Wereld 38 feedbacktopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser66217

Guest
Ik vraag me toch af waar de reacties van het team blijven.

Ach, die kunnen er ook niks aan doen.. Zijn slechts marionetten van Innogames. Ik vind echter wel dat ze is in opstand mogen komen, eerst zie je goedkoper bouwen etc verschijnen.. Één grote heisa, community die in opstand komt, wachten ze totdat dat weer een beetje tot rust is gekomen.. Smijten ze er vlaggen in die je kunt kopen, weer komt de community enigszins in opstand en nu komen ze met wederom een nieuwe PA functie.

Het is gewoon PA-functies toevoegen, wachten tot de opstand tot rust komt en langzaam weer een PA-functie invoeren, wachten tot de rust is wedergekeerd enzovoorts. ;)
 

DeletedUser

Guest
Bullshit.

Waar is innogames mee bezig?

En daarbij..
Ze kunnen niet eens de titel van de rondgestuurde PM goed spellen:
Spelwered 38 Tribal Wars Team 20.03.14 21:02

Leer eerst fatsoenlijk je berichten te spellen. En ga daarna het spel "repareren". En wanneer innogames er eindelijk achter komt dat hun dit ver te boven gaan moeten ze gewoon kappen met deze onzin. Flikker die server intensieve updates waar niemand wat aan heeft er af, en je kosten zullen omlaag gaan. Hoe makkelijk kun je het maken?

W36 word mijn laatste wereld.
 

DeletedUser

Guest
w38 opzich wordt wel fijn jammer dat die nieuwe pa functie alles verprutst en tribalwars niet meer afhangt van de ervaring maar van de pp
 

DeletedUser68145

Guest
- Punten kopen
- Verhandelen voor gs
- Uitbouwen + bouwtijd reduceren

W38 word dus gewoon verkocht aan de hoogste bieder -.-'
Kunnen we als spelers niet afspreken om iedereen die Premium aanbied
per direct te clearen en edelen? Zou wel een actief protest zijn;p
 
Reactiescore
0
Een aantal jaar terug was dit al voorspelt, GS kopen met PP. Heel triest hoor dit allemaal.
3254293-i%2Bbelieve%2Bhim%2B_08d696789b3a2f14c59de491deac639d.jpg
 

DeletedUser68145

Guest
Inderdaad, ik zag een poos geleden dat .net dit deed.
Toen had ik dit al aan zien komen...
Maar vind dit vooral vervelend voor de veteranen
 

DeletedUser3115

Guest
Spijtig dat er geen echt alternatief bestaat voor TW - zonder al die bullshit uiteraard - zodat we massaal konden overstappen.
 

DeletedUser

Guest
Tribalwars 2 komt in de komende maanden (denk ik??) uit. Ik ben al een tijdje geleden gestopt met Tw maar dat is dus een alternatief. Dit is echt niet het laatste wat ze gaan invoeren maar als je nog tw wilt spelen moet je er mee leven want er gaat niks veranderen..
 

DeletedUser69813

Guest
- Punten kopen
- Verhandelen voor gs
- Uitbouwen + bouwtijd reduceren

W38 word dus gewoon verkocht aan de hoogste bieder -.-'
Kunnen we als spelers niet afspreken om iedereen die Premium aanbied
per direct te clearen en edelen? Zou wel een actief protest zijn;p

Als je een actief protest wilt opzetten moet je met alle TW spelers één vuist maken.
Dit moet je groots aanpakken, iets wat ze bij innogames zeker aan hun portemonea gaan voelen.
Met alleen blaffen komen we nergens, we moeten ook bijten.
 

DeletedUser71329

Guest
Als je een actief protest wilt opzetten moet je met alle TW spelers één vuist maken.
Dit moet je groots aanpakken, iets wat ze bij innogames zeker aan hun portemonea gaan voelen.
Met alleen blaffen komen we nergens, we moeten ook bijten.

daar heb je gelijk in :D
 

DeletedUser

Guest
Best leuk toch? Beetje pp verdienen door als een gek te farmen en het te koop zetten :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan