Het verschil in morele waarden op w24

DeletedUser72001

Guest
ja hoor en daar gaan de laatste morele waarden op w24
tanken knap hoor anti kata zijn en nu met kata's gaan gooien

heb tanken altijd horen zeggen wij zijn anti kata
hahaha wat een lachertje

Beste Tankers,

In het kader van het nakomen van de gemaakte afspraken, zullen we beginnen met Double Danger kapot te schieten. Ik wil benadrukken dat buiten de stamleavers we tegen niemand kata's gebruiken. Dat is onze style niet.


jullie maken nu je zelf tot een lachertje :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71152

Guest
Haha jij bent de komiek thuis :D

Jij had ook in gestemt met de afspraak dat je kata's op je dak zou krijgen als je leaved. Dat jij weg gaat is het te verwachten dat je een reactie krijgt. Nu kan je gaan schreeuwen dat wij het lachertje zijn, maar dat ben jij met je vader. Alleen je vader kan beter stabben (helaas :mad:) als jou. Dus komiek wat is je volgende grap? :D
 

DeletedUser

Guest
ja hoor en daar gaan de laatste morele waarden op w24
tanken knap hoor anti kata zijn en nu met kata's gaan gooien

heb tanken altijd horen zeggen wij zijn anti tanken
hahaha wat een lachertje

Beste Tankers,

In het kader van het nakomen van de gemaakte afspraken, zullen we beginnen met Double Danger kapot te schieten. Ik wil benadrukken dat buiten de stamleavers we tegen niemand kata's gebruiken. Dat is onze style niet.


jullie maken nu je zelf tot een lachertje :D

Oh, nee hoor, we maken ons helemaal niet tot een lachertje, sterker nog, menig speler met zelfrespect en morele waarden zou Tanken moeten bedanken voor het bederven van het spel van de stabbers. Zie het als een mooie verschoning van het spel. Het is daarbij zeer fijn dat je jezelf hier nog even voor schut komt zetten door dit soort posts te plaatsen.

Als laatste wil ik je persoonlijk toch bedanken. Jij maakt weer dat Tanken de overwinning meer verdiend, waarvoor dank.
 

DeletedUser26046

Guest
ja hoor en daar gaan de laatste morele waarden op w24
tanken knap hoor anti kata zijn en nu met kata's gaan gooien

heb tanken altijd horen zeggen wij zijn anti kata
hahaha wat een lachertje

Beste Tankers,

In het kader van het nakomen van de gemaakte afspraken, zullen we beginnen met Double Danger kapot te schieten. Ik wil benadrukken dat buiten de stamleavers we tegen niemand kata's gebruiken. Dat is onze style niet.


jullie maken nu je zelf tot een lachertje :D

Ten eerste is het hilarisch dat je mijn vorige post volledig negeert. Ik onderbouw, ik bewijs en ik toon aan dat je een ratje van het vieste soort bent, dat je w24 nog harder verneukt en dat je in één rijtje genoemd kan worden met types als Fantazija en je negeert het volledig. De waarheid is misschien niet zo leuk om onder ogen te zien? Of de bewijzen zijn te duidelijk voor je?

Nouja, laat ik jouw post dan maar eventjes onderuit halen. Het is te simpel voor woorden, maar voor een ratje als jij is het logisch dat je elke leugen uit de kast haalt. Ik quote van het stamforum:
Isidorus van Sevilla op 22.01.2014 om 23:12 uur
Citaat Bewerken
Beste Tankers,

Het is gedaan. Het is klaar. End heeft besloten ons te komen versterken, mits Double Danger ook welkom was. Daar ben ik op in gegaan. Zij wilden ook dat Juanitoe welkom zou zijn, maar dat was absoluut geen optie. Double Danger is welliswaar de zoon van Juanitoe, maar het handelen van Juanitoe ten opzichte van Peter was volledig buiten Double Danger zijn medeweten om. Vandaar ben ik van mening dat als we door hem erbij te betrekken w24 kunnen winnen, dat het het offer waard is.

Daardoor komen we uit op de volgende rekensom.

Tanken 175.870.316 17133
End 10.141.153 1029
MMJO 13.239.436 1236
Jamall 4.741.181 475
Double Danger 3.807.834 387
------------------------------------- +

Dat is ruim 200mil punten en ruim 20200 dorpen. Mocht het nodig zijn meer spelers erbij te halen omdat we veel punten/dorpen verliezen, dan hebben we Dadam altijd achter de hand.

