Het verschil in morele waarden op w24

DeletedUser69033

Guest
Haha, mooie grap.
Maar die titel ligt niet bij een Tanken speler.

Nu nog grappiger. Heel Tanken maakt zich belachelijk. :D
Eerst lopen ze te janken dat een andere stam random rekruteert om de wereld te winnen en nu doen ze het zelf. :eek:
Nu kun je wel terugvallen op prestaties uit het verleden, maar de laatste maand is er weinig meer gepresteerd vanuit Tanken. :p
 

DeletedUser

Guest
Er is ook niet veel gepresteerd vanuit Last!, dus daar hoeve we ook niet over te oordelen.

En wij rekruteren niet random, we nodigen geen 40 random spelers uit, wij zijn niet 'Iedereen is welkom'. Iets wat OTS wel was.
Ik snap dat jij met je Last! bril dat verschil niet kan zien.

Als wij random zouden recruiten, dan zouden we biggetjes niet ontslagen hebben hé.
En dan hadden we meteen de vv's naar binnen gehaald (waardoor we nu klaar waren geweest), ipv Radhakunda en Onlyfair, met double danger als aanhang. (Tja, fouten worden gemaakt).
En sommige mensen zijn gekomen als aanhang van andere. (cv als aanhang van DKP).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69033

Guest
Er is ook niet veel gepresteerd vanuit Last!, dus daar hoeve we ook niet over te oordelen.

En wij rekruteren niet random, we nodigen geen 40 random spelers uit, wij zijn niet 'Iedereen is welkom'. Iets wat OTS wel was.
Ik snap dat jij met je Last! bril dat verschil niet kan zien.

Als wij random zouden recruiten, dan zouden we biggetjes niet ontslagen hebben hé.
En dan hadden we meteen de vv's naar binnen gehaald (waardoor we nu klaar waren geweest), ipv Radhakunda en Onlyfair, met double danger als aanhang. (Tja, fouten worden gemaakt).
En sommige mensen zijn gekomen als aanhang van andere. (cv als aanhang van DKP).

Het siert het geheel dat jij reageert op een post die aan Drakenslager gericht is. Alsof jij overal van weet. Niet dus. :eek: Vanuit Last is er nog altijd meer gepresteerd als van jullie uit. Dat blijkt uit de statistieken. :p

Je hebt hele grote praat voor een broekie. Jullie doen het random rekruteren alleen op een andere manier. Komt op hetzelfde neer, maar heeft dan een andere naam, gunst genaamd. :rolleyes:

Er staat nog steeds geen "wereld gewonnen door Tanken" ergens beschreven. Dan kan ene Zaletio wel een heel verhaal op gaan hangen over van alles en nog wat. Een race is pas gewonnen als de finishvlag gevallen is. :p
 

DeletedUser

Guest
Noem me een broekie, toch draai ik al een paar jaar mee op w24. (Officiel zelfs 14 dagen langer dan jij op w24).
Maar dat doet er niet toe.
Er is een verschil tussen random, en geselecteerd. Alleen de betekenis van het woord random is al niet op tanken gericht.

En ik heb de statistieken gezien, jullie hebben niks gepresteerd.

Random betekent willekeurig. (zoals OTS deed.)
Tanken doet het niet willekeurig, dus niet Random, dus niet iets waar wij een hekel aan hebben ;).

Willekeurig mensen aannemen voor de winst, dat is gewoon zwak
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69033

Guest
Noem me een broekie, toch draai ik al een paar jaar mee op w24. (Officiel zelfs 14 dagen langer dan jij op w24).
Maar dat doet er niet toe.
Er is een verschil tussen random, en geselecteerd. Alleen de betekenis van het woord random is al niet op tanken gericht.

En ik heb de statistieken gezien, jullie hebben niks gepresteerd.

Random betekent willekeurig. (zoals OTS deed.)
Tanken doet het niet willekeurig, dus niet Random, dus niet iets waar wij een hekel aan hebben ;).

