.:PM:. vs Sound!, GEK & co

DeletedUser

Guest
Er staat ook wou, dat is verleden tijd van wil.
Je hebt er nooit echt op gespeeld, maar je werd door PJ in een gesprek met mij en mark gezet.
Dus praat geen onzin.

Ik wou op elke account waar actie was nadat al de rest BB ging.

Wat heb jij gepresteerd hier ? Heb je ff een account gehad toen de winst al binnen was en voel je je een topper nu ? Of heb je een paar awards binnen gehaald ?
 

DeletedUser62454

Guest
Ik wou op elke account waar actie was nadat al de rest BB ging.

Wat heb jij gepresteerd hier ? Heb je ff een account gehad toen de winst al binnen was en voel je je een topper nu ? Of heb je een paar awards binnen gehaald ?

Nogmaals zwakzinnig.
 

DeletedUser67973

Guest
Sorry tijn maar voordat je ergens tegen gaat weet wel waar je het over heb. Leon heeft hier gewoon gelijk.
 

DeletedUser46986

Guest
Sorry tijn maar voordat je ergens tegen gaat weet wel waar je het over heb. Leon heeft hier gewoon gelijk.

Ik verveel me alleen. Ik heb geen flauw idee waar het over gaat hier, ik zal Leon wel niet meer lastigvallen dan :p
 

DeletedUser

Guest
Mijn houding jegens PJ en Levi is altijd hetzelfde geweest, enkel niet tegenover de buitenwereld. Mijn belang heeft altijd gelegen bij MT, welke vrij afhankelijk waren van Para! vanaf het moment dat de originele leiding een voor een stopte.

Dus je had al die tijd bang dat de relaties tussen Para en MT zouden verslechteren door jouw mening van PJ en Levi ? :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Jij weet ook wel dat MT nooit volledig afhankelijk is geweest van Para ! ;)

Niet afhankelijk qua deffence etc.
Wel afhankelijk van het bontgenootschap, para had al een mooi cluster, mt had dat niet.
Als MT para als vijand had gehad ipv als bontgenoot, was de wereld sowieso een stukkie spannender geweest.. maar mt had het niet zo gemakkelijk gehad als nu, zelfde geld voor para.
 

DeletedUser

Guest
Niet afhankelijk qua deffence etc.
Wel afhankelijk van het bontgenootschap, para had al een mooi cluster, mt had dat niet.
Als MT para als vijand had gehad ipv als bontgenoot, was de wereld sowieso een stukkie spannender geweest.. maar mt had het niet zo gemakkelijk gehad als nu, zelfde geld voor para.
Dan had MT zeer waarschijnlijk een BG gehad met Change & co en twijfel ik of Para ! dan de wereld had gewonnen.
 
Reactiescore
2.039
MT en Change waren gedoodverfde vijanden dus dat lijkt me erg sterk. Imo had para zeker wel van MT gewonnen, aangezien MT op dat moment afbrokkelde.. Echter had ik het niet enkel over MT maar over de hele alliantie. Er zijn niet voor niets leden van Para! geleaved samen met RR, mits iedereen duidelijk op papier had gezien dat de trucjes van Levi en PJ zo vuil waren, waren dit er ongetwijfeld meer geweest. Het was alleen in het belang van MT dat Para! en daarmee de alliantie een sterke positie hield en dit dus niet gebeurde.
 

DeletedUser

Guest
Maar het stond duidelijk op papier? Althans voor mij dan.

Wel jammer hoe eigenlijk deze wereld verlopen is. Als je later nog eens terugdenkt aan W29 denkt niemand aan de mooie gevechten/overwinningen maar meer aan de stabs en andere vieze spelletjes.
 

DeletedUser

Guest
Maar het stond duidelijk op papier? Althans voor mij dan.

Wel jammer hoe eigenlijk deze wereld verlopen is. Als je later nog eens terugdenkt aan W29 denkt niemand aan de mooie gevechten/overwinningen maar meer aan de stabs en andere vieze spelletjes.
Want ja. Wij hebben natuurlijk meer mensen 'gestabd' dan op een eerlijke manier verslagen. Bas logic.
 
Reactiescore
60
Inf is gebroken, GEK valt 1 voor 1. Westlive gebroken, heel I. is weggevaagd. Maar nee, wij hebben nooit een vijand eerlijk verslagen.

Hou toch eens op met het generaliseren van al die acties. Er is hier idd wel wat gestabt, de ene kant iets meer als de andere maar het gaat er uiteindelijk om wie het overleeft. En 1 ding is zeker, wij hebben het overleeft en zullen deze wereld gaan winnen.:cool:
 
Reactiescore
499
We kunnen een poll aanvragen om de wereld al te sluiten.
 
Reactiescore
60

DeletedUser65921

Guest
456adcfcf72703bb44e4e7379b755597b209ad4555fa0f421b1b48883d763f33.jpg
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Arnold:D
 

DeletedUser

Guest
Gebeurd niet echt veel meer op W29 volgens mij, ik ben ook behoorlijk inactief geworden ^^

Weinig te doen in het noorden
 

DeletedUser66258

Guest
Inf is gebroken, GEK valt 1 voor 1. Westlive gebroken, heel I. is weggevaagd. Maar nee, wij hebben nooit een vijand eerlijk verslagen.

Hou toch eens op met het generaliseren van al die acties. Er is hier idd wel wat gestabt, de ene kant iets meer als de andere maar het gaat er uiteindelijk om wie het overleeft. En 1 ding is zeker, wij hebben het overleeft en zullen deze wereld gaan winnen.:cool:

Tuurlijk omdat wij altijd hebben geanticipeerd op de geplande stabs van de tegenpartij. Overigens is stabben een woord waar iedereen zijn eigen betekenis kan aangeven :)
 
Bovenaan