Als niemand zich hiertegen uitspreekt dan nodig ik morgenmiddag deze spelers uit, waarna we 2 weken later w24 winnen.

We hebben het eindelijk gedaan. w24 is voorbij! Er kan daadwerkelijk niks misgaan, tenzij dat er spelers leaven. Hierbij wordt er dus volledig gesteld dat elk account dat Tanken zal leaven, tegen welk smoesje dan ook, vogelvrij wordt verklaart op welke manier dan ook. Kan iemand dat account stabben? Tanken zal het stimuleren. Kan dat account gekata't worden? Tanken zal juichend toekijken en meedoen.

Leaven is nu geen optie meer. Dat was het al niet, maar het is nu volledig duidelijk voor iedereen hopelijk. Mocht er dus niemand tegen morgemiddag zijn bezwaren onderbouwt tegen de komst van deze spelers hebben uitgesproken, dan is het nu voorbij.

Groetjes,
Zaletio
6 spelers hebben deze post bedankt. (tonen)

Oftewel: het was bij jullie bekend dat leaven gelijk stond aan kapot gemaakt worden. Op welke manier dan ook. Dat heeft niks te maken met morele waarden, want zoals je zelf quote van ons stamforum (zegt genoeg dat je dat weet, ratje :eek:):
"k wil benadrukken dat buiten de stamleavers we tegen niemand kata's gebruiken. Dat is onze style niet." Wij spelen niet met kata's. Wij spelen niet met stabs. Wij houden enige eer in achting. Daarintegen hebben we afgesproken dat iemand in deze fase nog een mes in onze rug zou steken, dat we hem dan uit de top 100 schieten voor het einde van w24.

Zou toch wel grappig zijn, vind je niet? Je stabt ons en het gevolg ervan is dat je kapotgeschoten wordt. Misschien had je beter na moeten denken voordat je in ging op ons voorstel? Je hebt je toen verbonden aan een afspraak, die afspraak heb jij op een ontzettend lage manier geschonden en nu komen de consequenties van die afspraak boven. En dus ga je huilen? Wees een man en accepteer de gevolgen van je eigen stab- en steekspel.
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste is het hilarisch dat je mijn vorige post volledig negeert. Ik onderbouw, ik bewijs en ik toon aan dat je een ratje van het vieste soort bent, dat je w24 nog harder verneukt en dat je in één rijtje genoemd kan worden met types als Fantazija en je negeert het volledig. De waarheid is misschien niet zo leuk om onder ogen te zien? Of de bewijzen zijn te duidelijk voor je?

Nouja, laat ik jouw post dan maar eventjes onderuit halen. Het is te simpel voor woorden, maar voor een ratje als jij is het logisch dat je elke leugen uit de kast haalt. Ik quote van het stamforum:


Oftewel: het was bij jullie bekend dat leaven gelijk stond aan kapot gemaakt worden. Op welke manier dan ook. Dat heeft niks te maken met morele waarden, want zoals je zelf quote van ons stamforum (zegt genoeg dat je dat weet, ratje :eek:):
"k wil benadrukken dat buiten de stamleavers we tegen niemand kata's gebruiken. Dat is onze style niet." Wij spelen niet met kata's. Wij spelen niet met stabs. Wij houden enige eer in achting. Daarintegen hebben we afgesproken dat iemand in deze fase nog een mes in onze rug zou steken, dat we hem dan uit de top 100 schieten voor het einde van w24.

Zou toch wel grappig zijn, vind je niet? Je stabt ons en het gevolg ervan is dat je kapotgeschoten wordt. Misschien had je beter na moeten denken voordat je in ging op ons voorstel? Je hebt je toen verbonden aan een afspraak, die afspraak heb jij op een ontzettend lage manier geschonden en nu komen de consequenties van die afspraak boven. En dus ga je huilen? Wees een man en accepteer de gevolgen van je eigen stab- en steekspel.

