beroemd aan het worden. Iedereen wil me nu aanvallen. Maar ze denken niet aan die kerk. Spelers lopen troepen dood wat tof is. En nu ook begin ik een speler te farmen van 21k Ben amper de helft. Zo zie je dat mond op mond reclame toch nog goed is

Waarom zouden ze niet aan hun kerk denken? :rolleyes: Wel grappig zo grootspraak van iemand die hier op deze wereld waarschijnlijk geen lang leven meer beschoren is :eek:
 

DeletedUser66265

Guest
Hij ligt 26 velden van ons af, die word nog wel aangepakt. Boontje komt om zijn loontje. Dit is simpelweg een harde stab en valt op geen enkele mogelijke manier goed te praten.
 

DeletedUser

Guest
Hij ligt 26 velden van ons af, die word nog wel aangepakt. Boontje komt om zijn loontje. Dit is simpelweg een harde stab en valt op geen enkele mogelijke manier goed te praten.

Doe geen moeite. Om de een of andere reden vond deze gast het nodig om ons vannacht aan te vallen en ons te bedreigen via pm. Deze vent speelt niet lang meer op deze wereld.

Life goes on
 

DeletedUser5114

Guest
Doe geen moeite. Om de een of andere reden vond deze gast het nodig om ons vannacht aan te vallen en ons te bedreigen via pm. Deze vent speelt niet lang meer op deze wereld.

Life goes on

waar speel jij?

Nog 1 opmerking justmerico Denk je echt dat tw draait om eerlijk zijn. Dan speel je nog niet lang genoeg. Zelf in de beste stammen spelers schuilt er iets, Iedereen heeft al eens een pbg aangevallen of zijn stam verraden enz...
TW is een spel jongens now rl.

Als jou vriend in de sloot springt spring jij er dan ook achterna? erg laf om te verschuilen achter dingen die jou eerder aangedaan zijn.


maar het is goed ik heb weinig zin om verder met jou te praten heb je IG al geblockt, zal je op het AF ook maar blocken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57683

Guest
Nog 1 opmerking justmerico Denk je echt dat tw draait om eerlijk zijn. Dan speel je nog niet lang genoeg. Zelf in de beste stammen spelers schuilt er iets, Iedereen heeft al eens een pbg aangevallen of zijn stam verraden enz...
TW is een spel jongens now rl.

Noob

Dat kom je tegen wanneer je een spel vertrouwt Donald Duck mensen vertrouwen door al die schade vertrouw je gewoon niemand meer.

Noob

Heb ik pas veranderd. Iets dat bij mij past niet ? Door jullie gezaag en geklaag ben ik beroemd aan het worden. Iedereen wil me nu aanvallen. Maar ze denken niet aan die kerk. Spelers lopen troepen dood wat tof is. En nu ook begin ik een speler te farmen van 21k Ben amper de helft. Zo zie je dat mond op mond reclame toch nog goed is

Noob


Zou persoonlijk wel meer woorden aan je ''gedrag'' en ''ervaring'' van/met de community willen vuil maken, maar ik geloof dat iemand met z'n beperkte kijk op zijn medemens niet instaat is om zijn blik te verruimen.
En gezien je gedrag op het AF kan ik me ook indenken dat spelers jou voorheen van hun account kickten. Dat jij met z'n stam en spelersgevoel überhaupt bij iemand mocht Co-en is me dan ook een raadsel.
 

DeletedUser74650

Guest
Ja, want jullie zijn de helden van wereld 46?

Dit is in mijn ogen puur suggereren en niet objectief reageren. De mededeling die Nikki deed was in principe een in mijn ogen sportieve en positieve reactie, gezien het feit dat stabbers gehaat worden. Ik denk dan ook dat niemand problemen zou hebben wie deze 'stabber' aanpakt, zolang het maar gebeurd en liever nu dan morgen. Ik gooi een gok op dat u een keer bent weggespeeld door Nikki?
 

DeletedUser

Guest
Dit is in mijn ogen puur suggereren en niet objectief reageren. De mededeling die Nikki deed was in principe een in mijn ogen sportieve en positieve reactie, gezien het feit dat stabbers gehaat worden. Ik denk dan ook dat niemand problemen zou hebben wie deze 'stabber' aanpakt, zolang het maar gebeurd en liever nu dan morgen. Ik gooi een gok op dat u een keer bent weggespeeld door Nikki?

Dit heeft niet met 1 speler te maken, het team algemeen en het feit dat ze stabbers wegspelen, hoe eerder hoe liever. Mij gaat het vooral de manier waarop ze dit aankondigen etc ... Maar laten we maar ontopic gaan.
 

DeletedUser74650

Guest
Dit heeft niet met 1 speler te maken, het team algemeen en het feit dat ze stabbers wegspelen, hoe eerder hoe liever. Mij gaat het vooral de manier waarop ze dit aankondigen etc ... Maar laten we maar ontopic gaan.

In mijn ogen niks mis met zijn post, hij geeft zelfs toe dat hij meerdere spelers nodig zal hebben om hem van deze wereld te laten verdwijnen. Ik zie hier geen ophemeling in en ik denk dan ook met mij vele anderen. Ik blijf trouwens bij mijn mening dat ze u wellicht ergens een keer hebben geraakt, had ik dan toch gelijk?
 
Bovenaan