Strijd der Titanen!

DeletedUser

Guest
Nou overduidelijk dat Michael van Aapsel, notebene jullie leider het lef heeft om het op deze manier te komen vragen.

Aan de pm wisseling is overduidelijk te lezen dat Zebbe en subere al een geruime tijd samen speelden. En ook daadwerkelijk "vrienden" zijn. Er is al een maand niets meer verstuurd vanuit de echte speler van subere.

Wat ik gewoon laf vind, is dat jullie ondertussen al zover voor staan kwa dorpen en nog steeds, ja serieus, nog steeds info moeten verzamelen vanuit spy accounts. Dit is niet de eerste keer dat er op deze manier van doen info verzamelt probeert te worden. Zou ik het ook nog toelichten van Louis en Stark?

En er was toch een oude co die jullie allemaal gekickt hadden? Op aapsel na, aangezien dat overduidelijk een rechten kwestie is. Ik kan jou verzekeren dat er vanuit FeL niet op zo een manier gespeeld word. Wij spelen dit spelletje op ons eigen inzicht en tactieken. Meer hebben wij ook niet nodig.

Ik weet het fijne er allemaal niet van, enkel kan ik alleen dit wel zeggen:

A je kan met een vv account de online status niet zien van een speler &
B als er inderdaad meerdere PM wisselingen zijn geweest is het
C als nog moeilijk om de onlinetijden van spelers in te schatten(zeker als er met meerdere mensen op 1 account wordt gespeeld).
D erg dom van die zebbe zelf om de hele tijd te reageren.

Verder vind ik jouw opinie over 'laf' erg slecht onderbouwd.. Je gooit alleen maar beschuldigingen zonder een sterke beargumentatie en anders er dan gas terug wordt gegeven kom je met eigenlijk niks noemenswaardig om jezelf te kunnen verdedigen.

My opinion on this case..
 

DeletedUser71655

Guest
Het doet je wel veel voor iemand die gestopt is.
Ik ken verder weinig van deze zaak, dus kan ik je er niet echt mee helpen.

Ik ben en zal altijd betrokken bij DET blijven, ik kom soms even een paar daagjes weer spelen om de edeltjes op te maken, zoals laatst bij Arne;)

Jessey is alweer spelende hoor, dat zei cona laatst ergens :)
Toevallig op Saevus, dat zou ik namelijk uiterst plezant vinden.

Dan weet jij meer dan ik zeker?:confused:
Ik speel niet en al helemaal niet op Saevus, ken je feiten aub

@Behindthescenes; Faith was op den duur toch wel gevallen. MLV/Amen rolde account na account op bij faith, zoals DET dat bij amen deed. Als er geen versnelling is was gekomen, ookwel zero genoemd, dan was het ook een kwestie van tijd voordat er onvrede binnen faith zou komen over het presteren, rebellion was ontstaan en de verliezen bij faith zouden ook weer stijgen. Enkel het tempo zou langzamer zijn geweest.

Rebellion heb ik het helemaal niet over, ik heb het over de tijd erna toen Juvy al stond, en dat Faith waarschijnlijk niet eens was gebroken omdat Juvy bar slechte massa's aan het launchen waren op Lightning en Aaronlol, eventueel was Faith wel gevallen maar dan was dat pas over een aantal maanden gebeurd, en in die tijd waren de verliezen bij Juvy groter geweest waarschijnlijk;)

beste,

Jammer voor al uw verloren moeite die je hierboven neergeschreven hebt.
Als je iets komt vertellen zorg dan dat je in de onwaarheden van |F|eL blijft, en dus het hetzelfde onzin verhaaltje komt vertellen.

Toch wel komisch dat je mij verteld dat ik onzin heb neergeschreven, maar dat je niet eens met degelijke tegen argumentatie komt:)



Ikzelf zou niet weten wie het lef heeft om info te vragen op deze manier, maar dan kom ik terug op hoe kunnen wij weten dat Zebbe als vriend is van deze speler? + Zebbe gaat toch niet zomaar staminfo doorspelen aan een buitenstaander? + voor zover ik weet is er geen info doorgespeeld, want men wist het toch allemaal zogoed?

