Praattopic

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Oh nee klopt je bent noob en dit is je 1e wereld

iedereen weet toch dat je aarststabber nr 1 bent en jij blijft maar ontkennen. ik ga het niet eens meer uitleggen:D jou zouden ze net zoals sjaakie moeten verbannen van tw

Ik moet zeggen dat dit de meest prachtige comeback ooit is.

Ik kom met keiharde feiten die op w36 algemeen bekend zijn. Jij kunt nog niet eens 1 account noemen waar ik op gespeeld heb of spelend ben, laat staan mijn w36 account. :D

Ga maar navragen, kun je er tenminste eentje noemen!

Ik wacht nog steeds op de uitleg! Ik moet me toch een flinke hersenschudding gehad hebben.. Ik weet 't echt niet meer. Verlicht me o grote Ringo!
 
Reactiescore
1.015
Oh nee klopt je bent noob en dit is je 1e wereld

iedereen weet toch dat je aarststabber nr 1 bent en jij blijft maar ontkennen. ik ga het niet eens meer uitleggen:D jou zouden ze net zoals sjaakie moeten verbannen van tw

Toevallig wel D leider en spelend op Asteria*. Toch frappant dat je zoiets niet weet Ringo, maar daartegenover. Behalve stacken en internen deed je niks op 36. Owowow: ik vergat de delete (chuckle). Dus je zal wel niet opgelet hebben :D
 

DeletedUser

Guest
Ik moet zeggen dat dit de meest prachtige comeback ooit is.

Ik kom met keiharde feiten die op w36 algemeen bekend zijn. Jij kunt nog niet eens 1 account noemen waar ik op gespeeld heb of spelend ben, laat staan mijn w36 account. :D

Ga maar navragen, kun je er tenminste eentje noemen!

Ik wacht nog steeds op de uitleg! Ik moet me toch een flinke hersenschudding gehad hebben.. Ik weet 't echt niet meer. Verlicht me o grote Ringo!

ik weet precies wie je bent ventje, en w18 was je de grootste stabber van break
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hij is dikke stabber sws:D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
ik weet precies wie je bent ventje, en w18 was je de grootste stabber van break

Ok mooi, je hebt een stam uit mijn handtekening opgeschreven! We komen d'r wel wat ik precies gedaan heb schijnbaar!

Waar zat ik in Break en wat heb ik gedaan?
 

DeletedUser56594

Guest
ik weet precies wie je bent ventje, en w18 was je de grootste stabber van break

Heb je gelijk in, W30 heeft hij ook smerige dingen gedaan. Deze man verpest iedere wereld voor andere, als iemand hem het halt toe kan roepen ben jij het wel KingRingo. Ga zo door!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Altijd toch:D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ik zoek niks, succes met zoeken:)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Dat was ik idd:D:D
 
Bovenaan