Wereld 47 + Nieuwe questline!

DeletedUser

Guest
idd, en die nieuwe questen zijn ook wel nice, gelukkig dat ze die hebben overgenomen van onze engelse vienden :d
 

DeletedUser57683

Guest
btw limitedhaul gaan gekochte gs'en met de markt ook daar van af zou wel zo eerlijk.

Komaan Jur, jij gaat ook lang genoeg mee om te weten dat dat nooit gaat gebeuren, daar zou de ''community'' nooit voor stemmen :p
 
Reactiescore
301
Bah, dit vind ik vieze instellingen!

vooral de limitedhaul in combinatie met de beurs!

Dit maakt weer maar eens duidelijk dat TW gewoonweg geld wilt halen. Pay-to-win, dat is jammer genoeg TW geworden!

Ik zal echter wel starten en dan maar van die PP-abusers zo veel mogelijk PP binnen rijven via de beurs om op een andere, minder -pay-to-win wereld PA, FA en AM te kunnen gebruiken.
 

DeletedUser69389

Guest
Dat andere topic had niets te maken met wereldinstellingen oid. Puur met wie start of niet (in de hoop dat ze zouden starten regardless van wereldinstellingen). Jammer dat je de instellingen niet cool vindt, de poll wereldinstellingen en andere rondvragingen tonen duidelijk de vraag naar dit soort instellingen.

We zullen nooit iedereen tevreden kunnen stellen ;)

aKAmZT8.png
:rolleyes:
 

DeletedUser65147

Guest
Zijn leuke instellingen. Alleen weer jammer van de start datum en tijd. Hier wordt nooit rekening gehouden met jongeren.
Altijd spijtig. Dat laat ook weer zien dat het net ambtenaren zijn door te willen werken van 9 tot 4 en alleen door de weeks

Denko w46
 

DeletedUser65147

Guest
Dit belooft een ontzettend interessante wereld te worden.

Waarom vraag je?

De limited haul Gecombineerd met De Premium beurs geeft unieke mogelijkheden voor spelers die hier op welke manier dan ook gebruik van maken. Aangezien iedereen tegen ditzelfde aanloopt zal het moment waarop je naar de beurs gaat nog belangrijker zijn dan andere werelden.

De Vernieuwde questline is een uitdaging omdat alle spelers zich zullen moeten aanpassen aan de questline, de start wordt (zelfs voor de vastgeroeste spelers) totaal anders.

Daarbovenop de langzame groei van barbarendorpen (& laag maximum) & het lage spelersaantal per stam zal hopelijk van W47 een dynamische & unieke wereld worden.

Succes!

Hier laat men al mee zien dat topics op forums met ellelangen discussies niks helpen en dat ze alleen maar hun eigen zakken willen vullen.

Het is weer een aanfluiting met premium beurs en andere voordelen met premium.


Wordt toch wel eens tijd dat er geluisterd wordt in plaats van eigen plannen trekken
 

DeletedUser68252

Guest
Dat andere topic had niets te maken met wereldinstellingen oid. Puur met wie start of niet (in de hoop dat ze zouden starten regardless van wereldinstellingen). Jammer dat je de instellingen niet cool vindt, de poll wereldinstellingen en andere rondvragingen tonen duidelijk de vraag naar dit soort instellingen.

We zullen nooit iedereen tevreden kunnen stellen ;)


Denk dat als het tw team de instellingen nog verandert naar wel farmen zoals het overgrote deel van de community wil dat het beklag een stuk minder zou zijn, en veel eerlijker in vergelijking met de premium beurs. Is miss niet een super speciale wereld maar wel met aparte dingen terug erin zoals bijvoorbeeld 50 ms, 1,75 snelheid en geen moraal. Ook de nieuwe quest line brengt een nieuwe dimensie aan het starten. Knal het farmen aan en ik zie het probleem niet zo, dan is het qua instellingen al een hele verbetering tov eerdere werelden en kunnen we alleen maar hopen dat dit voor de meer ervaren spelers de komende wereld nog verbeterd. Las al iets over W50 mogelijk zonder pp functies. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
301
vind ik ook!

(Dit is momenteel ook het enigste waar ik fel tegen ben hoor!) die nieuwe questline, ect. zijn allemaal top!
 
Reactiescore
301
Denk dat als het tw team de instellingen nog verandert naar wel farmen zoals het overgrote deel van de community wil dat het beklag een stuk minder zou zijn, en veel eerlijker in vergelijking met de premium beurs. Is miss niet een super speciale wereld maar wel met aparte dingen terug erin zoals bijvoorbeeld 50 ms, 1,75 snelheid en geen moraal.

kan ik alleen maar op hopen!
 

DeletedUser65147

Guest
vind ik ook!

(Dit is momenteel ook het enigste waar ik fel tegen ben hoor!) die nieuwe questline, ect. zijn allemaal top!

Dus jij bent voor pp abuse. Als dat zo is en je niet zonder kan heb je toch een probleem want dan kan je niet super goed spelen
 

DeletedUser69623

Guest
Hieruit blijkt maar weer eens dat er niet geluisterd word naar de echte Community, wat in mijn ogen de mensen zijn die al vele jaren spelen en vaak ver geraken op een wereld en tijd en moeite in het spel stoppen(en vaak ook op het AF te vinden zijn). Het overgrote deel die de enquete heeft ingevuld heeft de ballen verstand van het spel en vult maar wat in, zonder ook maar iets te snappen van dit spel. Dat blijkt wel uit de resultaten uit de enquete, en dan kan het CoMa wel doodleuk zeggen dat ze luisteren naar de community maar dat doen ze met deze instellingen juist niet, er word gewoon voor de zoveelste keer niet geluisterd naar de spelers die dit spel mede groot gemaakt hebben. Op een gegeven moment is de maat vol en zullen er nog meer mensen stoppen, je had door het initiatief van CBC de kans om wat oudere spelers terug te krijgen, maar dat is door deze instellingen helemaal verkracht!
 
Reactiescore
301
Dus jij bent voor pp abuse. Als dat zo is en je niet zonder kan heb je toch een probleem want dan kan je niet super goed spelen

maar jongen toch... Hier ben ik net TEGEN! zeg toch net dat alles super is, buiten de combi van alle primiumzaken AAN en de limited haul?

Ben juist fel tegen pay-to-win :rolleyes:
 
Reactiescore
30
Het enige positieve is de LH. Snelheid is acceptabel.
 

DeletedUser73147

Guest
Zaad wereld, komen ze is niet zo snel met een nieuwe wereld en dan dit.
 
Bovenaan