Het is wel lachwekkend om dit te lezen. Mag wel even gezegt worden dat het tof is dat je dit hier durft neer te zetten. Via te dreigen tegenover je eigen leden een wereld proberen te winnen. Het is dan ook niet gek dat iedereen hier meer in stemt als je zo onder druk word gezet door je leiding. Verder ben ik ook benieuwd hoelang jij je stam gaat aanmoedigen om kata's te blijven sturen aangezien jij ( Zaletio ) het enige account bent met front. Voor ons heeft het alleen maar voordelen want het zal nog langer gaat duren voordat jullie uiteindelijk de wereld winnen. :D

Verder heb ik ook nog iets leuks voor jou. Houd graag mijn bewijzen achterwegen voor je maar hier ga ik wel even op reageren:

Ik stel voor dat zodra je clears gestuurd hebt, je zegt dat je "tot dorpje X gedaan" hier neerzet. Dan updaten wij het lijstje, waardoor we op deze manier van boven naar beneden werken.

Hoeveel clears per dorp je doet, maakt niet uit. Ik zou persoonlijk voor 12 clears per dorp gaan, aangezien je dan serieuze schade doet. Kata's mogen op alles, dus zowel gs als kazerne als de oude vertrouwde boerderij.

Het meest effectieve rijtje is om de boer omlaag te schieten, dan de HQ en daarna de verzamelplaats + gs. Op die manier duurt het weken tot maanden om het dorp te herbouwen. Ik hoop dat iedereen de kata's de schuur uit gerold heeft, ze goed voorbereid heeft want we kunnen nu een rekening overduidelijk recht zetten.

Met vriendelijke groeten,
Zale

Dit laat wel weer even zien hoe de leider van Tanken daadwerkelijk is. Krijgt zijn zin niet en meteen een account plat gooien. Afspraak of niet. Het is laag van de leiding door hun leden wat tenslotte ook mensen zijn zo erg onder druk te zetten. Verder mag je van mij part de acties van Fruit leden erbij gaan halen maar het verhaaltje is al een beetje oud nietwaar?

Word het niet eens tijd dat de leden van Tanken gaan inzien dat deze "Tiran" zijn beste tijd heeft gehad. Verder zal ik het woord Tiran even uitleggen voor de mensen die niet weten wat een Tiran is.

tiran
de tiran zelfst.naamw. (m.) Uitspraak: [tiˈrɑn] Verbuigingen: tiran|nen (meerv.) iemand die regeert door middel van geweld en onderdrukking Synoniemen: dictator, despoot ...


tiran
dictator, verdrukker, bullebak, despoot, dwingeland, geweldenaar


Komt aardig in de buurt lijkt mij?
 

DeletedUser26046

Guest
Het is wel lachwekkend om dit te lezen. Mag wel even gezegt worden dat het tof is dat je dit hier durft neer te zetten. Via te dreigen tegenover je eigen leden een wereld proberen te winnen. Het is dan ook niet gek dat iedereen hier meer in stemt als je zo onder druk word gezet door je leiding. Verder ben ik ook benieuwd hoelang jij je stam gaat aanmoedigen om kata's te blijven sturen aangezien jij ( Zaletio ) het enige account bent met front. Voor ons heeft het alleen maar voordelen want het zal nog langer gaat duren voordat jullie uiteindelijk de wereld winnen. :D

Met andere woorden: wij kata'en iemand na een stab, waarna een stam die hier totaal buiten staat (op papier iig) gaat reageren met kata's? Die logica is enorm verrassend en treurig tegelijk. Zoals je kan lezen op het stamforum (ik zal het simpel voor je uitspellen):
Wij gebruiken geen kata's tegen spelers buiten de stamleavers.

Simpel hè. Dat Last! zich nu blijkbaar geroepen voelt om kata's te gaan gebruiken dat zegt genoeg. Een een rat, altijd een rat hè :D.

Verder heb ik ook nog iets leuks voor jou. Houd graag mijn bewijzen achterwegen voor je maar hier ga ik wel even op reageren:



Dit laat wel weer even zien hoe de leider van Tanken daadwerkelijk is. Krijgt zijn zin niet en meteen een account plat gooien. Afspraak of niet. Het is laag van de leiding door hun leden wat tenslotte ook mensen zijn zo erg onder druk te zetten. Verder mag je van mij part de acties van Fruit leden erbij gaan halen maar het verhaaltje is al een beetje oud nietwaar?

Word het niet eens tijd dat de leden van Tanken gaan inzien dat deze "Tiran" zijn beste tijd heeft gehad. Verder zal ik het woord Tiran even uitleggen voor de mensen die niet weten wat een Tiran is.

tiran
de tiran zelfst.naamw. (m.) Uitspraak: [tiˈrɑn] Verbuigingen: tiran|nen (meerv.) iemand die regeert door middel van geweld en onderdrukking Synoniemen: dictator, despoot ...


tiran
dictator, verdrukker, bullebak, despoot, dwingeland, geweldenaar


Komt aardig in de buurt lijkt mij?

