Rate de speler

DeletedUser

Guest
Ik snap het gezeik met pp boosten niet zo erg, heb zelf hiermee nooit geboost maar snap de haat hierop ook niet zo erg. Pp boosten doe je om veel gs te krijgen in vergelijking met andere spelers die het moeten hebben van farmen waardoor je gelijk met ze opgaat of boven ze uit steekt. Als het echt massaal pp gebruik is waardoor er een groot gat ontstaat snap ik de ergernis, maar veel pp boosters halen gewoon ongeveer dezelfde gs inkomsten binnen als hardcore farmers. Als je geld zat hebt, en minder tijd, en toch wilt beasten op een wereld, snap ik dat je ervoor kiest om minder tijd te besteden, en meer geld. Farmen is niet echt een skill zelf, blijft voornamelijk op een knopje/toetsje rammen. Je hoeft dus niet perse een flop speler te zijn als je veel pp er in gooit net zoals je voor mij ook geen top speler bent door 24/7 te farmen.

Je vergeet dat je het ook allebei kan doen, en dan dus wel een groot voordeel hebt. (Dit is geen sneer naar Ithy, zag gewoon een gat in je verhaal :p)
 

DeletedUser73082

Guest
Zeker mee eens, alleen is de overdreven haat die ik soms merk richting het pp gebruik ietswat overtrokken. Slechts een heel klein gedeelte van de echte pp abusers zijn nog steeds levend in de werelden waar het grondstoffen voor pp systeem werd ingevoerd
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser19379

Guest
Hahaha martin jonge, ga slapen ofzo :p of farmen ^^ Kom je misschien nog in de buurt :X
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Beter gebruik ik pp dat helpt beter zie ik:eek::eek:
 

DeletedUser45824

Guest
Hoeveel heeft de #2 als ik vragen mag, met de rover?

gisteren 8.841.785 5.666.758
op 24.06.2015 6.887.757 5.051.497
op 23.06.2015 8.729.570 4.753.875
op 22.06.2015 9.822.310 4.364.592

van de laatste paar dagen. Alle krediet naar Kenneth/Gerard/Marc toe aangezien ik nog amper gelogd heb ^_^
 

DeletedUser

Guest
Even een paar rates wegwerken, zijn mijn eerste twee.


Rise Like A Phoenix ? ..

Punten: 8/10 - Punten zijn niet zo hoog maar wel iets later op de wereld begonnen.
OD: 8/10 ODA gaat redelijk op met je rang qua punten, netjes. ODD is laag dus weinig tegenstand gehad.
Ligging: 7/10 Goede ligging in het stamcluster, over een aantal weken is het misschien beter te beoordelen.
Stam: 8/10 Vanity, aantal oude leden van Bliss, zitten wel spelers in die goed op de ranglijst staan maar verder ken ik geen enkele.
Reputatie: 7/10 Ik ken je niet maar ik ben ook niet bekend op TW/AF. Neutrale 7.

38/50 = 7,6



Gele Kanarie

Punten: 9/10 - Mooi puntenaantal vergeleken met de datum eerste toelating op W43.
OD: 8/10 ODA is flink gestegen tijdens het wegspelen van enkele spelers met ongeveer een gelijk aantal punten, netjes. ODD is laag dus weinig tegenstand gehad, lijkt ook alleen verkregen te zijn tijdens je veroveringen.
Ligging: 7/10 Goede ligging in het stamcluster, redelijk veilig, het ziet ernaar uit dat het richting de rim gaat groeien en daarna een eventuele jump naar het front?
Stam: 9/10 Cruise, een stam die toch al een tijdje meedraaid op de wereld, in mijn ogen met redelijk bekende spelers op het AF.
Reputatie: 7/10 Ik ken je niet maar ik ben ook niet bekend op TW/AF. Neutrale 7.

40/50 = 8,0



Rate: JRemijn
 

DeletedUser56594

Guest
gisteren 8.841.785 5.666.758
op 24.06.2015 6.887.757 5.051.497
op 23.06.2015 8.729.570 4.753.875
op 22.06.2015 9.822.310 4.364.592

van de laatste paar dagen. Alle krediet naar Kenneth/Gerard/Marc toe aangezien ik nog amper gelogd heb ^_^

Lol daar (de tweede) zitten wij al bijna aan met rang 80, de rest farmt niet zo hard dan :S
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73673

Guest
Punten: 296k rang 16 keurig valt weinig van te melden 8/10

OD: Beetje gelijkwaardige oda en odd met wat moeite dus dorpen veroverd en had dus ook moeite om dorpen vast te houden gezien de odd althans lijkt mij tog maar in totaal 2 dorpen verloren Maar die dorpen zijn teruggepakt keurig 8/10

Ligging:
dd036062234ccd0b725850f4715e520f.png

Geel klepto
blauw JRemijn
Lichtblauw ODM

Ziet er leuk uit word nog een leuke strijd lijkt mij prima ligging ook nog genoeg targets stam lichtelijk in de rug dus ja lekkere ligging 9/10

Stam:
0d6bd3902a4d95cf35c7f10de22b3eb5.png


Lijkt mij een leuke stam vroeg tijdig al in de top geweest voordat odm er was met leuke spelers verwacht eigenlijk dat deze tog zeker bij de top 3 stammen verlopig blijft 9/10


Reputatie: Ik ken je niet stuur me maar is een pm kunnen we eens babbelen maar voor nu geef ik je een neutrale 7

8+8+9+9+7= 41:5 = 8.2

Rate haranu kozakura
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor de rating!

