Rate de speler!

DeletedUser17072

Guest
Haha maak nog een beter grap zou ik zeggen:D

over een grap gesproken trouwens:p

9b2318579ee1808731d0df2076c113ab.png


Hou nog wel steeds van je hoor Martin.:wink:
 

DeletedUser

Guest
Serieus reageren op elke troll die iemand van Sick. op t AF postte en spelen als moraalbreker om vervolgens opgenomen te worden in BWR. Niet heel raar dat ze die reputatie snel kreeg toch?

Of wij er wel of niet wat van konden, daar mag iedereen zelf een mening over hebben. Wij denken van wel.

Ik heb eens met jou in een stam gezeten en toen vertelde je via skype wat jouw aanpak was op W20. Als je een wereld op die manier moet aanpakken ben je gewoon slecht bezig en heb je geen recht van spreken om iemand noob te noemen. Ik lig op dit moment op W45 naast firedrakan (Friggininsanity) en kan iig wel al zeggen dat ze een echte team/stamspeler is, we hebben niet te klagen.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
In welke stam hebben we gezeten?

Ik heb geen idee meer, ik denk w32/w34, maar ben ik niet meer zeker van. Ik heb iig niet lang met je gespeeld dus wil je zeker niet afbreken qua speler, kan zijn dat je best een prima speler bent, daarvoor ken ik je niet goed genoeg. Is ook al een tijdje geleden.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Dat was w32 haha
 

DeletedUser52174

Guest
Ik heb geen idee meer, ik denk w32/w34, maar ben ik niet meer zeker van. Ik heb iig niet lang met je gespeeld dus wil je zeker niet afbreken qua speler, kan zijn dat je best een prima speler bent, daarvoor ken ik je niet goed genoeg. Is ook al een tijdje geleden.

Op w32 heb ik indd even een start gemaakt samen met mijn co's, allemaal op aparte accounts. Die wereld was 1 grote troll, mooie tijden.
 

DeletedUser74358

Guest
Rare Species

29dthth_th.jpg



Punten:
2lmxb0m_th.png


Mooi binnen 3 dagen 3 dorpjes gepakt. Een barbarendorpje geëdeld, maar dat moet soms ook kunnen vind ik. Complimenten voor de Rover, ziet er netjes uit!
Je rang ziet er goed uit. Top 30 maar verwacht wel dat je nog door gaat groeien. Top10 moet sowieso wel haalbaar zijn, farmers winnen wel van de abusers ^^

Ik geef je een 8.5/10

OD

Een ODD van 1600, kleine clear te verduren gekregen op je bw?

Voorderest een ODA van 18k. Opzich wel oké, had wel ietsje minder kunnen zijn, maar dat ligt ook aan je omgeving natuurlijk. Zo te zien geen doodgelopen clear gehad.

7.5/10

Ligging

Rim-account, dan is de activiteit zeer fijn. Lekker in de rim farmen. Helaas zijn er niet zo heel veel top dorpjes in de omgeving, maar verwacht wel dat je makkelijk naar de core kan groeien.

8/10

52hngg_th.png

wlpzc3_th.png


Redelijke ligging. Buiten de speler zuidoost, ligt het stamcluster netjes bij elkaar. Jij vormt de onderkant. Ik zie genoeg ruimte om netjes de edelruimtes te verdelen, waar jij zeer zeker positief uit zal komen door je ligging. Het enige wat ikzelf jammer zou vinden, is dat het best lastig wordt om naar de core te groeien.

7.5/10

Stam

Lid van Devo. Ik volg het AF niet heel goed, dus de verhalen achter de stammen zelf ken ik niet. Ik ga hieruit van de stam& zijn spelers. Prima puntengemiddelde van bijna 14k, maar dat mag dan wel met Friggin. Buiten Guesswhoisback(Ken ik van W43) ken ik niemand, maar de accounts zien er redelijk goed uit. Maar om die stats te behalen, is nou niet veel skills nodig. Ik verwacht veel van Devo.

8/10

Reputatie

Ik ken jullie bespelers niet, maar op het AF worden er vaak, zo ver ik meelees, positieve reacties over jullie account gepost. Ik geef jullie voor reputatie een 7/10 omdat ik jullie niet persoonlijk ken, maar als je wil, PM'en mag haha!



Next: Unselected


EDIT: iemand n idee hoe ik de plaatjes groter krijg?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75778

Guest
Super bedankt voor de rate, ziet er echt goed uit! :) We hopen je verwachtingen waar te gaan maken, als stam en als account.
 

