Rate de speler

Reactiescore
2.303

DeletedUser

Guest
Defying Gravity

Punten
Rang 34, netjes ook gezien de wat latere start. Al kan het wel wat beter.
7/10

ODA
Rang 23, veel te hoog voor de startfase al. Veel tegenstand gehad waarschijnlijk maar wel jammer van de verloren troepen. Voor het hoge ODA maar wel een goeie groei blijven houden.
7/10

Ligging
Mooie ligging, genoeg ruimte tussen je stamgenoten in. Een groot farmgebied en nog ruimte om alle kanten op te kunnen groeien.
9/10

Stam
Ziet er wel goed uit met wat sterke spelers, zal nog wel een grotere groep worden. Zal wel samengaan met Vanity denk ik in de toekomst of in ieder geval een samenwerking tussen deze stammen.
8/10

Reputatie
Ken je niet goed, enkel van je posts op het AF. Altijd wel netjes en met respect voor iedereen, ook uitgebreid en goed toegelichte lijstjes.
8/10

Rate: Team Mean Machine (Herstart; 12 mei gestart)
 

DeletedUser70936

Guest
Team Mean Machine

Punten:
Rang 206; paar weken later begonnen dus een aardige rang. Echter een herstart kan nooit erg positief zijn. 7/10

ODA:
Rang 505; waarschijnlijk nog niet veel gecleared, taktisch slim aan je dorpen gekomen verwacht ik. Aangezien je volgensmij geen interns hebt / bb's. 8/10

Ligging:
Lekker in de rim, misschien ga je problemen krijgen met groeimogelijkheden, aangezien je stam geheel boven je ligt. 8/10

Stam:
Cruise lijkt me een sterk stam, met sterke spelers. Ze liggen misschien wat te compact op elkaar waardoor edelrichtlijnen wat moeilijker kunnen worden. Ben benieuwd hoe ze het gaan doen in de toekomst.

Reputatie:
Ken je niet zo goed, ben daarvoor zelf ook teweinig actief op het AF. Verder zag je post er netjes uit netzoals je account.

Rate: Rise Like A Phoenix ? ..
 

DeletedUser56594

Guest
Herstart was omdat account eerst voor GS verkopen was
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Rate mij en je krijgt 50 pp ^^

Punten:
Jullie kwamen geloof ik langzaam op gang en hebben het geluk ook niet mee. Wat ik erg mooi vind aan jullie stijl vind, is dat jullie blijven vechten tot iets lukt. Netjes.
8/10

ODA:
Jullie ODA en ODD zijn zo goed als even hoog. Dat wilt dus zeggen dat jullie met die paar dorpen die jullie hebben, al echt hebben moeten vechten. Zeker met zo weinig punten is dat vaak lastig omdat je denk ik niet al te veel deff had nog. ODA zelf vind ik prima voor waar jullie nu zijn.
8/10

Ligging:
Jullie liggen afgezonderd van de rest van de stam (enkel lid na gelaten) en jullie dorpen liggen erg dicht bij elkaar. Voor de OD die jullie hebben kwam dat goed uit blijkbaar. Want is makkelijker te verdedigen. Wel zullen jullie dus minder farm inkomsten hebben.
7/10

Stam:
Zitten zeker wel goede spelers in de stam. Maar denk dat hier nog wel spelers van gaan vallen. Ook omdat jullie zelf zo afgelegen liggen gaat het lastig worden om jullie er bij te houden denk ik. Verder ziet de stam er nu van buitenaf goed uit.
7.5/10

Reputatie:
Ik ken je niet zo goed en zie je niet heel veel posten. Echter gezien het niveau van de meeste posts is hoe minder men post misschien ook wel des te beter. Als je iets post is het in ieder geval geen troep zoals deze rating die ik volledig uit m'n duim gezogen heb zonder ook maar één blik op je account te werpen.
8/10


Ik zie de premium puntjes wel toegemoet (in game naam is hetzelfde als forum), was een kleine moeite dit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Punten:
Jullie kwamen geloof ik langzaam op gang en hebben het geluk ook niet mee. Wat ik erg mooi vind aan jullie stijl vind, is dat jullie blijven vechten tot iets lukt. Netjes.
8/10

ODA:
Jullie ODA en ODD zijn zo goed als even hoog. Dat wilt dus zeggen dat jullie met die paar dorpen die jullie hebben, al echt hebben moeten vechten. Zeker met zo weinig punten is dat vaak lastig omdat je denk ik niet al te veel deff had nog. ODA zelf vind ik prima voor waar jullie nu zijn.
8/10

Ligging:
Jullie liggen afgezonderd van de rest van de stam (enkel lid na gelaten) en jullie dorpen liggen erg dicht bij elkaar. Voor de OD die jullie hebben kwam dat goed uit blijkbaar. Want is makkelijker te verdedigen. Wel zullen jullie dus minder farm inkomsten hebben.
7/10

Stam:
Zitten zeker wel goede spelers in de stam. Maar denk dat hier nog wel spelers van gaan vallen. Ook omdat jullie zelf zo afgelegen liggen gaat het lastig worden om jullie er bij te houden denk ik. Verder ziet de stam er nu van buitenaf goed uit.
7.5/10

Reputatie:
Ik ken je niet zo goed en zie je niet heel veel posten. Echter gezien het niveau van de meeste posts is hoe minder men post misschien ook wel des te beter. Als je iets post is het in ieder geval geen troep zoals deze rating die ik volledig uit m'n duim gezogen heb zonder ook maar één blik op je account te werpen.
8/10


Ik zie de premium puntjes wel toegemoet (in game naam is hetzelfde als forum), was een kleine moeite dit.

Pp komt er hoe dan ook aan ^^
@DBTD, men ego is voor vandaag al opgekrikt ^^
 

DeletedUser73272

Guest
Al een week radiostilte hier dus zal maar vlug eventjes de boel opfrissen ^^


Rate The mystery guest

Punten: 143.122 -> rang 40 Zeker niet slecht 7,5/10

Ligging: Lekker. Semi-core maar toch nog genoeg BB om een deftige farm te halen.
Degelijk omringd door stam maar zeker nog genoeg edelruimte, misschien nog net iets meer aansluiting nodig met de rest van de stam voor extra safe zone. 9/10

ODA: Ongeveer het dubbele van je puntenaantal dus zit wel snor. Enkel wel wat interns naar het einde toe.7/10

Stam: Klepto Lijkt me een zeer beloftevolle stam. Ben zeer benieuwd naar wat zij deze wereld gaan bijbrengen.
Worden zo vaak genoemd als meest onderschatte stam dat ze dat nu al zeker niet meer zijn ^^ Een stam met nog veel groeimogelijkheden. Ken niet zoveel van hun leden dus ga me baseren op wat ik van hen gehoord heb. 8,5/10

Reputatie: Ken je totaal niet dus ga deze niet raten.

32/40 => 80%


Rate: FeedTheBeast


Danku:)
 
Bovenaan