Praathoek

DeletedUser

Guest
Nogmaals vul de lotto in als je alles zo goed weet.Maar als een vrouw van 28 je iets schrijft is ze hypocriet.
Misschien iets beter opletten bij je opvoeding en wat minder tijd besteden aan het afzeiken van andere mensen.
Snap zo en zo niet waarom je weer met iets bemoeit wat helemaal niet om of over jou ging,Of zag je weer een kans om iemand af te zeiken ? Trouwens Google eerst ff voor je iemand hypocriet noemt,Het past meer bij jou als bij mij :biggrin:
Het ging wel over iemand uit mijn stam. Vandaar.
 
Reactiescore
60
welke mod is hier bezig geweest :eek:. Maar wesley, nou weet ik nog steeds niet wie die talle is :mad:
 

DeletedUser

Guest
welke mod is hier bezig geweest :eek:. Maar wesley, nou weet ik nog steeds niet wie die talle is :mad:
Poo. En die Talle is iemand die op W29 speelt. Blijkbaar is die ook lid van dat gedeelde forum, en komt die daardoor op het AF.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Poo. mag hier toch niks of mag je als roaming dat wel op de wereld waar je speelt?
 

DeletedUser65921

Guest
Nogmaals vul de lotto in als je alles zo goed weet.Maar als een vrouw van 28 je iets schrijft is ze hypocriet.
Misschien iets beter opletten bij je opvoeding en wat minder tijd besteden aan het afzeiken van andere mensen.
Snap zo en zo niet waarom je weer met iets bemoeit wat helemaal niet om of over jou ging,Of zag je weer een kans om iemand af te zeiken ? Trouwens Google eerst ff voor je iemand hypocriet noemt,Het past meer bij jou als bij mij :biggrin:

Waarover ging deze discussie? :p
Want 'als je als vrouw van 28 nog tw speelt' is een Bas argument Wesley :D
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.787
30c83de49b.jpg


7b29489d1f.jpg


So damn close :(
 
Reactiescore
60
Bovenaan