Je suis Charlie

DeletedUser53396

Guest
Racisme? Ik zeg alleen wat de realiteit is, dat jullie het allemaal goedkeuren dat zulke mensen hier komen en dan zulke dingen doen oke vinden? Beetje vreeemd.

Ja klopt ik ben racistisch ja tegen extremistische moslims, je bent wel een debiel als je dat zelf niet bent.

Jij veroordeelt een hele groep, in dit geval islamieten, over de acties van een enkeling. Niemand op dit forum zal verkondigen een voorstander van terrorisme door extremistische moslims te zijn. Dus waar je het vandaan haalt dat wij dit oke vinden weet ik niet. Maar jij maakt hier gelijk van dat we alle moslims moeten weren. Dat noem ik racisme ja.
 

DeletedUser

Guest
Wat voor volk is het dan? Ik ben een nederlander, er zijn miljoenen nederlanders. Samen zijn wij 1 volk. Dus wat is er raar aan ons volk?

Ik denk dat er genoeg Nederlanders zijn die zich schamen dat jij een Nederlander bent.
 

DeletedUser

Guest
Dit bevestigt echt wel mijn beeld van de gemiddelde PVV en Vlaams Belang stemmer.
 
Reactiescore
770
Ike heeft de globalisering gemist, wat eigenlijk zowat de identiteit ook ophief van irrelevante landjes zoals de Nederlanden.
 

DeletedUser53396

Guest
Sommige dingen die Ike zegt doen me denken aan ene Führer.
 
Reactiescore
770
Sommige dingen die Ike zegt doen me denken aan ene Führer.

Hitler had vriendschappelijke contacten met de moslimwereld eigenlijk. :p

Maar dat terzijde.
 

DeletedUser

Guest
media_xll_6439717.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat er genoeg Nederlanders zijn die zich schamen dat jij een Nederlander bent.

Moeten hun weten, ken genoeg mensen aan mijn kant.

Jij veroordeelt een hele groep, in dit geval islamieten, over de acties van een enkeling. Niemand op dit forum zal verkondigen een voorstander van terrorisme door extremistische moslims te zijn. Dus waar je het vandaan haalt dat wij dit oke vinden weet ik niet. Maar jij maakt hier gelijk van dat we alle moslims moeten weren. Dat noem ik racisme ja.

Als je even goed leest veroordeel ik niet alle islamieten, maar ik vind het risico te groot om hun ons land in te laten omdat er gewoon verkeerde islamieten zijn, en dat is gewoon de waarheid. En ja het is hard om ALLE ISLAMIETEN een verbod te geven, maar dat is voor onze eigen veiligheid.

Dit bevestigt echt wel mijn beeld van de gemiddelde PVV en Vlaams Belang stemmer.

Oke leuk.


Kijk mensen, ik wil echt niet haten of een of andere Hitler zijn, maar ik begrijp Geert Wilders maar al te goed.
Er zijn zat goede islamieten, dat weet ik ook wel. Maar het risico is gewoon zo groot door IS etc, islamieten in ons land laten zich daardoor inspireren. Er zijn ook tientallen/hondertallen(idunno) uit NEDERLAND naar IS gegaan. Dat is voor mij al reden genoeg om ze allemaal te weren, hoe lullig het ook is voor de goede islamieten.
 
Reactiescore
770
Moeten hun weten, ken genoeg mensen aan mijn kant.



Als je even goed leest veroordeel ik niet alle islamieten, maar ik vind het risico te groot om hun ons land in te laten omdat er gewoon verkeerde islamieten zijn, en dat is gewoon de waarheid. En ja het is hard om ALLE ISLAMIETEN een verbod te geven, maar dat is voor onze eigen veiligheid.



Oke leuk.


Kijk mensen, ik wil echt niet haten of een of andere Hitler zijn, maar ik begrijp Geert Wilders maar al te goed.
Er zijn zat goede islamieten, dat weet ik ook wel. Maar het risico is gewoon zo groot door IS etc, islamieten in ons land laten zich daardoor inspireren. Er zijn ook tientallen/hondertallen(idunno) uit NEDERLAND naar IS gegaan. Dat is voor mij al reden genoeg om ze allemaal te weren, hoe lullig het ook is voor de goede islamieten.

Dat is dus het probleem met partijen als PVV en zijn aanhangers: ze denken dat massa-deportaties nog steeds kunnen werken, ook al is er zoiets als mensenrechten, VN, democratie, recht,...

Ze zien op tijd in dat dit niet haalbaar is en dus worden ze populistisch, wat dus het verraderlijk neefje is van de democratie, die er op uit is hem te omverwerpen.

Extreem rechtse partijen en haalbaarheid van hun standpunten gaan niet tezamen, tenzij er geweld kan gebruikt worden. En dan wordt het een nare situatie.
 

DeletedUser53396

Guest
Hitler had vriendschappelijke contacten met de moslimwereld eigenlijk. :p

Maar dat terzijde.

Nooit geweten, maar ik doelde ook meer op het Jodendom ipv de Islam.

Moeten hun weten, ken genoeg mensen aan mijn kant.
Als je even goed leest veroordeel ik niet alle islamieten, maar ik vind het risico te groot om hun ons land in te laten omdat er gewoon verkeerde islamieten zijn, en dat is gewoon de waarheid. En ja het is hard om ALLE ISLAMIETEN een verbod te geven, maar dat is voor onze eigen veiligheid.

