Het verschil in morele waarden op w24

DeletedUser

Guest
Nee hoor, we wisten al dat er snitches in de stam zaten.
Daarom heb ik hier ook nooit geschreeuwd met het aantal uren.
 

DeletedUser

Guest
Hoor ik hier een zekere ergenis?:D

Look who's proud.
emoticon-00140-rofl.gif
 

DeletedUser

Guest
stabber zijn altijd trots als er een stab gepleegd wordt.
Zit in het bloed van stabbers.
 

DeletedUser59349

Guest
Geen tijd voor die showboys vervult sinds vandaag om 18:00 uur de overwinningsvoorwaarden niet meer.

Anndddd it's gonnneeeeee.:D

Wat maakt het uit? Ze hebben zichzelf er alleen mee.

Kwestie van tijd voor Tanken weer aan de overwinningsvoorwaarden voldoet.
 

DeletedUser

Guest
Oh, nog iemand die een stab mooi vind :eek:.

Bewijst maar weer dat er echt een verschil in morele waarden is op w24 :d
 

DeletedUser17072

Guest
Oh, nog iemand die een stab mooi vind :eek:.

Bewijst maar weer dat er echt een verschil in morele waarden is op w24 :d

Vertel mij in godsnaam waar ik zeg dat ik een stab mooi vind?:rolleyes:

Als je chagrijnig bent kan je het ook gewoon zeggen hoor.:eek:
 

DeletedUser

Guest
Nergens zeg je het letterlijk, maar de onderliggende toon.

Ik ben niet chaggi, kan er wel om lachen, vind het een mooi bewijs.
Vertrouwde ben sowieso al niet (hij vond de stab van zijn vader mooi).
 

DeletedUser71152

Guest
Geen tijd voor die showboys vervult sinds vandaag om 18:00 uur de overwinningsvoorwaarden niet meer.

Anndddd it's gonnneeeeee.:D

Dir is zo grappig hea :D jullie hebben nog hoop :D

Dit is simpel weg uitstel van executie :D
 

DeletedUser71152

Guest
Daarom jullie hadden nog hoop nu is het klaar :D (hoop ik)
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad.
Gelukkig hebben deze 3 accounts geen bespelers die kunnen naaien.
 

DeletedUser26046

Guest
Laat ze er eerst maar voor zorgen dat alles bij elkaar blijft.

Het is óf dat iedereen bij mekaar blijft, óf een groot deel van Tanken zal op delete gaan. Ik denk dat beide scenario's voor jullie niet bepaald aantrekkelijk zijn. Ik kan ook begrijpen dat jullie nog harder gaan proberen te stoken "à la Double Danger", met het verspreiden van onwaarheden.

Ik verbaas me erover, aangezien een (heel) aantal Last! leden ook al in bv gesprekken met mij de laatste paar weken eigenlijk alleen maar blij waren dat w24 nu eindelijk voorbij was. Dat is nu een paar weken uitgesteld. Waarom? Geen idee. Een paar mensen zijn meegegaan in het verspreiden van onwaarheden door oa enkele Last! spelers. Zo is er bv nog steeds de illusie blijkbaar bij spelers op w24 dat ik Tai-pan gestabt heb, omdat er een NAP zou zijn geweest tussen Isidorus en Tai-pan. Dat is ontkent door de toenmalige bespeler van Tai-pan, Herman de Pool, op het AF.

Toch als sommige individuen dat doorgeven aan deze leavers, gaan ze er volledig in mee. Tegen dit soort irrationeel gedrag kun je als stam simpelweg niet plannen, vandaar dat we het nu met wat meer zekerheid kunnen beweren dat we het na deze twee weken wel afsluiten. Mocht dat niet gebeuren door weer een stab? Dan weet ik zo al een stuk of 10 accounts die op delete gaan. Gebeurt dat, wat is dan het gevolg?

Er zijn in dat scenario twee opties. Optie 1 is dat iedereen in één stam gaat zitten. Mooie overwinning heb je dan bereikt als Last! zijnde zeg. Optie 2 is dat Last! samengaat met OTS en Last! samengaan, waarna ze voor 50miljoen aan BBs mogen gaan edelen. Ook dat is in mijn ogen niet bepaald iets om over naar huis te schrijven en dat wordt één grote slijtageslag. Zo doende kan ik me amper voorstellen dat Last! erop hoopt dat er nog meer spelers gaan leaven, want het gevolg daarvan is niet bepaald leuker als dat w24 nu afgesloten wordt.

Hoor ik hier een zekere ergenis?:D

Dat kan ik me amper voorstellen. Er is irrationeel gehandeld door enkele spelers met wie wij harde afspraken hadden staan. Daar kun je niet tegenop plannen, zo simpel is het nu eenmaal. Maar dit foutje zal wel rechtgezet worden :). We hadden in Tanken een afspraak wat er zou gebeuren met spelers die nu nog zouden leaven. Die afspraak zal nu dus uitgevoerd worden, met de gevolgen van dien.

Daarnaast is het nogal indrukwekkend hoe dicht een appel bij de boom valt. We hebben toentertijd het stammetje van OnlyFair benaderd, waarna we met die drie spelers en Double Danger hebben besproken wat de opties waren. De opties waren dat we alle VVs in Tanken zouden halen en op die manier winnen, of wij gunden deze spelers de eer en de PA om w24 ook te winnen.

In Tanken zijnde was er geen directe voorkeur. Uit respect naar Double Danger en deze andere spelers toe vanwege hun assertieve gedrag in WORST heb ik er toen door gekregen om met deze spelers in zee te gaan. Het was geen noodzaak, het was een geste vanuit Tanken toe naar enkele spelers die zich nooit tegen ons gekeerd hadden in wat voor opzicht dan ook. Dat de dank van deze spelers nu met deze daad tot uiting komt, dat is een ergernis en een teleurstelling.

Aan de andere kant echter, benadrukt dit weer precies de titel van het topic. "Het verschil in morele waarden op w24". Wij als Tanken kunnen VVs w24 laten winnen, of vier actieve spelers die niet onaardig waren ten opzichte van ons. Waar kiest Tanken voor? Inderdaad, we geven iets cadeau aan een paar andere spelers. Wat doen deze spelers? Die steken ons een mes in de rug. Dat is het verschil in morele waarden die er gehandhaafd wordt op w24. Niet iedereen speelt het zo eervol als dat wij dat doen, helaas.
 

DeletedUser60138

Guest
De overwinning van tanken wordt hier alleen maar mooier door, minder gasten die het echt niet verdienen delen mee in de winst :)
 

DeletedUser69033

Guest
De overwinning van tanken wordt hier alleen maar mooier door, minder gasten die het echt niet verdienen delen mee in de winst :)

Dat jij je hier nog over uit wil laten. :rolleyes: Per slot was jij diegene die moord en brand schreeuwde als het erop aankwam om naar de overwinning te rekruteren. Moet je zien in wat voor stam je nu zit. :eek:
Hiermee maak je jezelf het lachertje van het jaar. :p
 

DeletedUser

Guest
Haha, mooie grap.
Maar die titel ligt niet bij een Tanken speler.
 
Bovenaan