Top 25 Waardig/Onwaardig

DeletedUser

Guest
ODA rang:
228 koesty [Run!] 73.972

ODD rang:
760 koesty [Run!] 27.935


Ben het niet eens met deze mening. Ik vind deze OD echt niet hoog namelijk voor zijn rang en het ruikt ook zwaar naar een intern. Veel dorpen van zelfde speler in een korte tijd en weinig OD.

Je hebt gelijk :p Dacht dat hij een paar awards had maar alleen rover.
 

DeletedUser63840

Guest
Net een lijstje als wij eventjes uit de top 25 zijn :(

Wel leuk lijstje hoor
 

DeletedUser52174

Guest
Verbazingwekkend dat er nog mensen zijn die dit spel spelen als je bedenkt dat het nu eigenlijk alleen nog maar pay2win en bot2win is geworden :p
 

DeletedUser

Guest
Doe ik dit omdat ik top 25 sta? Ja, natuurlijk :D Nu interesseert mij dit top ic pas + goede reden om even goed te 'top' spelers te bestuderen.

Even twee algemene opmerkingen vooraf. Wat opvalt is dat de spelers van R. in vergelijking met een paar weken terug er qua rangen slechter voorstaan. Te weinig profijt meer van PA? Interns op? Te dicht op elkaar wat resulteert in te weinig edelruimte en minder farminkomsten? Zomaar wat vragen die je hier bij kunt stellen.

Haal mijn informatie toch voornamelijk uit twstats, niet echt heel goed opgelet op dit forum laatste tijd. Daarnaast ben ik toch maar met een beperkte groep bezig rond mijn account en heb ik weinig contact met spelers op 20 uur lopen ofzo.

1 Grovert de Rovert

Waardig, maar dan wel in de onderste regionen van dit lijstje. Is door puur internen gewoon aan de top gekomen. Qua farmen zakt die inmiddels ook af, zijn laatste rover is van begin deze maand.

2 King Ringo

Onwaardig, interns en bb's...

3 Cypress Hill

Waardig. Farmt veel, valt veel aan en zitten volgens mij prima spelers op. Denk op korte termijn wel de nummer 1.

4 koesty

Ken ik niet. Maar is het denk ik ook niet waardig gezien zijn ODD en ODA.

5 schoterbos

Tsjaa, heb het één en ander van hem gezien. Over hem gehoord en gezien de stats, dorpovernamens en awards zeg ik onwaardig.

6 j3r3my2

Onwaardig, is echt een grote grap dat die daar staat. :p

7 Dunno Actually

Onwaardig, heeft in het begin gewoon kleine ... bb's zitten edelen :(

8 I mafiusi di la Vicaria

Waardig maar hoort lager. Farmt veel maar na zijn interns is zijn groei gigantisch afgezwakt. Dat wijst er wel o pdat ze zonder interns nooit aan de top zouden kunnen mee draaien.

9 Instant Crush


Waardig, hoort ook veel hoger. Groeit hard, heeft al 3x aanvaller van de dag. Farmt ook vrij veel. Komt er wel.

10 biskus

Onwaardig, maar hij begint er al aardig tussenuit te vallen uit deze ranking. En ook terecht gezien zijn stats.

11 TeamNuts

Waardig, denk één van de beste spelers op W40. Minimaal top 5 waardig. Qua dat een pareltje voor W40.

12 GeinPorum

Heeft dan wel aanvaller van de dag maar zit gewoon 1,6k bb dorpjes te edelen :confused:

13 Flying Donkey

Waardig. ODA hoog, ODD vrij hoog, farmt veel, nummer 1 groeiranglijst. Minimaal top 5 waardig dus.

14 proxwoth

Waardig, goed bezig gezien zijn awards. Alleen punten komen voornamelijk van interns vandaan. Moet zich dus nog wel bewijzen. Nu voordeel van de twijfel.

15 ownageZ0r

Waardig, goed bezig gezien zijn stats.

16 .Lightning

Waardig, wel voordeel van twijfel want best wat interns.

17 Dilemma

Onwaardig, stond altijd top 5. Nu is die daar weggevallen. Waarschijnlijk doordat die niet meer goed kan internen.

18 back up

Waardig, goede speler. Goede ODA, redelijke ODD. Geen interns, goede groei. Potentiele top 5 speler :)

19 Vidar STAMP

Onwaardig. Stond alijd top, nu hij minder kan internen valt die daar keihard uit.

20 Millitant Atheist

-

21 super james jr

Onwaardig, een paradie van zichzelf

22 iChronic

Topspeler. Denk ook één van de betere van W40. Hoort dus ook veel hoger te staan.

