.:PM:. vs Sound!, GEK & co

DeletedUser5148

Guest
Je bent duidelijk niet veel gewend als je PJ's schrijfskills zo geweldig vind.
Overigens is juist dat ook kenmerkend voor de werelden die hij wint. Teveel goedgelovige mensen. ;)

Scheelt zoveel dat niet elke wereld zo is. :)

Zo'n kortzichtige uitspraken zeggen anders meer over jou dan over PJ & w3.
 

DeletedUser62454

Guest
Is dat spelen? ik log 1x per dag gedurende 5 dagen....als jij dat spelen noemt heb ik wrs op elke wereld van de .nl-server gespeeld. Kinneke toch.

Ik doe niets en ik log een keer in de 5 dagen is toch een aanzienlijk verschil.
Fijn dat je spelen als voorbeeld gebruikt en niet het tweede deel waarin je zegt niks te doen.
Want als ik runescater zou hacken en het account in Sound zou zetten, maar daarbij een keer inlog doe ik niet niks. Nee ik doe veel.


Beste mensen, sta mij toe om hier even wat neer te schrijven:

Ik ken PJ al van w3 en heb zowel daar als hier tegen hem gespeeld. Dat hij hard gaat is een feit, maar hij doet dit op zijn manier. In-game kan iedereen hem aan, dat is een feit. Maar in the end zijn het de resultaten die tellen. PJ beschrijft deze resultaten met één hashtag en dat is zowat de essentie van heel het verhaal hier:

#Winning

Ik heb het zelf meegemaakt. Het voelt niet fijn om te verliezen/je account op ban zien gaan. Het enige wat jullie in-gamehelden kunnen doen is alles mooi opschrijven, analyseren én leren van wat er hier gebeurt. Leer eruit zoals ik dat doe en jullie worden kings die van beide zijden (IG & politiek spel) wat zullen kunnen. Laat het duidelijk zijn dat PJ z'n lack aan IG-skills opheft met zijn inzicht en diplomatie. Inzicht kan je omschrijven als datgene wat ervoor zorgt dat jij je vijand te slim af bent.

Gebruik dit. En win er je volgende werelden mee.
Probeer verbaal niet want PJ eet je op
.

Haha, PJ op eigen niveau verslaan?
Ik zou er niet toe instaat zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ach ja, wat gestab hier, wat gestab daar.
Het zijn allemaal w3'ers, fuck them, het is klaar :)

met vriendelijke groet,
Thomas ''Rijmgod'' Omsoc
 
Reactiescore
2.039
Mijn houding jegens PJ en Levi is altijd hetzelfde geweest, enkel niet tegenover de buitenwereld. Mijn belang heeft altijd gelegen bij MT, welke vrij afhankelijk waren van Para! vanaf het moment dat de originele leiding een voor een stopte.

Nu w29 over is en ik merk dat zij zich niet kunnen beperken tot het verpesten van enkel w29, ligt de zaak voor mij wat anders.
 
Reactiescore
2.039
Nope.
skype43.gif
 

DeletedUser

Guest
Mijn houding jegens PJ en Levi is altijd hetzelfde geweest, enkel niet tegenover de buitenwereld. Mijn belang heeft altijd gelegen bij MT, welke vrij afhankelijk waren van Para! vanaf het moment dat de originele leiding een voor een stopte.

Nu w29 over is en ik merk dat zij zich niet kunnen beperken tot het verpesten van enkel w29, ligt de zaak voor mij wat anders.
Jij weet ook wel dat MT nooit volledig afhankelijk is geweest van Para ! ;)
 
Reactiescore
975
nah nu niet doen of het in creed van die heilige zijn leon :)
vraag maar eens hoe lang ze al meelezen via het acc arreat ;-)

Ik geloof 2 dagen na de backstab van T4H door Levi, oh dat is vandaag. Bespaar iedereen de leugens aub.

en de spelers die altijd het hardste geroepen hebben aan zulke pratijken nooit mee te doen draaien nu de vv ^^ :)

Zoals wie? Creed heeft altijd het oog om oog, tand om tand uitspraak gehanteerd. Veel gehuil na een koekje van eigen deeg, over hypocriet gesproken.

maar goed on toppic weer back to w29 :)

Als je dat nu meteen had gedaan verplaats onzin te raaskallen.
 

DeletedUser46986

Guest
Ik geloof 2 dagen na de backstab van T4H door Levi, oh dat is vandaag. Bespaar iedereen de leugens aub.



Zoals wie? Creed heeft altijd het oog om oog, tand om tand uitspraak gehanteerd. Veel gehuil na een koekje van eigen deeg, over hypocriet gesproken.



Als je dat nu meteen had gedaan verplaats onzin te raaskallen.

Je zit op het verkeerde forum volgens mij.
 

DeletedUser

Guest
Rare vent, hoe kun je dat nu zo zeggen.
Wou jij niet op misternice spelen maar was je nooit online of iets in die richting. *Sowieso

Huh ? Misternice ? En nooit online ? *IkWeetVanNietsEnZegMaarWat

Lachen. De accounts die ik hier heb bespeeld hier staan in men sig.
 

DeletedUser62454

Guest
Huh ? Misternice ? En nooit online ? *IkWeetVanNietsEnZegMaarWat

Lachen. De accounts die ik hier heb bespeeld hier staan in men sig.

Er staat ook wou, dat is verleden tijd van wil.
Je hebt er nooit echt op gespeeld, maar je werd door PJ in een gesprek met mij en mark gezet.
Dus praat geen onzin.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
@Toverfluit of hoe die puber ook noemt: Stabbing? Lompigheid bij de vijand wordt afgestraft. Stabben is intern mensen verraden, zit ik niet nog steeds in dezelfde alliantie? Eerst leren wat woorden betekenen voor je ze gaat gebruiken. Stay in school boy!

Zegt er 1 wat puber:eek::eek::eek:

Nou ja stabben is idd het verkeerde woord. Smerig spel ook goed.
Neerbuigend hoef je ook niet te doen, slaat nergens op.
 
Bovenaan