Willekeurig mensen aannemen voor de winst, dat is gewoon zwak

Neemt niet weg dat jij reageert op een post gericht aan Drakenslagerr. Daarom noem ik jou een broekie. :confused:

Daar heb je weer het begrip begrijpend lezen. Dat zit er bij Tanken dus nog steeds niet in. :eek:

Ik weet niet welke statistieken jij bekeken hebt, maar die ik voor me heb wijzen erop dat wij als Last in de winnende hand zijn de laatste maand. Normaal is het zo dat Zaletio meteen klaar staat met zijn stats als het goed gaat met zijn clubje. Ik heb hem hierover nog niets zien melden. Het zal daarom toch wel slecht gesteld staan. Anders zou ik hier wel stats gezien hebben over hoe goed het ging. :eek:

Over dat random kun je ook twisten. Als je zo bezig blijft zijn het dadelijk derderangs leden die je binnen haalt. Het zijn nu al tweederangs burgers die er bij gekomen zijn. Die had je vooralsnog die gunst niet gegeven die je ze nu wel geeft. (erg laag) Wat wil je dan van derderangs burgers verwachten? :confused:

Het hele spelletje bij Tanken draait om het ratteholletje van Zaletio. Nergens anders om.

Overigens, jammer he zaletio dat ik je uit mijn skype verwijderd heb. Sindsdien heb ik geen problemen meer gehad met mijn internet. Ik wil je hiermee niet beschuldigen maar valt me wel op. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Het is óf dat iedereen bij mekaar blijft, óf een groot deel van Tanken zal op delete gaan. Ik denk dat beide scenario's voor jullie niet bepaald aantrekkelijk zijn. Ik kan ook begrijpen dat jullie nog harder gaan proberen te stoken "à la Double Danger", met het verspreiden van onwaarheden.

Ik verbaas me erover, aangezien een (heel) aantal Last! leden ook al in bv gesprekken met mij de laatste paar weken eigenlijk alleen maar blij waren dat w24 nu eindelijk voorbij was. Dat is nu een paar weken uitgesteld. Waarom? Geen idee. Een paar mensen zijn meegegaan in het verspreiden van onwaarheden door oa enkele Last! spelers. Zo is er bv nog steeds de illusie blijkbaar bij spelers op w24 dat ik Tai-pan gestabt heb, omdat er een NAP zou zijn geweest tussen Isidorus en Tai-pan. Dat is ontkent door de toenmalige bespeler van Tai-pan, Herman de Pool, op het AF.

Toch als sommige individuen dat doorgeven aan deze leavers, gaan ze er volledig in mee. Tegen dit soort irrationeel gedrag kun je als stam simpelweg niet plannen, vandaar dat we het nu met wat meer zekerheid kunnen beweren dat we het na deze twee weken wel afsluiten. Mocht dat niet gebeuren door weer een stab? Dan weet ik zo al een stuk of 10 accounts die op delete gaan. Gebeurt dat, wat is dan het gevolg?

Er zijn in dat scenario twee opties. Optie 1 is dat iedereen in één stam gaat zitten. Mooie overwinning heb je dan bereikt als Last! zijnde zeg. Optie 2 is dat Last! samengaat met OTS en Last! samengaan, waarna ze voor 50miljoen aan BBs mogen gaan edelen. Ook dat is in mijn ogen niet bepaald iets om over naar huis te schrijven en dat wordt één grote slijtageslag. Zo doende kan ik me amper voorstellen dat Last! erop hoopt dat er nog meer spelers gaan leaven, want het gevolg daarvan is niet bepaald leuker als dat w24 nu afgesloten wordt.



Dat kan ik me amper voorstellen. Er is irrationeel gehandeld door enkele spelers met wie wij harde afspraken hadden staan. Daar kun je niet tegenop plannen, zo simpel is het nu eenmaal. Maar dit foutje zal wel rechtgezet worden :). We hadden in Tanken een afspraak wat er zou gebeuren met spelers die nu nog zouden leaven. Die afspraak zal nu dus uitgevoerd worden, met de gevolgen van dien.

Daarnaast is het nogal indrukwekkend hoe dicht een appel bij de boom valt. We hebben toentertijd het stammetje van OnlyFair benaderd, waarna we met die drie spelers en Double Danger hebben besproken wat de opties waren. De opties waren dat we alle VVs in Tanken zouden halen en op die manier winnen, of wij gunden deze spelers de eer en de PA om w24 ook te winnen.