Wat maakt het nu uit of er nu wel of geen info is gegeven door Zebbe, het gaat er om dat er iemand van Juvy( Michael van Aapsel zoals ik kon lezen in een screen) via de vv heeft gevraagd naar info, helaas heeft Fel hier nog geen screentje van laten zien, maar als dat echt zo is vind ik dat gewoon vies spel.

Wat ik ook straf vind is dat er al verschillende malen, FORA verwijderd word in ons stammenforum. En toevallig telkens die waar onze massa's in gepland staan.

Overlaatst werden we allemaal gekicked op de leider na. Dus lijkt mij dat jullie ook vieze spellekes/spionage -> wat mij nog veel erger lijkt op deze manier bezig zijn. Want dan ligt alle info voor het rapen.

Heb je enig bewijs als DET/Fel hier mee te maken heeft? Zo nee, houdt je dan gewoon stil:)

Ik weet het fijne er allemaal niet van, enkel kan ik alleen dit wel zeggen:

A je kan met een vv account de online status niet zien van een speler &
B als er inderdaad meerdere PM wisselingen zijn geweest is het
C als nog moeilijk om de onlinetijden van spelers in te schatten(zeker als er met meerdere mensen op 1 account wordt gespeeld).
D erg dom van die zebbe zelf om de hele tijd te reageren.

Verder vind ik jouw opinie over 'laf' erg slecht onderbouwd.. Je gooit alleen maar beschuldigingen zonder een sterke beargumentatie en anders er dan gas terug wordt gegeven kom je met eigenlijk niks noemenswaardig om jezelf te kunnen verdedigen.

My opinion on this case..

Klopt je kan de onlinetijden niet zien, maar daar gaat het hier mij helemaal niet over, het gaat me er over dat Juvy probeert info los te weken van Zebbe door met een acc die bevriend is met Zebbe naar info te vragen.

Hoezo is het nu weer erg dom van Zebbe om te reageren? Hij is in de veronderstelling dat de eigenaar er op zit en diegene waar hij waarschijnlijk goed mee kan praten, dus hoezo is dat nu weer dom?:confused:

Heb ik namen genoemd?
Iemand van ons zal het toch niet zijn.

Dat screentje die hier ergens is neergezet zegt toch genoeg? Sign van Michael | Aapsel staat er onder;)
 

DeletedUser59368

Guest
Ik ben en zal altijd betrokken bij DET blijven, ik kom soms even een paar daagjes weer spelen om de edeltjes op te maken, zoals laatst bij Arne;)



Dan weet jij meer dan ik zeker?:confused:
Ik speel niet en al helemaal niet op Saevus, ken je feiten aub



Rebellion heb ik het helemaal niet over, ik heb het over de tijd erna toen Juvy al stond, en dat Faith waarschijnlijk niet eens was gebroken omdat Juvy bar slechte massa's aan het launchen waren op Lightning en Aaronlol, eventueel was Faith wel gevallen maar dan was dat pas over een aantal maanden gebeurd, en in die tijd waren de verliezen bij Juvy groter geweest waarschijnlijk;)



Toch wel komisch dat je mij verteld dat ik onzin heb neergeschreven, maar dat je niet eens met degelijke tegen argumentatie komt:)





Wat maakt het nu uit of er nu wel of geen info is gegeven door Zebbe, het gaat er om dat er iemand van Juvy( Michael van Aapsel zoals ik kon lezen in een screen) via de vv heeft gevraagd naar info, helaas heeft Fel hier nog geen screentje van laten zien, maar als dat echt zo is vind ik dat gewoon vies spel.



Heb je enig bewijs als DET/Fel hier mee te maken heeft? Zo nee, houdt je dan gewoon stil:)



Klopt je kan de onlinetijden niet zien, maar daar gaat het hier mij helemaal niet over, het gaat me er over dat Juvy probeert info los te weken van Zebbe door met een acc die bevriend is met Zebbe naar info te vragen.

Hoezo is het nu weer erg dom van Zebbe om te reageren? Hij is in de veronderstelling dat de eigenaar er op zit en diegene waar hij waarschijnlijk goed mee kan praten, dus hoezo is dat nu weer dom?:confused:



Dat screentje die hier ergens is neergezet zegt toch genoeg? Sign van Michael | Aapsel staat er onder;)

Doe maar beetje normaal jij paljas.
Als je beetje leest is het al 2-3 keer weerlegt. Jij valt enkel in herhaling jullie bewijzen zijn er ook niet.
Wij ondergaan de feiten praktisch terwijl er bij jullie enkel gespeculeerd word "denken dat".
 

DeletedUser51839

Guest
Ik weet het fijne er allemaal niet van, enkel kan ik alleen dit wel zeggen:

A je kan met een vv account de online status niet zien van een speler &
B als er inderdaad meerdere PM wisselingen zijn geweest is het
C als nog moeilijk om de onlinetijden van spelers in te schatten(zeker als er met meerdere mensen op 1 account wordt gespeeld).
D erg dom van die zebbe zelf om de hele tijd te reageren.

Verder vind ik jouw opinie over 'laf' erg slecht onderbouwd.. Je gooit alleen maar beschuldigingen zonder een sterke beargumentatie en anders er dan gas terug wordt gegeven kom je met eigenlijk niks noemenswaardig om jezelf te kunnen verdedigen.

My opinion on this case..

No offence maar het is toch Fabien die op Zebbe speelt?

Dan moet je niet zeuren dat hij dorpen verliest :D
 

DeletedUser74572

Guest
Hierbij een lap tekst van Michael van Aapsel, heeft zelf geen AF acc blablabla dus post ik het even voor hem.
IK heb hier verder niks mee te maken, dus alles graag richten naar Michael.;)



Heer subere is al sinds het ontstaan van deze wereld een pbg geweest van Mij. We hebben samen de stam CV opgericht. Ik werd na enkele maanden gerekruteerd bij toen nog Hippo op het account van aapsel. Hakkertje zat er ook al vanaf begin af aan bij.
Er was dus een samenwerking tussen Subere, hakkertje en mij.

Dit heeft ook overduidelijk altijd op de profielen van subere en hakkertje gestaan. Toen ik eenmaal op aapsel zat is de samenwerking altijd gebleven en was er dagelijks contact tussen alle partijen. Subere en hakkertje gingen in fusie en aapsel heeft hun altijd geholpen.
Feit dat subere Fell nooit echt volledig gesteund heeft blijkt wel uit zijn woede toen Kyro zonder pardon zijn dorpen pakte?

Ow en dat er pm’s gestuurd worden door een vv’er? Werd dit in de afgelopen maanden dan ook niet met zebbe gedaan naar aapsel, toen er via vv werd aangevallen met zebbe, pm’s gestuurd?
En online tijden van zebbe proberen te achterhalen? Kom op zeg, er werd al dagen niet meer aangevallen.


Want zeg nou zelf heeft de speler op dat account wel iets zelf gedaan dat ook maar iets met aanvallen of verdedigen heeft te maken?
Nee alleen maar het overnemen van zn MB’s die lekker bbdorpen van 3k aan het edelen zijn? Ook wel noemenswaardig.

De screenie die getoont word eerder hier was een bericht naar ‘Angel form Speed’ . Ook de rest laten zien dan he als je een sceenie maakt maar met de verkeerde woorden/ uitleg erbij.
Bewijst ook maar weer hoe de contacten en lijntjes van jullie lopen toch? Dus kom niet met verwijten die geen geldige onderbouw hebben.
Suberen, hakkertje en ik? Goed onderzoek doen wie je denkt als vriend te hebben en niet hé!

Ben 24/7 te bereiken via skype mocht je erover willen praten of komen uithuilen..
 

DeletedUser71655

Guest
Doe maar beetje normaal jij paljas.
Als je beetje leest is het al 2-3 keer weerlegt. Jij valt enkel in herhaling jullie bewijzen zijn er ook niet.
Wij ondergaan de feiten praktisch terwijl er bij jullie enkel gespeculeerd word "denken dat".

Ik lees heel goed, en heb nog geen enkele deftige tegenpost gelezen, behalve die van hieronder dan;)
Haha nee, er wordt gezegd dat Juvy via een vriendschappelijke vv naar info heeft proberen te vissen, ik heb hier nog nergens een bewijsje van gezien dus ik kan niet met zekerheid zeggen dat het is gebeurd, enkel als het is gebeurd is het gewoon niet netjes;)

Hierbij een lap tekst van Michael van Aapsel, heeft zelf geen AF acc blablabla dus post ik het even voor hem.
IK heb hier verder niks mee te maken, dus alles graag richten naar Michael.;)

Heer subere is al sinds het ontstaan van deze wereld een pbg geweest van Mij. We hebben samen de stam CV opgericht. Ik werd na enkele maanden gerekruteerd bij toen nog Hippo op het account van aapsel. Hakkertje zat er ook al vanaf begin af aan bij.
Er was dus een samenwerking tussen Subere, hakkertje en mij.

Dit heeft ook overduidelijk altijd op de profielen van subere en hakkertje gestaan. Toen ik eenmaal op aapsel zat is de samenwerking altijd gebleven en was er dagelijks contact tussen alle partijen. Subere en hakkertje gingen in fusie en aapsel heeft hun altijd geholpen.
Feit dat subere Fell nooit echt volledig gesteund heeft blijkt wel uit zijn woede toen Kyro zonder pardon zijn dorpen pakte?

Ow en dat er pm’s gestuurd worden door een vv’er? Werd dit in de afgelopen maanden dan ook niet met zebbe gedaan naar aapsel, toen er via vv werd aangevallen met zebbe, pm’s gestuurd?
En online tijden van zebbe proberen te achterhalen? Kom op zeg, er werd al dagen niet meer aangevallen.


Want zeg nou zelf heeft de speler op dat account wel iets zelf gedaan dat ook maar iets met aanvallen of verdedigen heeft te maken?
Nee alleen maar het overnemen van zn MB’s die lekker bbdorpen van 3k aan het edelen zijn? Ook wel noemenswaardig.

De screenie die getoont word eerder hier was een bericht naar ‘Angel form Speed’ . Ook de rest laten zien dan he als je een sceenie maakt maar met de verkeerde woorden/ uitleg erbij.
Bewijst ook maar weer hoe de contacten en lijntjes van jullie lopen toch? Dus kom niet met verwijten die geen geldige onderbouw hebben.
Suberen, hakkertje en ik? Goed onderzoek doen wie je denkt als vriend te hebben en niet hé!

Ben 24/7 te bereiken via skype mocht je erover willen praten of komen uithuilen..

Volgens mij mis je het hele punt hier, je vergelijking over dat Zebbe pm'de met Aapsel is wel de lachwekkendste die ik vandaag gelezen heb.
Aapsel kon toch zeker zien dat Zebbe vijandelijk was right? Hoe moest Zebbe weten dat er een Juvy speler op Heer Subere vv'de dan? Zebbe kon in de veronderstelling zijn dat de eigenaar van Heer Subere het gewoon was en aangezien hun bevriend waren hadden jullie vrij makkelijk info kunnen losweken

Het maakt niets uit naar wie de PM is gestuurd, want de screen toont aan dat jij de vv had, en dat jij dus zeer waarschijnlijk ook de PM hebt gestuurd naar Zebbe om info te vissen;)
 

DeletedUser

Guest
Klopt je kan de onlinetijden niet zien, maar daar gaat het hier mij helemaal niet over, het gaat me er over dat Juvy probeert info los te weken van Zebbe door met een acc die bevriend is met Zebbe naar info te vragen.

Hoezo is het nu weer erg dom van Zebbe om te reageren? Hij is in de veronderstelling dat de eigenaar er op zit en diegene waar hij waarschijnlijk goed mee kan praten, dus hoezo is dat nu weer dom?:confused:



Dat screentje die hier ergens is neergezet zegt toch genoeg? Sign van Michael | Aapsel staat er onder;)

Eerste no comment weet ik niets van dus kan ik mij niet in mengen, persoonlijke keuze geweest.
Verder met een beetje empatisch vermogen kan je wel raden dat er een ander persoon op een account een PM naar je verstuurd. Ik bedoel Recliner speelde 4 mensen op en je kon zonder sign wel lezen wie wat schreef. Hetzelfde geldt voor de mop die er nu speelt. Linda is back
 

DeletedUser62454

Guest
Lol Cona we hebben meteen een pm gehad en een Skype gesprek gevoerd.
Of ze er speeld "vast" kan ik niet zeggen maar dat ze er was staat als een paal boven water.
 
Bovenaan