Je suis Charlie

DeletedUser

Guest
Van mij mag mauro blijven hoor :p

Dat mensen onze regering die mensen uit islamitische landen binnenhalen nogsteeds steunen vind ik ongelooflijk.
Natuurlijk zijn er ook goede islamieten, maar zijn die het waard om ons EIGEN VOLK in gevaar te brengen?
 

DeletedUser

Guest
Van mij mag mauro blijven hoor :p

Dat mensen onze regering die mensen uit islamitische landen binnenhalen nogsteeds steunen vind ik ongelooflijk.
Natuurlijk zijn er ook goede islamieten, maar zijn die het waard om ons EIGEN VOLK in gevaar te brengen?

Want goede islamieten brengen jou in gevaar?
 

DeletedUser

Guest
Is dat diezelfde man die ijvert dat Nederland Europa uit moet???

Ja, en dat gedeelte ben ik het dan weer niet 100% mee eens.
Wel ben ik eens dat we teveel afhankelijk van de EU zijn, maar we moeten er ook weer niet uit.
 

DeletedUser

Guest
Want goede islamieten brengen jou in gevaar?

Wat ik bedoelde is, door mensen uit die landen binnen te halen is het gevaar te groot.
Er komen ook wel goede mensen het land in, maar ook slechte. Oftewel teveel risico om die mensen uit die landen binnen te halen.
 

DeletedUser

Guest
ik zeg we laten ze een ster dragen om potentiële terroristen te herkennen
 

DeletedUser

Guest
Racisme ten top hierboven...

Racisme? Ik zeg alleen wat de realiteit is, dat jullie het allemaal goedkeuren dat zulke mensen hier komen en dan zulke dingen doen oke vinden? Beetje vreeemd.

Ja klopt ik ben racistisch ja tegen extremistische moslims, je bent wel een debiel als je dat zelf niet bent.
 
Reactiescore
770
Racisme? Ik zeg alleen wat de realiteit is, dat jullie het allemaal goedkeuren dat zulke mensen hier komen en dan zulke dingen doen oke vinden? Beetje vreeemd.

Dit is wat PVV'ers echt geloven
 

DeletedUser

Guest
Wat ik bedoelde is, door mensen uit die landen binnen te halen is het gevaar te groot.
Er komen ook wel goede mensen het land in, maar ook slechte. Oftewel teveel risico om die mensen uit die landen binnen te halen.

En wat doen we met slechte Nederlanders? Of zijn die er niet? Alleen moslims zijn slecht he?
 
Reactiescore
770

DeletedUser

Guest
EIGEN volk, ons volk. Wat een enge gedachten heb jij man?
 
Reactiescore
770
Wat voor volk is het dan? Ik ben een nederlander, er zijn miljoenen nederlanders. Samen zijn wij 1 volk. Dus wat is er raar aan ons volk?

Man van het volk jij spreekt voor alle Nederlanders.
 
Bovenaan