In Tanken zijnde was er geen directe voorkeur. Uit respect naar Double Danger en deze andere spelers toe vanwege hun assertieve gedrag in WORST heb ik er toen door gekregen om met deze spelers in zee te gaan. Het was geen noodzaak, het was een geste vanuit Tanken toe naar enkele spelers die zich nooit tegen ons gekeerd hadden in wat voor opzicht dan ook. Dat de dank van deze spelers nu met deze daad tot uiting komt, dat is een ergernis en een teleurstelling.

Aan de andere kant echter, benadrukt dit weer precies de titel van het topic. "Het verschil in morele waarden op w24". Wij als Tanken kunnen VVs w24 laten winnen, of vier actieve spelers die niet onaardig waren ten opzichte van ons. Waar kiest Tanken voor? Inderdaad, we geven iets cadeau aan een paar andere spelers. Wat doen deze spelers? Die steken ons een mes in de rug. Dat is het verschil in morele waarden die er gehandhaafd wordt op w24. Niet iedereen speelt het zo eervol als dat wij dat doen, helaas.

Och och wat zetten we ons hier weer toch zielig neer. Je kunt jezelf nu toch echt gaan afvragen. Hoeveel moet je nu gaan reqruiten om de voorwaarden te behouden. Er word zelfs gezegt dat accounts in Tanken op delete gaan omdat ze al doorhebben dat Tanken nooit aan deze voorwaarden zal gaan komen. Je hebt met een magere 500 dorpen nog net de doelstelling behaald ga je dit denk je volhouden twee weken lang?


Ik quote dit even voor je Zaletio. Kijk maar even of je jezelf nog zieliger kan neerzetten als leider van Tanken.

Dat kan ik me amper voorstellen. Er is irrationeel gehandeld door enkele spelers met wie wij harde afspraken hadden staan. Daar kun je niet tegenop plannen, zo simpel is het nu eenmaal. Maar dit foutje zal wel rechtgezet worden :). We hadden in Tanken een afspraak wat er zou gebeuren met spelers die nu nog zouden leaven. Die afspraak zal nu dus uitgevoerd worden, met de gevolgen van dien.

Ik heb veel onzin je mond uit horen komen. Maar dit is toch wel het toppunt. Dat jij je eigen leden moet bedreigen zodat hun Tanken niet leaven? Dit laat wel echt de "éénheid" zien in Tanken momenteel. Als mensen nog een beetje zelfrespect hebben in Tanken zou ik het al geweten hebben. Iedereen is vrij om te doen wat ze willen. Dat jij afspraken maakt laat zien hoe bang jij daadwerkelijk bent. Je weet dat Last! keer op keer zal voorkomen dat Tanken de doelstelling haalt. Daar zijn wij uiteindelijk ook de vijand voor. Zelf ben ik benieuwd hoeveel leden jou nu de rug gaan keren.

Dan gaat ik maar even verder:

Ik verbaas me erover, aangezien een (heel) aantal Last! leden ook al in bv gesprekken met mij de laatste paar weken eigenlijk alleen maar blij waren dat w24 nu eindelijk voorbij was. Dat is nu een paar weken uitgesteld. Waarom? Geen idee. Een paar mensen zijn meegegaan in het verspreiden van onwaarheden door oa enkele Last! spelers. Zo is er bv nog steeds de illusie blijkbaar bij spelers op w24 dat ik Tai-pan gestabt heb, omdat er een NAP zou zijn geweest tussen Isidorus en Tai-pan. Dat is ontkent door de toenmalige bespeler van Tai-pan, Herman de Pool, op het AF.

Ik snap even niet wat jij hier nu probeert te zeggen? Je zegt dat een aantal leden van Last! blij waren dat W24 klaar is? Last! zal nooit stoppen om Tanken kapot te krijgen. Dus waar jij dit vandaan haalt, geen idee.

Dan ga je verder met je verhaal over Tai-pan en jou. Ik weet niet waar je dit vandaan haalt? Maar okee zal wel iets met je ego te maken hebben dat alles om jou draait. Denk dat je even naar het grote geheel moet kijken.
 