Lees jij het AF überhaupt wel? :eek: :eek: :eek: Blijkbaar niet. Je herhaalt je argument namelijk. Lees deze post even door of deze als je de discussie probeert te volgen. Dat je die post echter negeert, dat zegt genoeg. Net als Rother1, stop jij met reageren zodra blijkt dat je argumenten onzin blijken te zijn.

Ik zal het voor je herhalen, alweer, aangezien het blijkbaar nogal lastig is om te lezen voor je:
Heb ik iets opgelegd aan Tanken? Nop. Ik heb een voorstel gedaan en volgens de traditie die Tanken ook in jouw tijd al had, wordt een voorstel besproken. Nadat er een besluit is gekomen vanuit de stam, ben ik degene die het uitvoert. Om het dus voor jou in jip-en-janneketaal te omschrijven:
  • Er komt een voorstel om degene die nu nog leaven kapot te maken.
  • De stam bediscussieert dit.
  • De stam komt tot een conclusie.
  • De leiding voert het uit.

Dus natuurlijk maak ik nu het topic. Waarom? Omdat dat de uitvoering van een eerder gemaakt besluit is. Dat is mijn taak. Weet je hoe zoiets heet?
Democratie
Democratie of volksheerschappij is een staatsvorm waarbij de bevolking soeverein is en zichzelf regeert. In een democratie kan dus niemand aan de meerderheid van de bevolking ongewenste maatregelen of wetten opleggen. Een democratie in een modern land is bijna enkel mogelijk door een combinatie van directe en vertegenwoordigende democratie.

Ik hoop dat je het verschil inziet. Dit is geen opgelegde maatregel, dit is een uitvoerig besproken plan wat nu onder mijn leiding (wat als leider mijn taak is) wordt uitgevoerd.
 

DeletedUser72001

Guest
het is erg laag van jou omdat soort dingen niet van te voren te vertellen aan mensen
want blijkbaar hadden we er pas achter gekomen na dat we in tanken zaten
is ook een ratten streek hoor
maar dat laat alleen maar zien hoe een verdrukker je bent :D
 

DeletedUser26046

Guest
het is erg laag van jou omdat soort dingen niet van te voren te vertellen aan mensen
want blijkbaar hadden we er pas achter gekomen na dat we in tanken zaten
is ook een ratten streek hoor
maar dat laat alleen maar zien hoe een verdrukker je bent :D

Kijk eens, weer iemand die niet kan lezen :D :D :D. Reactie 1. Reactie 2. Reactie 3.

Elke keer weer voorzie ik je van een reactie. Maar telkens negeer je de inhoud en kom je met zo'n simpele reactie. Is het zo lastig voor je om een discussie aan te gaan, of blijkt het gewoon dat je ongelijk hebt en probeer je door het te negeren de waarheid onder tafel te krijgen?

De "doofpot-operatie" probeer je goed uit te voeren hè :D. Zodat je nog enigsinds geloofwaardig overkomt. Maar nee jongen, iemand die een harde afspraak aangaat puur met de intentie om een gehele stam te stabben, tja. Ik kan me niet voorstellen dat iemand daar nog mee samen wilt werken.
 

DeletedUser72615

Guest
Veeel veranderd in w24 he, tai-pan haha haha

Wie kan mij bijpraten?
 

DeletedUser

Guest
het is erg laag van jou omdat soort dingen niet van te voren te vertellen aan mensen
want blijkbaar hadden we er pas achter gekomen na dat we in tanken zaten
is ook een ratten streek hoor
maar dat laat alleen maar zien hoe een verdrukker je bent :D

het is te moeilijk om als de maatregel op tafel gegooid wordt te zeggen dat je het er niet mee eens bent en meteen te vertrekken.
Nee, je ziet de maatregel en hebt er nik op tegen en vertrekt daarna uit Tanken. Wetend wat de maatregel is.
Dat is geen ratten streek, dat is jou eigen fout.

En dan door jou eigen fouten en onkunnen Zaletio een verdrukker noemen, vrij zwak weer.
Maar dat zien we al langer hier met jou reacties.
Toch jammer dat ik in al die tijd in Tanken nooit te maken heb gehad met een verdrukker in de leiding. Maar ik kijk dan ook niet met een vijandige bril.
 

