anime series

DeletedUser

Guest
Code Geass is geweldig. Wat dacht je van Sword Art Online? 1 Van mijn favorieten, Seizoen 2 begint in juli weer :D.
 

DeletedUser

Guest
Huh? Nog een seizoen?

En eerste twee afleveringen waren epic, daarna verneuken ze het prachtige verhaal dat ze hadden kunnen maken (beat 100 levels) met side-story's, maar alsnog een goede serie tot aflevering 14 (?) ofzo, daarna de andere tegenstander en dat was echt totale bagger ;) Ben dus benieuwd of ze überhaupt wat zullen kunnen brengen met een nieuw seizoen. Hadden ze gewoon aan het concept beat 100 levels gewerkt, daar een goed verhaal rond verzonnen, dan had het echt een van de beste ooit kunnen zijn, met een duidelijk einde. Maar goed...
 

DeletedUser

Guest
Maar ze volgen gewoon de Light Novels, anders zouden ze een volkomen nieuw verhaal schrijven :p. Ik ben het er mee eens dat het in het begin het beste was, maar zelfs van deel 2 seizoen 1 genoot ik erg. (Elfenheim :p)
 

DeletedUser

Guest
Huh? Nog een seizoen?

En eerste twee afleveringen waren epic, daarna verneuken ze het prachtige verhaal dat ze hadden kunnen maken (beat 100 levels) met side-story's, maar alsnog een goede serie tot aflevering 14 (?) ofzo, daarna de andere tegenstander en dat was echt totale bagger ;) Ben dus benieuwd of ze überhaupt wat zullen kunnen brengen met een nieuw seizoen. Hadden ze gewoon aan het concept beat 100 levels gewerkt, daar een goed verhaal rond verzonnen, dan had het echt een van de beste ooit kunnen zijn, met een duidelijk einde. Maar goed...

Die ava is dat Misa-Misa vraag ik mij nu al 4 dagen af ? :p
 

DeletedUser

Guest
Dat denk ik al sinds de eerste keer dat ik zen profiel pic zie :p maar volgens mij is dat inderdaad Misa-Misa
 

DeletedUser

Guest
Maar ze volgen gewoon de Light Novels, anders zouden ze een volkomen nieuw verhaal schrijven :p. Ik ben het er mee eens dat het in het begin het beste was, maar zelfs van deel 2 seizoen 1 genoot ik erg. (Elfenheim :p)

Hmm ik niet echt. Vooral omdat ze zichzelf veel te serieus nemen. Gevecht op leven en dood!!!! Terwijl hij niet eens meer dood kon gaan in het echt? Beetje belachelijk vond ik. Had veel potentieel, en het begin vond ik echt epic, maar daarna tjah...

Ben nu bezig met Kaze no stigma, beetje hetzelfde. In het begin echt epic, nu iets minder (maar ook niet slecht ofzo).

Die ava is dat Misa-Misa vraag ik mij nu al 4 dagen af ? :p

Misa Amane ja :p
 

DeletedUser

Guest
okee, ik ga fairy tail kijken, ik had zo'n testje gedaan welke anime ik zou kijken en dat kwam eruit
 

DeletedUser5312

Guest
Het is wel leuk ofzo maar vergeleken met andere populaire anime zoals one piece of HxH vind ik het niet zo heel boeiend. Het is gewoon elke keer power of friendship gebeuren enzo.
 

DeletedUser

Guest
Waar zeg ik dat anime kinderachtig is, lol? Ik zeg dat ik fairy tail te kinderachtig vind.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben SnK aan het kijken. Ik moet zeggen dat ik de hype daarrond niet snap (ik begreep de hype in de eerste afleveringen, maar daarna...). Geweldige animatie en actiescenes, en een concept en setting die de shounenwereld op zijn kop had kunnen zetten. Het probleem zit hem in het "had kunnen zetten" en verder een slechte uitwerking van plot en vooral personages.
 

DeletedUser5312

Guest
Ik ben SnK aan het kijken. Ik moet zeggen dat ik de hype daarrond niet snap (ik begreep de hype in de eerste afleveringen, maar daarna...). Geweldige animatie en actiescenes, en een concept en setting die de shounenwereld op zijn kop had kunnen zetten. Het probleem zit hem in het "had kunnen zetten" en verder een slechte uitwerking van plot en vooral personages.

het zal vooral de shock zijn, veel mensen vinden het gaaf omdat het zo bloederig is enzo, maar ja zo heel bijzonder vind ik dat nou ook niet. maar goed ik snap je wel, het begin is wel heel nice, maar daarna word het gewoon een normale anime. wel leuk ofzo maargoed misschien wel ietwat overhyped.

maargoed laatste aflevering HxH vond ik wel echt heel goed. er zullen vast een aantal balen dat er geen dik gevecht komt tussen de king en een ander enzo en dat hij op deze manier aan zijn einde moet komen. maargoed het was wel logisch, hij was sowieso al veelste sterk op dit moment. ik vind het echt nice dat niet de traditionele route werd genomen waar er een sterke eindbaas is die dan toch net word verslagen door de held van de serie. Meruem begon als een bloeddorstige chimera-ant die heel slim was. maar dankzij die slimheid begon hij ook de waarde te zien van de mens, zijn natuurlijke vijand. in gevecht was hij niet te verslaan, tot nu toe het sterkste personage uit de serie. ik denk niet dat iemand als chrollo ofzo tegen hem op zou kunnen. maar een heel zwak mens dat hem kon verslaan in een bordspel kon hem veranderen. ik ben iig erg tevreden over het einde. zoveel feels :p ben erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren want de maker van HxH lag er een tijd uit toch? is het al dichtbij het moment waar de manga is nu?
 
Reactiescore
770
Is Kill La Kill de moeite?
 
Bovenaan