DeletedUser71152

Guest
Och och wat zetten we ons hier weer toch zielig neer. Je kunt jezelf nu toch echt gaan afvragen. Hoeveel moet je nu gaan reqruiten om de voorwaarden te behouden. Er word zelfs gezegt dat accounts in Tanken op delete gaan omdat ze al doorhebben dat Tanken nooit aan deze voorwaarden zal gaan komen. Je hebt met een magere 500 dorpen nog net de doelstelling behaald ga je dit denk je volhouden twee weken lang?

Wat heb jij een hoop zeg :D Tanken gaat gewoon de wereld winnen hoor dus laat je hoop, maar zinken ;)

Ik heb veel onzin je mond uit horen komen. Maar dit is toch wel het toppunt. Dat jij je eigen leden moet bedreigen zodat hun Tanken niet leaven? Dit laat wel echt de "éénheid" zien in Tanken momenteel. Als mensen nog een beetje zelfrespect hebben in Tanken zou ik het al geweten hebben. Iedereen is vrij om te doen wat ze willen. Dat jij afspraken maakt laat zien hoe bang jij daadwerkelijk bent. Je weet dat Last! keer op keer zal voorkomen dat Tanken de doelstelling haalt. Daar zijn wij uiteindelijk ook de vijand voor. Zelf ben ik benieuwd hoeveel leden jou nu de rug gaan keren.

Jouw hoop blijft nog steeds grappig :D Jij hebt ook last van vooroordelen :eek:

De afspraken die gemaakt zijn over het leaven hebben wij als stam gemaakt en iedereen was het er mee eens ;) dus welke angst zou Zaletio moeten hebben? :D

Dan ga je verder met je verhaal over Tai-pan en jou. Ik weet niet waar je dit vandaan haalt? Maar okee zal wel iets met je ego te maken hebben dat alles om jou draait. Denk dat je even naar het grote geheel moet kijken.

Ben kwam met dat verhaal wat uit jullie kamp komt :D dus ja kortom je zet jezelf voorschut met je aannamens en je hoop ;)
 

DeletedUser26046

Guest
Het hele spelletje bij Tanken draait om het ratteholletje van Zaletio. Nergens anders om.

Overigens, jammer he zaletio dat ik je uit mijn skype verwijderd heb. Sindsdien heb ik geen problemen meer gehad met mijn internet. Ik wil je hiermee niet beschuldigen maar valt me wel op. :rolleyes:

Je eerste zin is weer zonder enige onderbouwing. Heb je een argument? Heb je enig bewijs om dat argument te ondersteunen? Nee, anders had je het wel gepost. Het is dus weer populistische bullshit van je. Daarnaast gaat dit me echt te ver. Ten eerste beschuldig je mij al eerder dat ik "posts zou verwijderd hebben", nu ben ik degene die via Sype nota bene ervoor gezorgd heeft dat je internet trager wordt?

Misschien heb je een lesje nodig in hoe computers werken en daarnaast een lesje in logisch nadenken. Wat zou ik er in vredesnaam aan hebben om jouw internet trager te maken? Bij Fantazija kan het nog handig zijn, maar daar is niks aan de hand. Maar Heerboer? Je overschat jezelf. Zo belangrijk ben je niet. Zelfs al kon ik iemand hacken op w24 dan zou ik als laatste ongeveer aan jou denken.

Och och wat zetten we ons hier weer toch zielig neer. Je kunt jezelf nu toch echt gaan afvragen. Hoeveel moet je nu gaan reqruiten om de voorwaarden te behouden. Er word zelfs gezegt dat accounts in Tanken op delete gaan omdat ze al doorhebben dat Tanken nooit aan deze voorwaarden zal gaan komen. Je hebt met een magere 500 dorpen nog net de doelstelling behaald ga je dit denk je volhouden twee weken lang?

Simpele uitspraken hier. "Er word zelfs gezegd dat".... Hoe zwak wil een argumentatie krijgen? Bewijs? Nee. Onderbouwing? Nee. Waar is dus je hele verhaal op berust? Op wat bullshit die je daarnet uit je duim hebt gezogen. Ik hoop dat je in de toekomst gaat proberen om wat "bewijs" aan te leven, beste Antebellum. Deze ongegronde beschuldigingen worden nogal vermoeiend.


Ik heb veel onzin je mond uit horen komen. Maar dit is toch wel het toppunt. Dat jij je eigen leden moet bedreigen zodat hun Tanken niet leaven? Dit laat wel echt de "éénheid" zien in Tanken momenteel. Als mensen nog een beetje zelfrespect hebben in Tanken zou ik het al geweten hebben. Iedereen is vrij om te doen wat ze willen. Dat jij afspraken maakt laat zien hoe bang jij daadwerkelijk bent. Je weet dat Last! keer op keer zal voorkomen dat Tanken de doelstelling haalt. Daar zijn wij uiteindelijk ook de vijand voor. Zelf ben ik benieuwd hoeveel leden jou nu de rug gaan keren.

Je stelt het hier inderdaad precies goed. "Last! zal keer op keer proberen te voorkomen dat Tanken w24 wint". Zoals ze dat nu ook gedaan hebben. Maar daarmee komen we terug op de titel van dit topic: Het verschil in morele waarden op w24. Als Last! aan de overwinningsvoorwaarden was gekomen, was het niet eens in mijn hoofd opgekomen om spelers vlak voor het einde uit die stam te laten leaven. Zeker niet als diezelfde spelers aangetrokken zijn als geste.

Mocht je het vergeten zijn, Tanken had dmv VVs nu al gewonnen kunnen hebben. Wij waren echter van mening dat we het hun wilden gunnen. Dus we vroegen ze, of ze het zagen zitten. Daar gingen ze mee akkoord. Een harde afspraak is verbroken, een stab is uitgevoerd. Dat juich jij toe. Maar dat is precies waar ik op w24 al vanaf het begin dat ik hier speel tegen strijdt. Dat eeuwige toejuichen van stabs op w24 is te treurig voor woorden. Dit gebeurt er nu, Last! juicht het toe. Fantazija stabt Frederik, hij zit nu samen in de stam. Fantazija en Heerboer sturen volle bak kata's, Fruit-spelers juichen het toe.

Nee, dan zit ik liever in Tanken. Kata gebruik vanaf onze kant resulteerde meteen in een kick. Het is erg jammer in mijn ogen dat niet meer spelers en stammen op w24 nog enige morele waarden handhaven. Tanken is de laatste stam van dat kaliber. Wij bewijzen het ook daadwerkelijk met daden, andere stammen roepen wel hoe fair ze spelen maar als het puntje bij het paaltje komt dan blijken al die woorden gemaakt te zijn van gebakken lucht.

Dan gaat ik maar even verder:

Ik snap even niet wat jij hier nu probeert te zeggen? Je zegt dat een aantal leden van Last! blij waren dat W24 klaar is? Last! zal nooit stoppen om Tanken kapot te krijgen. Dus waar jij dit vandaan haalt, geen idee.

Dan ga je verder met je verhaal over Tai-pan en jou. Ik weet niet waar je dit vandaan haalt? Maar okee zal wel iets met je ego te maken hebben dat alles om jou draait. Denk dat je even naar het grote geheel moet kijken.

Zie mijn verhaal hierboven. Dit geeft alweer jouw/jullie intenties weer. "nooit stoppen om Tanken kapot te krijgen". Je weet dat het een spelletje is? Ik win liever niet terwijl ik het spelletje eerlijk speel als dat ik zo diep in de modder kruip als Last! en dan een kans maak om te winnen. Verschil in morele waarden. Misschien iets wat je even moet googlen zodat je weet wat het is?
 

DeletedUser

Guest
Neemt niet weg dat jij reageert op een post gericht aan Drakenslagerr. Daarom noem ik jou een broekie. :confused:

Daar heb je weer het begrip begrijpend lezen. Dat zit er bij Tanken dus nog steeds niet in. :eek:

Ik weet niet welke statistieken jij bekeken hebt, maar die ik voor me heb wijzen erop dat wij als Last in de winnende hand zijn de laatste maand. Normaal is het zo dat Zaletio meteen klaar staat met zijn stats als het goed gaat met zijn clubje. Ik heb hem hierover nog niets zien melden. Het zal daarom toch wel slecht gesteld staan. Anders zou ik hier wel stats gezien hebben over hoe goed het ging. :eek:

Over dat random kun je ook twisten. Als je zo bezig blijft zijn het dadelijk derderangs leden die je binnen haalt. Het zijn nu al tweederangs burgers die er bij gekomen zijn. Die had je vooralsnog die gunst niet gegeven die je ze nu wel geeft. (erg laag) Wat wil je dan van derderangs burgers verwachten? :confused:

Het hele spelletje bij Tanken draait om het ratteholletje van Zaletio. Nergens anders om.

