DRIVE & VTX VS. [.R!.], Family & -Free-

DeletedUser34471

Guest
lol nee jullie wel je mocht willen dat je net zo goed als drive bezig was lol ;)

zoon overmacht en toch nog grote bakkus opzetten...
maar goed algemeen bekend dat free een triest zooitje was ;)

En zodra jij hulp nodig heb wel komen aankloppen ;)

Weet niet of je het door hebt, het zijn "jouw" oud retro leden die de grote klappen krijgen van DRIVE.
 

DeletedUser65921

Guest
Kan goed zijn wat je beweert Predator, maar dan vind ik het net des te triester van Fastgonerr ( die ene kerel hier, hij heet anders maar te tam ) dat hij ons hier zo komt uitmaken. Tot nu toe heb ik van hem niets gezien, terwijl hij een mooi front met Ezra heeft. Ezra heeft ook een veel groter front en is quantitatief kleiner. Dan vind hij het stoer om te pochen met het feit dat Ezra er misschien nog 1 dagje niet doorkomt ...

Wij ( lees DRIVE ) hebben dat ook een tijdje gedaan met N-A ( no offence, L&R ) Maar, je ziet wat ik bedoel.
Hoogmoed komt voor de val.

Er was nog een verschil met wat wij deden en hoe hij komt stoefen he :D

Overigens denk ik niet dat hij er gaat komen als hij zo verder doet http://nl33.tribalwars.nl/public_report/76a116cb23d011b1d3a5e13ecd768d0c
 

DeletedUser50691

Guest
En zodra jij hulp nodig heb wel komen aankloppen ;)

Weet niet of je het door hebt, het zijn "jouw" oud retro leden die de grote klappen krijgen van DRIVE.

tja ja moeten ze zelf weten :p
vind raar dat ze klappen kunnen krijgen met zoon overmacht...

maar ik zit er niet er mee niet mijn zaak meer ;)
en ik zal nooit aankloppen voor hulp bij jullie enkel bij donstef en guard dat is.
w33 kan me echt gestolen worden ben er enkel nog voor donstef

samen uit samen thuis ;)
 

DeletedUser

Guest
Het is andersom denk ik :p

Ik hou niet zo van gezeik. Bullshit moet gewoon meteen worden geregeld en niet dagen/weken/maanden laten liggen.
98% van alle personen die dit spel spelen zijn mannen. En toch presteren de meeste onder ons om "Bitchy" trekjes te vertonen.
 

DeletedUser

Guest
En zodra jij hulp nodig heb wel komen aankloppen ;)

Weet niet of je het door hebt, het zijn "jouw" oud retro leden die de grote klappen krijgen van DRIVE.

En konden "jouw" Free leden dan niet verdedigen via VV? Ik vind het erg zwak om (als leider!) op deze manier over je leden te praten.

Ik heb bij het begin al gewaarschuwd dat -Free- op moet passen. Jullie hebben de 'makkelijke' weg gekozen door bij de grote meerderheid te gaan, maar hebben dit volgens mij zwaar onderschat. Jullie hebben bijna volledig C43 gerekruteerd, wat ook niet bepaald goede spelers zijn volgens mij (denk aan Tartamella of de enorme faal van NewStart... op Le Mac).

Ik weet zeker dat er erg goede spelers zitten in -Free-, maar waarschijnlijk wouden jullie te veel in te weinig tijd.


@ Fastgonerr
Ik vind het erg komisch hoe jij constant over jezelf praat en -Free- overal buiten laat. Geen blijvertje volgens mij... ;)
 
Reactiescore
30
tja ja moeten ze zelf weten :p
vind raar dat ze klappen kunnen krijgen met zoon overmacht...

maar ik zit er niet er mee niet mijn zaak meer ;)
en ik zal nooit aankloppen voor hulp bij jullie enkel bij donstef en guard dat is.
w33 kan me echt gestolen worden ben er enkel nog voor donstef

samen uit samen thuis ;)

Ik zal het doorgeven aan Taar :p
 

DeletedUser20781

Guest
Ik verveeld eme gwn dis dacht laat ik mezelf bannen xd

Jij en vervelen? Volgens mij moet jij gouw keer bezig gaan met je vaardigheden te trainen want je hebt alleen maar grote mond op het AF maar bakt er zelf vrij weinig van...:edelman:
 

DeletedUser

Guest
Jij en vervelen? Volgens mij moet jij gouw keer bezig gaan met je vaardigheden te trainen want je hebt alleen maar grote mond op het AF maar bakt er zelf vrij weinig van...:edelman:

Wil je wel laten zien wat ik ervan bak hoor maar de noobs in het zuiden liggen hier in het noorden niet en dan heb ik het over (free (retro volgens billenkikker 1 stam in 1 :0)

Aangezien family wel een stam met ervaring is die door teveel werd onderschat met hun prachtige no life aanvalsplanner XD (Killb)
En hun 24/7 vv'er (fr33/helly).

En ik ben daar idd niet goed genoeg voor en al helemaal niet met de activiteit24/7 VS. 2/7
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
tja ja moeten ze zelf weten :p
vind raar dat ze klappen kunnen krijgen met zoon overmacht...

maar ik zit er niet er mee niet mijn zaak meer ;)
en ik zal nooit aankloppen voor hulp bij jullie enkel bij donstef en guard dat is.
w33 kan me echt gestolen worden ben er enkel nog voor donstef

samen uit samen thuis ;)

niet voor mij? :O
 

DeletedUser

Guest
Wil je wel laten zien wat ik ervan bak hoor maar de noobs in het zuiden liggen hier in het noorden niet en dan heb ik het over (free (retro volgens billenkikker 1 stam in 1 :0)

Aangezien family wel een stam met ervaring is die door teveel werd onderschat met hun prachtige no life aanvalsplanner XD (Killb)
En hun 24/7 vv'er (fr33/helly).

En ik ben daar idd niet goed genoeg voor en al helemaal niet met de activiteit24/7 VS. 2/7

Hier ben ik het mee eens.
Oriflame je praat nog steeds als die 'mafkees' in het filmpjes. "Ik kwam terug van stappen. Ik had honger, dus wou een frikandel."
 

DeletedUser4141

Guest
Versla als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld.
825.299 / 825.299
Je staat aan kop! Behoud dit record tot middernacht om de prestatie te winnen!

Jum jum

had de mijne liever niet gehad:
5x Verdediger van de dag
Versla als verdediger de meeste eenheden in deze wereld.
Beste resultaat: op 21.05.2014 (616.097 eenheden)
3.374.994 / 3.374.994
3.374.994 / 3.374.994
Je staat aan kop! Behoud dit record tot middernacht om de prestatie te winnen!
 

DeletedUser71937

Guest
ik ga hem niet pakken:(
Versla als verdediger de meeste eenheden in deze wereld.
Beste resultaat: op 16.03.2014 (608.579 eenheden)
629.568 / 3.384.698
 
Bovenaan