DeletedUser61241

Guest
Het is wel lachwekkend om dit te lezen. Mag wel even gezegt worden dat het tof is dat je dit hier durft neer te zetten. Via te dreigen tegenover je eigen leden een wereld proberen te winnen. Het is dan ook niet gek dat iedereen hier meer in stemt als je zo onder druk word gezet door je leiding. Verder ben ik ook benieuwd hoelang jij je stam gaat aanmoedigen om kata's te blijven sturen aangezien jij ( Zaletio ) het enige account bent met front. Voor ons heeft het alleen maar voordelen want het zal nog langer gaat duren voordat jullie uiteindelijk de wereld winnen. :D

Verder heb ik ook nog iets leuks voor jou. Houd graag mijn bewijzen achterwegen voor je maar hier ga ik wel even op reageren:



Dit laat wel weer even zien hoe de leider van Tanken daadwerkelijk is. Krijgt zijn zin niet en meteen een account plat gooien. Afspraak of niet. Het is laag van de leiding door hun leden wat tenslotte ook mensen zijn zo erg onder druk te zetten. Verder mag je van mij part de acties van Fruit leden erbij gaan halen maar het verhaaltje is al een beetje oud nietwaar?

Word het niet eens tijd dat de leden van Tanken gaan inzien dat deze "Tiran" zijn beste tijd heeft gehad. Verder zal ik het woord Tiran even uitleggen voor de mensen die niet weten wat een Tiran is.

tiran
de tiran zelfst.naamw. (m.) Uitspraak: [tiˈrɑn] Verbuigingen: tiran|nen (meerv.) iemand die regeert door middel van geweld en onderdrukking Synoniemen: dictator, despoot ...


tiran
dictator, verdrukker, bullebak, despoot, dwingeland, geweldenaar


Komt aardig in de buurt lijkt mij?

Ach ach altijd dat leden onder druk zetten.

Wat een larie toch. Op DD en co na zat iedereen al lange tijd in tanken, en snakten we er naar om w24 te winnen. Dat was voor die leden dus in elk geval geen dreigement.
Voor de nieuwe leden: Waarom zou je in godsnaam een nieuwe stam joinen als je weet dat je er over een week toch weer uit gaat.
Het feit dat Ben al zegt dat hij dit eerder had willen weten, dat zegt toch ook al iets over zijn intenties van voor hij tanken joinde. Hij joinde niet met de volle overtuiging en zelfs nog met het idee om misschien te gaan stabben. We nodigen hem uit om mee te delen in de winst, en als hij dat blijkbaar toch niet wilt, is dat zijn probleem.
Wel lekker makkelijk om nu te gaan zeggen dat dit een lage actie van tanken is Ben, maar volgens mij was jij het ook wel behoorlijk eens met deze maatregel. (hoewel ik dat niet zo snel terug kan vinden, dus kan het ook mis hebben.

Maar ach, opgeruimd staat netjes zullen we maar zeggen. Wel zo eerlijk van ze om zelf te beseffen dat deze wereld niet zal worden gewonnen door stabbers, en dat ze dus zelf maar opstappen :)
 

DeletedUser26046

Guest
Het gebrek aan reactie vanuit het kamp-Last!/OTS zegt eigenlijk voldoende. Beschuldigingen uiten zonder argumentatie: dat kunnen ze wel. Maar zodra er een onderbouwde reactie komt dan verdwijnen ze. Nu is het wachten totdat iedereen de discussie is vergeten en als een duveltje uit een doosje komen ze dan weer om mensen vals te beschuldigen. Typisch dit :eek:.
 

DeletedUser71152

Guest
Je hebt gelijk als er wat gebeurt dan zijn ze de eerste met dingen schreeuwen over Hoe slecht Tanken is en dan verliezen ze de dicussie die hun zonder of weinig argumenten proberen te voeren. Kansloos dus :D
 

DeletedUser38246

Guest
Of het nog niet genoeg is geweest, na 2 jaar een nap met iemand te hebben hem onverwachts aanvallen en dan ook nog met kata's.. Nice job Juanitoe!
 

DeletedUser

Guest
verschil in morele waarden op w24 - name says it ;).

zonder reden met kata's aanvallen is zwak
 

DeletedUser61241

Guest
Ach, Robert heeft al meerdere malen bewezen dat morele waarden niet echt bij hem passen..
 
Bovenaan