23 smoetzy

Waardig, moet zich alleen nog wel wat meer bewijzen. Heeft redelijk wat interns.

24 MOSA TRAJECTUM

Onwaardig, alleen intern zo'n beetje en bb.

25 jeetje997

Waardig. Ziet er goed uit. Begin wat rare overnamens en interns maar laatste overnamens zijn volgens mij allemaal vijandig.

Kunnen we als ik top 10 sta gewoon top 10 waardig doen:D:cool:

17 dorpen heb ik toch van tegenstanders veroverd ondanks laag moraal en mijn odd en oda spreken ook voldoende voor zich dit in tegenstelling tot anderen:D

Kwestie het forum wat leven te geven.

1. Grovert De Rovert:

Duidelijk onwaardig, iedereen weet dat hij internt als een gek. ODA van 150k en ODD van 60k (naar boven afgerond), laten zien dat hij amper tegenstand heeft gehad. Ook kon hij tijdens zijn interns rovers halen, maar deze tijd lijkt over te zijn, wat raar is aangezien hij toch nog full nukes moet klaarstaan hebben. Ook vorige werelden heeft hij ondermaats gepresteerd.
Dit lijkt me dus iemand die binnenkort gaat afzakken naar top 5, dan top 20 en uiteindelijk gaat verdwijnen.

2. Cypress Hill:

Waardig, valt weinig over te zeggen. 1 intern gespot, maar daar houdt het ook bij op. Rang 4 ODA, met 260k is mooi. Bewijst dat ze hebben moeten werken voor hun dorpen. Wat wel vreemd is, is dat ze maar 2k ODD hebben. Durft niemand jullie aanvallen? Zo'n slechte buurt?

3. j3r3my2:

Onwaardig, nog meer interns dan Rovert, en minder OD. Hier ga ik geen woorden aan verspillen.

4. Dunno Actually:

Twijfelgeval, het begin van dit account was een drama dat weet iedereen hier wel me dunkt. Als je het zo bekijkt is dit account onwaardig aan zijn huidige positie gekomen. Maar sinds de nieuwe spelers (Jens en co) erop zijn gekomen heeft het account een goede vooruitgang geboekt. Ook ken ik Jens en ik denk wel dat hij in staat is om het account in de top 25 te behouden. Dus zonder de starter waren deze spelers waarschijnlijk niet in de top 25 gekomen, maar ze staan er nu wel waardig te wezen. Dit is echter een account waar iedereen een andere mening over vormt omdat niemand hier objectief over is.

5. King Ringo:

Onwaardig, barbarendorpen edelen, internen et cetera. Ze krijgen de dorpen in hun schoot geworpen doordat er noobs zijn die al hun troepen op hen dumpen, waardoor ze een hoge ODD hebben, maar redelijk free dorpen kunnen nemen (indien ze komen beweren dat dit niet zo is dan pakken ze het niet slim aan, want dit kan wel degelijk). Ook heb ik met enkelen van het account al gepraat en wat me opvalt is dat hun niveau (zowel mentaal als IG) enorm laag ligt. Daarom is dit account makkelijk te kraken met een goed opgezette aanval, en duidelijk geen top 25 waardig.

6. de Schoof:

Onwaardig, heeft zijn oude stam gebackstabbed. Mag wat mij betreft snel weggespeeld worden.

7. koesty:

Onwaardig, hij edelt bb's en zijn OD doet me vermoeden dat de rest pure interns zijn.

8. Instant Crush:

Oordeel zelf maar.

9. TeamNuts:

Waardig, hij bewijst als frontaccount met Run! dat hij een waardige speler is. Heeft Tricolores weggespeeld, redelijke ODA en maar 1 intern gehad zie ik zo. Bewijs dat hij wel wat moeite heeft moeten doen om hier te raken, wat hem zijn top 25 waardig maakt.

10. schoterbos:

Onwaardig, barbarendorpen en interns.

11. Vidar:

Onwaardig, moet ik deze speler zelfs serieus nemen?

12. GeinPorum:

Onwaardig, hij heeft wel een grappig plaatje.

13. super james jr:

Onwaardig. Wat ik me afvraag is of er nog veel spelers gaan komen waarvan je zelfs de moeite niet moet doen om er informatie bij te schrijven omdat hun account zo schrijnend is.

14. ownageZ0r:

Onwaardig, blijkbaar wel dus. Wat ik hier nog bij wil zeggen is dat de speler ook amper niveau behaalt (op mentaal en IG vlak).