Doorat je alle Islamieten een verbod wilt geven veroordeel je ze allemaal. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dat is dus het probleem met partijen als PVV en zijn aanhangers: ze denken dat massa-deportaties nog steeds kunnen werken, ook al is er zoiets als mensenrechten, VN, democratie, recht,...

Ze zien op tijd in dat dit niet haalbaar is en dus worden ze populistisch, wat dus het verraderlijk neefje is van de democratie, die er op uit is hem te omverwerpen.

Extreem rechtse partijen en haalbaarheid van hun standpunten gaan niet tezamen, tenzij er geweld kan gebruikt worden. En dan wordt het een nare situatie.

Klopt daar geef ik je zeker gelijk, het is onmogelijk om de ideeën die geert heeft, en die ik eerlijk gezegd ook grotendeels achter sta daardwerkelijk uit te voeren. Maar dat betekend niet dat het idee van hem slecht is, zijn ideeën vind ik goed. Jammer dat het nooit zover zal komen. Wel blijf ik de PVV steunen in punten die wel realistisch zijn, zoals de stroom verminderen etc.

Nooit geweten, maar ik doelde ook meer op het Jodendom ipv de Islam.



Doorat je alle Islamieten een verbod wilt geven veroordeel je ze allemaal. :eek:

Daar heb je eigenlijk wel gelijk in ja dat ik ze allemaal veroordeel. Dat is natuurlijk helemaal niet de bedoeling. Ik heb ook islamitische vrienden, maar die zijn zwaar, en dan ook zwaar tegen IS etc. Ik vind het jammer dat hun de dupe van daden van extremisten zijn. Maar nogsteeds blijf ik bij mijn punt dat het risico gewoon te groot is. Maar jullie zullen wel pas van mening veranderen als hier zulke aanslagen komen.
 

DeletedUser66220

Guest
Stem Vladimir Poetin !!!!!!!!!!!!!!
Hij heeft al eens al die extremistjes geëlimineerd misschien kunnen we 'm inhuren!!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Hakkbarre op de grave van die extremiste pak de fakkels en hooivorkeeee


#NederlandinAzje #makeithappen #liveyourdreams #kony2012
 

DeletedUser

Guest

Haha, er was hier ook zo'n idioot in België die met dat achterlijke idee op de proppen kwam.
Maar je bent bang, niet? Je bent bang van de vuile vieze andersgelovigen met een ander land van oorsprong!
Ze komen ons vermoorden, met hun bommen en hun wapens en hun sharia!!
Laten we ze bang maken door het leger, dat stelletje moordenaars met patriottistische motieven, op hen af te sturen, zij mogen al die vuile moslims dood schieten, zodat ze ons niet doodschieten!!
Xenofoobje, natuurlijk plegen de extremisten geweld en dat keur ik zeker niet goed, maar ze zijn heus niet de enige en heus niet de gevaarlijkste.

Ik vind het jammer voor de mensen die gestorven zijn in Parijs, maar laat dit eerder een oproep zijn om meer rekening te houden met mensen die wel waarde hechten aan zaken als geloof, een oproep om na te denken alvorens belachelijke cartoons te verspreiden onder het excuus van 'satirisch' en 'vrijheid van meningsuiting'. De haat jegens de moslims moet hierdoor niet groter worden. Ook al wordt het volk opgezweept door populistische opportunisten die wat meer stemmetjes willen halen, dit kan je makkelijk doorprikken. Ga niet leven in angst of haat, want zo'n leven is maar zielig. En ik ben niet Charlie, ik ben Ambrose.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Haha, er was hier ook zo'n idioot in België die met dat achterlijke idee op de proppen kwam.
Maar je bent bang, niet? Je bent bang van de vuile vieze andersgelovigen met een ander land van oorsprong!
Ze komen ons vermoorden, met hun bommen en hun wapens en hun sharia!!
Laten we ze bang maken door het leger, dat stelletje moordenaars met patriottistische motieven, op hen af te sturen, zij mogen al die vuile moslims dood schieten, zodat ze ons niet doodschieten!!
Xenofoobje, natuurlijk plegen de extremisten geweld en dat keur ik zeker niet goed, maar ze zijn heus niet de enige en heus niet de gevaarlijkste.

Ik vind het jammer voor de mensen die gestorven zijn in Parijs, maar laat dit eerder een oproep zijn om meer rekening te houden met mensen die wel waarde hechten aan zaken als geloof, een oproep om na te denken alvorens belachelijke cartoons te verspreiden onder het mum van 'satirisch' en 'vrijheid van meningsuiting'. De haat jegens de moslims moet hierdoor niet groter worden. Ook al wordt het volk opgezweept door populistische opportunisten die wat meer stemmetjes willen halen, dit kan je makkelijk doorprikken. Ga niet leven in angst of haat, want zo'n leven is maar zielig.


Gelukkig zijn er veel meer mensen die oproepen tot het posten van charlie comics en i am charlies, bovendien is jouw laatste zin een contradictie vanwat je ervoor zegt
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Je tweede stukje was ook ironisch dus alleen je laatste zin niet?
 

DeletedUser

Guest
Dat is op zich wel een leuke discussie, de grens van satire, en of die überhaupt bestaat, maar ik weet niet of die in dit topic hoort. Kan je beter op het serieus vrij doen.
 

DeletedUser

Guest
Wacht, wat zei ik dan waardoor het contradictorisch was?
Dat is op zich wel een leuke discussie, de grens van satire, en of die überhaupt bestaat, maar ik weet niet of die in dit topic hoort. Kan je beter op het serieus vrij doen.

Ja klopt, ik wou hier niet echt een discussie van maken, wou gewoon even mijn mening ventileren :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan