Top/Flop spelers

Reactiescore
372
Het was ook maar een voorbeeld, in dit geval ben ik het met je eens, die dude is ook gewoon een loser :p Maar ik haakte in op het punt waar jij zei dat je dom te werk bent gegaan als je hoge ODA hebt. Soms is het gewoon pech waar je tegenaan loopt. :)

Ik zei in mijn post dat dit vaak het geval is :p Ik weet ook, dat het lang niet altijd een geldig argument is. In dit geval echter wel.
 

DeletedUser

Guest
Weet niet waarom ie een online check uitvoert? :confused: Een verzonden trein is verzonden hoor. Getuigt toch wel van onzekerheid over zijn eigen vaardigheden als hij moet weten of zijn target online is of niet :/

Opzich kan je na een tijdje niet veel meer doen behalve hopen :p Strakker dan 100ms krijg je hem niet, en als ie offline is sniped dat toch vrij lastig :p
 

DeletedUser68810

Guest
Opzich kan je na een tijdje niet veel meer doen behalve hopen :p Strakker dan 100ms krijg je hem niet, en als ie offline is sniped dat toch vrij lastig :p

Tuurlijk kan je niet meer doen als hopen, maar zeg je me nu dat jij ook telkens zo van die online checks uitvoert? :p Ik ga dan gewoon lekker slapen ipv heel de nacht op te blijven en zorgen maken of je trein het wel of niet haalt :rolleyes:.

Maar mooie nieuwe ava wel :D Wat is er gebeurd met Emma? :(
 

DeletedUser71125

Guest
Tuurlijk kan je niet meer doen als hopen, maar zeg je me nu dat jij ook telkens zo van die online checks uitvoert? :p Ik ga dan gewoon lekker slapen ipv heel de nacht op te blijven en zorgen maken of je trein het wel of niet haalt :rolleyes:.

Maar mooie nieuwe ava wel :D Wat is er gebeurd met Emma? :(

Man als ik een trein stuur en ik ga pitten ben ik altijd standaard 5 min wakker voor de trein aankomt :eek: spanning :D
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk kan je niet meer doen als hopen, maar zeg je me nu dat jij ook telkens zo van die online checks uitvoert? :p Ik ga dan gewoon lekker slapen ipv heel de nacht op te blijven en zorgen maken of je trein het wel of niet haalt :rolleyes:.

Maar mooie nieuwe ava wel :D Wat is er gebeurd met Emma? :(

Nee daar heb je gelijk in :p

Ty :D Ik was wel weer klaar met Emma :p
 

DeletedUser

Guest
Ik merk dat het niveau hier is gedaald sinds de VF'ers minder gingen posten.

Volgens mij heb je "nadat VF toch niet zo top bleek als ze eerst liepen te verkondigen en afgedropen is" een beetje verkeerd opgeschreven :D

Verder sluit ik me bij DFTB aan, je kan hier nu eindelijk een beetje lachen ;)
 

DeletedUser

Guest
Neh er is eindelijk wat humor te vinden nu op t w43 AF ;)

Ja ik heb het even doorgelezen en lachte me dus kapot om het trieste niveau. Of je dat als humor beschouwt, nja...


Misschien ook omdat w43 niet zo goed gaat voor "le VF" dat ze hier minder te bespeuren zijn dan in het begin van de wereld?:D

Ach als iedereen "le VF" focust is dat zo raar nog niet.


Volgens mij heb je "nadat VF toch niet zo top bleek als ze eerst liepen te verkondigen en afgedropen is" een beetje verkeerd opgeschreven :D

Verder sluit ik me bij DFTB aan, je kan hier nu eindelijk een beetje lachen ;)

Waren super top! Alleen een beetje gespreid.



Nouuuuuuuuu.
 

DeletedUser

Guest
Ja ik heb het even doorgelezen en lachte me dus kapot om het trieste niveau. Of je dat als humor beschouwt, nja...

Oh god, het was niet zijn humor dus het was meteen triest :eek:

Ach als iedereen "le VF" focust is dat zo raar nog niet.

Ach, als "le VF" zichzelf vanaf de dag 1 de hemel in gaat lopen prijzen is dat zo raar nog niet.

Waren super top! Alleen een beetje gespreid.

Dus een slecht rekruteringsbeleid ;)
 
Bovenaan