Overigens, jammer he zaletio dat ik je uit mijn skype verwijderd heb. Sindsdien heb ik geen problemen meer gehad met mijn internet. Ik wil je hiermee niet beschuldigen maar valt me wel op. :rolleyes:

Begrijpend lezen, dat zit er hier wel in. Maar het feit dat jij het woord random steeds hier voor gebruikt, terwijl het een andere betekenis heeft dan wat wij doen, dat is zeker wel erg slim? Je noemt iemand een broekie omdat hij op een post naar iemand anders gericht reageert? Iets wat heel veel gebeurd? Reinste onzin, want dan zit heel w24 vol met broekies. Daarnaast heeft het woord broekie niks met 'reageren op ander mans posts te maken'. Dus hoe kan ik iets, wat geen logica heet, op een zogenaamd 'begrijpende manier' lezen? Dat kan niet!

Ik heb de statistieken gekeken, heb 400+ dorpen winst voor jullie gezien en heb gezien dat dat niks voorstelt. op die 29 dorpen winst tegen Zaletio, wat jullie 29 Miljoen troepen heeft gekost, dat stelt iets voor.
En de tweederangs burgers. Ja, jammer dat het stabbers zijn die 3. Dus halen we maar vv's binnen. (iets wat geen burgers te noemen valt). Dus die derderangs burgers komen ook niet. (en leuk dat jullie bij ons zeuren over tweederangs burgers, als jullie zelf cv binnen hebben gehaald, een derderangs burgertje)

Daarnaast, het hele spelletje binnen Tanken draait om het feit dat sommige mensen de winst van w24 door hun acties (Zoals jij) niet verdienen te winnen.
 

DeletedUser72615

Guest
Het verschil in morele waarden... pff dat sommige mensen hier überhaupt nog durven te reageren. sjonge jonge. Nieuwe stammen, verraad. In moeilijkheden zie je pas echt wie je echte vrienden zijn. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
 

DeletedUser71152

Guest
Het verschil in morele waarden... pff dat sommige mensen hier überhaupt nog durven te reageren. sjonge jonge. Nieuwe stammen, verraad. In moeilijkheden zie je pas echt wie je echte vrienden zijn. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Net als dat jij geen vrienden had op w24? :p
 

DeletedUser72001

Guest
zale toch XD

welke afspraken daar had je nieuwe leden best over in kennis kunnen stellen
maar komt wel goed

luctor et emergo :D
 

DeletedUser

Guest
de nieuwe leden hadden het kunnen lezen op het forum :).
Zoals iedereen het had kunnen lezen :).
Ben toch, je stelt weer eens teleur.
 

DeletedUser

Guest
En zo'n zin laat weer zien hoe diep je gezonken bent.
De stab van Juanitoe mooi vinden.
Zelf Stabben.
Over het echte leven van mensen praten, terwijl je die mensen alleen op een spelletje kent.

Beetje laag
 

DeletedUser72001

Guest
ag ag wat een haat hierzo
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26046

Guest
zale toch XD

welke afspraken daar had je nieuwe leden best over in kennis kunnen stellen
maar komt wel goed

luctor et emergo :D

Ik ga er vanuit dat deze spelers het stamforum lezen. Dat bleek teveel gevraagd. Je legt de oorzaak nu buiten jezelf, net als dat je dat bij deze actie probeert te doen. Misschien eens een lesje in de spiegel kijken?

dat doen meerderen in tanken al heel hun leven :D

Goeie comeback man :D.

ag ag wat een haat hierzo

Als je goed gelezen hebt, gaat het niet om haat. Het is de zoveelste keer op w24 dat Tanken afspraken maakt, zich daaraan houdt en dat iemand anders met een nogal laag gevoel voor eer en moraal het verneukt. Dat is zonde, dat is een teleurstelling, dat zeker. Ik had hogere verwachtingen van een aantal spelers. In het kort wat acties waarbij Tanken zich volgens de afspraken gedroeg en een andere partij of een ander persoon dat niet deed.