15. iChronic:

Waardig, ze presteren het wel meerderen malen om steeds top 25 te starten. Ze behalen hun dorpen ook op een correcte manier en hebben al wel wat tegenstand gekend. Ook zijn het vriendelijke gasten.

16. Armand de Brignac Brut:

Onwaardig, bij het bekijken van dit account schoot ik spontaan in de lach.

17. Blaze of Glory:

Waardig. Heeft een lage OD maar heeft geen barbaren dorpen en interns geëdeld, dus wat mij betreft staan ze waardig in de top 25.

18. biskus:

Onwaardig..

19. TheProject.:

Waardig, hier hebben ze volgens mij lang op gewacht. Ze zijn gestart met een fusie, wat ik wel jammer vind, maar aangezien ze beiden te weinig tijd hadden was dit een geschikte oplossing. Zeker wanneer je ziet welke combinatie er op dit account speelt. Alex, Edwin en Jan samen op dit account. Ik schat dat dit account makkelijk top 5 kan komen te staan.

20. proxwoth:

Tjah, weer onwaardig. Meer dan de helft zijn interns..

21. Leipe Loetje:

Onwaardig..
22. Flying Donkey:

Waardig, mag wat mij betreft nog wat hoger komen te staan. Goede spelers, hebben veel over voor hun stam, meer valt er niet te zeggen. Hier spelen spelers die weten hoe het spel in zijn werk zit en kunnen makkelijk top 15 spelen.

23. back up:

Waardig, heeft duidelijk veel moeten doen om zijn dorpen te krijgen (ODA), maar hij staat toch mooi top 25. Zo'n spelers bewijzen dat je niet moet internen/barbaren dorpen edelen/pp abusen om in de top 25 te kunnen spelen.

24. smoetzy:

Onwaardig..
25. I mafiusi di la Vicaria:

Ik heb mijn twijfels..
f29bfc0c19da9541cff411b23d20a8ed.png



Sorry dat ik maar enkelen op een deftige manier heb kunnen beoordelen, maar het niveau ligt nog lager dan ik had verwacht.

lol, ben benieuwd welke simpele speler jij dan wel niet bent jij hebt meerdere van ons account gesproken???? vreemd ik speel altijd solo op elke wereld

je zal dus wel weer zo,n gefrustreerde speler zijn van een andere wereld die mij zoals gewoon graag probeert te sarren, gaat je dit keer niet lukken
 

DeletedUser63840

Guest
Je moet er ook inblijven he :eek:

Okeoke, als jij het zegt komen we wel weer terug :D

17 dorpen heb ik toch van tegenstanders veroverd ondanks laag moraal en mijn odd en oda spreken ook voldoende voor zich dit in tegenstelling tot anderen:D



lol, ben benieuwd welke simpele speler jij dan wel niet bent jij hebt meerdere van ons account gesproken???? vreemd ik speel altijd solo op elke wereld

je zal dus wel weer zo,n gefrustreerde speler zijn van een andere wereld die mij zoals gewoon graag probeert te sarren, gaat je dit keer niet lukken


16 van je 33 dorpen heb je gratis gekregen.. Dan moet je toch de mening van deze spelers toch kunnen berijpen? :confused:
 

DeletedUser74515

Guest
So much drama, en dat om Kong zijn oud lijstje ;P.
Benieuwd wanneer hij een nieuw lijstje uit zijn mauw schud.
 
Reactiescore
88
Okeoke, als jij het zegt komen we wel weer terug :D

16 van je 33 dorpen heb je gratis gekregen.. Dan moet je toch de mening van deze spelers toch kunnen berijpen? :confused:

Doen zou ik zeggen!
Zolang je mij niet inhaalt :p

En ik dacht net hetzelfde. :D
Trots zijn omdat je maar de helft van je dorpen geïnternd hebt (facepalm)
 

DeletedUser

Guest
Doen zou ik zeggen!
Zolang je mij niet inhaalt :p

En ik dacht net hetzelfde. :D
Trots zijn omdat je maar de helft van je dorpen geïnternd hebt (facepalm)

waarom onnodig troepen verliezen op slechte moraal dorpen of tegenstanders met zelfde niveau

dan beter groeien en troepen uitbouwen zodat je defensief en offensief gereed ben indien nodig
 

DeletedUser63840

Guest
waarom onnodig troepen verliezen op slechte moraal dorpen of tegenstanders met zelfde niveau

dan beter groeien en troepen uitbouwen zodat je defensief en offensief gereed ben indien nodig

Je weet dat slecht moraal komt omdat jij sneller groeit dan anderen?
 

DeletedUser66195

Guest
achja anders ging je hem toch moeten afstaan aan ik ^^ haha
 
Bovenaan