DeletedUser75778

Guest
Unselected is eerst :) Als je die rate kan je bepalen wie er gerate mag worden.
 
Reactiescore
222
Rare Species

29dthth_th.jpg



Punten:
2lmxb0m_th.png


Mooi binnen 3 dagen 3 dorpjes gepakt. Een barbarendorpje geëdeld, maar dat moet soms ook kunnen vind ik. Complimenten voor de Rover, ziet er netjes uit!
Je rang ziet er goed uit. Top 30 maar verwacht wel dat je nog door gaat groeien. Top10 moet sowieso wel haalbaar zijn, farmers winnen wel van de abusers ^^

Ik geef je een 8.5/10

OD

Een ODD van 1600, kleine clear te verduren gekregen op je bw?

Voorderest een ODA van 18k. Opzich wel oké, had wel ietsje minder kunnen zijn, maar dat ligt ook aan je omgeving natuurlijk. Zo te zien geen doodgelopen clear gehad.

7.5/10

Ligging

Rim-account, dan is de activiteit zeer fijn. Lekker in de rim farmen. Helaas zijn er niet zo heel veel top dorpjes in de omgeving, maar verwacht wel dat je makkelijk naar de core kan groeien.

8/10

52hngg_th.png

wlpzc3_th.png


Redelijke ligging. Buiten de speler zuidoost, ligt het stamcluster netjes bij elkaar. Jij vormt de onderkant. Ik zie genoeg ruimte om netjes de edelruimtes te verdelen, waar jij zeer zeker positief uit zal komen door je ligging. Het enige wat ikzelf jammer zou vinden, is dat het best lastig wordt om naar de core te groeien.

7.5/10

Stam

Lid van Devo. Ik volg het AF niet heel goed, dus de verhalen achter de stammen zelf ken ik niet. Ik ga hieruit van de stam& zijn spelers. Prima puntengemiddelde van bijna 14k, maar dat mag dan wel met Friggin. Buiten Guesswhoisback(Ken ik van W43) ken ik niemand, maar de accounts zien er redelijk goed uit. Maar om die stats te behalen, is nou niet veel skills nodig. Ik verwacht veel van Devo.

8/10

Reputatie

Ik ken jullie bespelers niet, maar op het AF worden er vaak, zo ver ik meelees, positieve reacties over jullie account gepost. Ik geef jullie voor reputatie een 7/10 omdat ik jullie niet persoonlijk ken, maar als je wil, PM'en mag haha!



Next: Unselected


EDIT: iemand n idee hoe ik de plaatjes groter krijg?

Thankyou ! Mooie rate :)
 

DeletedUser51839

Guest
Alaska Squad

Punten: 7/10

16k en 5 dorpen op zich niets mis alleen zie uit stats dat zijn Mb actief meewerkt. Die Drakenhart edelt duidelijk voor en om 5:22 uur een dorp te edelen moet je als MB erg actief zijn. Dus het succes van Alaska is duidelijk het werk van 2 accounts. Zijn mb heeft veel ODA en lijkt een goeie speler. Vind ik als je zo'n goeie Mb hebt wel best nog wat betere resultaten kan leggen. Al moet er gezegt worden dat er nog steeds een mooi account word neergezet door de bespeler(s).

OD: 8/10

Weinig op aan te merken, met MB samen best wat geknald en hoofdaccount zelf overdrijft niet. Niet te gul clearen is een must en dat zie ik hier wel.

Ligging: 9/10

Ligt mooi centraal/noordelijk van zijn stam, veel mogelijkheden noordelijk. Veel mooie potentiële overnames. Zit ook veel potentieel in om te farmen eens je de noobs bb krijgt.

Knipsel.jpg

Stam: 8/10

Trust, de nummer 1 voor dit moment, ligt mooi centraal, redelijk compact en met genoeg ruimte voor iedereen. Kan zeker wat worden als de skills aanwezig zijn (geen idee) en de stam bijeenblijft wat in het begin toch wat minder zeker is. Verder zie ik 2 bekende namen, de ene speelde goed op w38, de andere was een flopper. Al mag je de speler niet afrekenen voor zijn stam en doe ik ook niet. Niets is zeker in het begin.



Reputatie: /

Ken de speler(s) niet dus kan er geen objectief oordeel over geven.
 
Bovenaan