  • We hadden BG met OTS en zouden ons ivm recruiten aan afspraken houden. OTS naaide ons.
  • Wij gebruikte geen kata's tegen Fruit en hadden van Tai-pan te horen gekregen dat zij dat ook niet deden. Fantazija en Heerboer naaide ons.
  • Wij spreken af samen w24 te winnen, door jullie in Tanken uit een geste aan te nemen. Jullie naaien ons.
Dit is een heel kort rijtje wat er in een paar maanden gebeurt is. Dat is hetgene waarop gehaat wordt ja. Daar doe ik graag aan mee. Het enorme morele verval wat er op TW heeft plaatsgevonden. Wij als w24 hebben de reputatie gekregen van een stabwereld. Een wereld met ratjes en laag spel. Dat komt precies door spelers als jij. Spelers zoals jij verneuken TW voor de spelers die het netjes willen spelen. Dat is een deceptie, dat is een teleurstelling en een deksel in het gezicht. Dit is het volgende moment dat er afspraken gemaakt worden, gebasseerd op vertrouwen van beide partijen en dit is het zoveelste moment dat afspraken en eergevoel op w24 niet telt.

Dat is treurig.

Het verschil in morele waarden... pff dat sommige mensen hier überhaupt nog durven te reageren. sjonge jonge. Nieuwe stammen, verraad. In moeilijkheden zie je pas echt wie je echte vrienden zijn. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

:D :D. Ik heb nog wat clichés:
Een vos verliest zijn haren wel maar zijn streken niet.
Eens een rat, altijd een rat.
Schitteren door afwezigheid.

Na jouw leuke clichés moest ik er wel aan mee doen. Heb je nog wat stereotype uitspraken? Het past prima in het rijtje moet ik zeggen. Wie de schoen past, trekke hem aan zeggen we dan tegen degene waar wel rook vanaf komt en bij wie in de buurt in de buurt dus wel vuur brandt.
 

DeletedUser72001

Guest
tja het is en blijft een oorlogs spel toch het heet niet voor niets tribalwars
en niet elke oorlog wordt eerlijk gespeeld
 

DeletedUser26046

Guest
tja het is en blijft een oorlogs spel toch het heet niet voor niets tribalwars
en niet elke oorlog wordt eerlijk gespeeld

Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, of dat het verboden zou moeten worden? Jij hebt het recht inderdaad om w24 nog harder te verneuken, de reputatie van w24 als stabwereld te bevestigen en te laten zien wat voor ratje je eigenlijk bent. Dat recht heb je. Dat is het verschil in morele waarden, zoals de titel van het topic al zegt.

Je moet echter begrijpen dat het niet bepaald amuserend is voor de spelers die wel netjes spelen. Dit is vergelijkbaar met het spelen van een spelletje monopolie, jij speelt de bank en hebt daardoor altijd genoeg geld. Dan kun je ook wel terugkomen met een standaarduitspraak zoals "ja het leven is nou eenmaal niet eerlijk!". Maar wie zit er in dat geval qua eergevoel en moraliteit verkeerd? Inderdaad, dat ben jij. Net als dat je met deze actie laat zien dat je een ratje van het vieste soort bent. Zoals je zelf zegt: het mag. Maar dat maakt het niet minder triest.

Weet je wat volgens de spelregels ook mag? Dat ik via een ander IP adres en onder een schuilnaam als co op een account zoal bv Frederik kom, de mail verander en daarna de hoofdbespeler kick. Daarna zet ik het account op delete en edel het op vanaf Isidorus van Sevilla. Dat is volledig legitiem en daar zullen moderators totaal niks tegen kunnen doen. Betekent dat dat ik dat daarom ook maar een seconde in mijn hoofd zou halen? Nee, natuurlijk niet. Spelers met enige moraliteit zouden dat nooit uit het niks ondernemen. Spelers zoals jij blijkbaar wel. Voor de laatste keer: het is volgens de regels inderdaad gewoon mogelijk. Maar dat maakt het niet minder vies.

Oh en trouwens, weet je jouw reactie nog tegenover het leaven van Fantazija ten opzichte van Frederik nog? Het is toch leuk hoe hypocriet een jongetje kan zijn hè :D.
 
Bovenaan