Verloren dorpen waren recaps van de speler die we aan het veroveren waren.
Het was iets te duur om met een lage muur te verdedigen en de rapporten toonde aan dat we beter door konden gaan op de manier dat we bezig waren.
 

DeletedUser67992

Guest
Haranu Kozakura

Punten: 152.669 punten met rang 98, ~2 maanden over gedaan. Best prima lijkt me. 7/10

OD: Degelijk ODA voor je rang, niet uitstekend maar ook zeker niet verkeerd. Lijkt te wijzen op een redelijke simpele start zonder al teveel bedreiging maar wel met redelijk wat clearwerk. 7/10

Ligging: Ruim opgezette cluster, zeker nog wel wat ruimte voor verbetering maar geen slecht begin. Wat simpele targets in de buurt maar een krachtige vijand op de horizon (ODM). 7/10

Stam: Lijkt me wel lachen. Niet erg groot maar een goede groep, verder niet veel over te melden. Als redelijke kleine stam met ODM en Cruise op niet al te veel meters afstand ben ik benieuwd wat het gaat brengen. Wel maar 3 dorpen verloren in heel het bestaan & de OD rang is ook prima. 8/10

Reputatie: Tja, lijkt me een prima vent die weet waar die het over heeft. + Het erin toveren van allemaal mooie plaatjes en grafiekjes doet het altijd wel goed! 8/10

7+7+7+8+8= 37/5 = 7.4!

Rate: Choose-Bay --> Valt niet erg veel te raten tot nu toe, maar hé.. leef je uit.
 

DeletedUser73673

Guest
Haranu Kozakura

Punten: 152.669 punten met rang 98, ~2 maanden over gedaan. Best prima lijkt me. 7/10

OD: Degelijk ODA voor je rang, niet uitstekend maar ook zeker niet verkeerd. Lijkt te wijzen op een redelijke simpele start zonder al teveel bedreiging maar wel met redelijk wat clearwerk. 7/10

Ligging: Ruim opgezette cluster, zeker nog wel wat ruimte voor verbetering maar geen slecht begin. Wat simpele targets in de buurt maar een krachtige vijand op de horizon (ODM). 7/10

Stam: Lijkt me wel lachen. Niet erg groot maar een goede groep, verder niet veel over te melden. Als redelijke kleine stam met ODM en Cruise op niet al te veel meters afstand ben ik benieuwd wat het gaat brengen. Wel maar 3 dorpen verloren in heel het bestaan & de OD rang is ook prima. 8/10

Reputatie: Tja, lijkt me een prima vent die weet waar die het over heeft. + Het erin toveren van allemaal mooie plaatjes en grafiekjes doet het altijd wel goed! 8/10

7+7+7+8+8= 37/5 = 7.4!

Rate: Choose-Bay --> Valt niet erg veel te raten tot nu toe, maar hé.. leef je uit.

Bedankt voor de rate :)
 

DeletedUser76150

Guest
Rate: Choose-Bay

Punten: Tot nu toe niet erg veel xd. 3,1k punten. Zeker potentie tot groei in jou gebied. Dus een 6/10

OD: Tot nu toe ook niet erg veel omdat je nog niet heel groot bent :p. Valt niet veel over te zeggen 6/10

Ligging: Ook hier valt niet heel veel over te zeggen, veel potentie tot uitgroei. Lekker in de RIM, dus genoeg plaats op het moment. 7/10

Stam: Momenteel in je eentje in de stam, wederom niks over te zeggen. Zal toch maar een soort van cijfer geven aangezien er anders gebaseerd word op 1 of 2 rates :p 5/10

Reputatie: Lijkt me wel aardige gast, ken je verder niet. Dus ook niet veel op aan te merken dan he :p 7/10

Rate de speler: GuessWhoIsBack

Yep het is mijn eerste post, ik heb eigenlijk nooit op het forum gepost. Wel heel veel gelezen, nooit behoefte tot posten.
 

DeletedUser73673

Guest
Haranu Kozakura

Punten: 152.669 punten met rang 98, ~2 maanden over gedaan. Best prima lijkt me. 7/10

OD: Degelijk ODA voor je rang, niet uitstekend maar ook zeker niet verkeerd. Lijkt te wijzen op een redelijke simpele start zonder al teveel bedreiging maar wel met redelijk wat clearwerk. 7/10

Ligging: Ruim opgezette cluster, zeker nog wel wat ruimte voor verbetering maar geen slecht begin. Wat simpele targets in de buurt maar een krachtige vijand op de horizon (ODM). 7/10

Stam: Lijkt me wel lachen. Niet erg groot maar een goede groep, verder niet veel over te melden. Als redelijke kleine stam met ODM en Cruise op niet al te veel meters afstand ben ik benieuwd wat het gaat brengen. Wel maar 3 dorpen verloren in heel het bestaan & de OD rang is ook prima. 8/10

Reputatie: Tja, lijkt me een prima vent die weet waar die het over heeft. + Het erin toveren van allemaal mooie plaatjes en grafiekjes doet het altijd wel goed! 8/10

7+7+7+8+8= 37/5 = 7.4!

Rate: Choose-Bay --> Valt niet erg veel te raten tot nu toe, maar hé.. leef je uit.

Der is al aardig wat veranderd betreft babe en odm :)
 
Bovenaan