Voetbal

Reactiescore
976
WK kwalificatie loting was daarjuist. België weer tegen Bosnië en Cyprus, maar wel gunstige loting. Voor Nederland zal het waarschijnlijk kwalificatie via barrages worden :p
 
Reactiescore
976
Eén lastige tegenstander is genoeg om barrages te spelen hoor. Zweden kan ik niet goed inschatten, Ibra zal er dan wss niet meer bij zijn.
 

DeletedUser

Guest
Bosnie gaat Belgie weer kapot maken.

Griekenland overigens best wen kutploeg.
 

DeletedUser71900

Guest
Nederland heeft nog best een prima kans om groepswinnaar te worden want Frankrijk en Zweden zaten met een reden in een lagere pot. Maarja, we zullen het wel zien, er kan nog van alles veranderen in tussentijd.
 

DeletedUser73803

Guest
Nederland mag zelfs Luxemburg niet onderschatten als ik zo naar de EK-kwalificatie kijk :eek::eek:
 
Reactiescore
255
Wat een negativiteit. Jullie zijn het afgelopen WK alweer vergeten zeker? Toen liepen ook al die negatievelingen hier en overal rond en toen we uiteindelijk goed presteerden en 3e werden stonden juist diegene het hardste te juichen en feest te vieren.

Dit moet prima te doen zijn buiten Frankrijk. Net zoals de EK kwalificatie, ook die gaan we gewoon halen.
 

DeletedUser73803

Guest
WK is alweer ruim een jaar geleden en over een tijdje zijn Sneijder, Robben en van Persie mooi verdwenen. Die EK kwalificatie halen we ook absoluut niet "gewoon", die moeten we überhaupt nog maar eens halen.
Natuurlijk ben ik blij als we het halen, maar ik zie het duister in voorlopig, zeker met Blind aan het roer.
 
Bovenaan