Het verschil in morele waarden op w24

DeletedUser71152

Guest
@Zaletio.

Als je nog niet eens begrijpend kunt lezen vraag ik me toch ernstig af waarom er nog zoveel mensen in je rattenholletje zitten. Het zal wel beginnen te jeuken bij je.

Volgens mij kan jij niet goed lezen? Behalve de prijzen van je kata's en van je groente :D
Wel grappig dat je zelf niks kan verzinnen Zaletio heeft altijd gezegt dat Fruit, OTS en nu Last! Het rattenholletje is nu ga je terug wijzen. Moeilijk hea? Dat orgineel zijn

@joossie

Je moet me toch eens vertellen waarom je me haat. Ik heb je nog nooit iets horen vertellen wat ik je voor de voeten gegooid heb om me te haten. Daarbij vind ik "haten" wel een groot woord om in een spel te gebruiken. Dat je me niet mag wist ik al wel langer, maar ook daar weet ik nog steeds de reden niet van. De reden die ik daarvoor bedacht had, dat ik je vriend RobRoy van de kaart geveegd heb, was het niet. Wat het dan wel is heb ik je nooit over horen praten.

Wauw wil je dat echt onderzoeken? Sommige mensen mogen je gewoon niet? :rolleyes:

@Alandor.

Ik probeer op de hoogte van jullie te komen, maar het lukt me niet om zo ver te zinken. Je leider Zaletio kon het via skype nog veel beter verwoorden als dat ik het hier mag. Hij doet het alleen achter de rug om. Daarom heeft hij ook een rattenhol.

Waarom zou je op dezelfde golflengte als ons willen komen? Jou niveau ligt 4x zo laag als bij ons niet alleen alleen qua spel niveau, maar ook qua gedrag en nu kan je dingen zeggen zoals een klein kind "ja, maar jij" en de schuld op iemand anders leggen, maar wij gedragen ons zelf en gedragen ons eerlijk iets waar jullie nog van moeten leren :D
 

DeletedUser

Guest
Nee idd, Heerboer, het is je niet gelukt om zo ver te zinken. Je remmen waren kapot en je zonk nog verder.
 

DeletedUser69033

Guest
@Zaletio.

Je denkt toch niet dat ik met jou nog een serieuze discussie aanga hier met je. Dat heb je in het verleden verknalt door bewijzen te (laten) verwijderen hier op het AF. De bewijzen daarvoor heb ik je toen ook gegeven, maar dat zul je wel weer vergeten zijn. Dat maakt je een grotere rat als stabben of kata-gebruik dat doet.
 

DeletedUser61241

Guest
@Zaletio.

Als je nog niet eens begrijpend kunt lezen vraag ik me toch ernstig af waarom er nog zoveel mensen in je rattenholletje zitten. Het zal wel beginnen te jeuken bij je.

@joossie

Je moet me toch eens vertellen waarom je me haat. Ik heb je nog nooit iets horen vertellen wat ik je voor de voeten gegooid heb om me te haten. Daarbij vind ik "haten" wel een groot woord om in een spel te gebruiken. Dat je me niet mag wist ik al wel langer, maar ook daar weet ik nog steeds de reden niet van. De reden die ik daarvoor bedacht had, dat ik je vriend RobRoy van de kaart geveegd heb, was het niet. Wat het dan wel is heb ik je nooit over horen praten.

@Alandor.

Ik probeer op de hoogte van jullie te komen, maar het lukt me niet om zo ver te zinken. Je leider Zaletio kon het via skype nog veel beter verwoorden als dat ik het hier mag. Hij doet het alleen achter de rug om. Daarom heeft hij ook een rattenhol.

Haten is inderdaad een enigszins groot woord voor een spelletje, maar zo heb ik het bij sommige spelers op w24 wel gevoeld.
Fanta haatte ik destijds ook toen hij uit OTS stapte en Frederik stabte.
En misschien is het meer dat ik ernstig teleurgesteld ben door je. Ik keek in de tijd dat je nog in OTS zat tegen je op, en hoopte dat jij ook naar voren zou stappen in de crisis die OTS destijds doormaakte. Echter bleef je op de achtergrond, en vertrok je later naar de grootste vijand van OTS op dat moment, en daarmee werd jij ook de vijand. Dat ben ik nooit vergeten.
Peter vertrok inderdaad ook naar tanken, en dat heb ik hem ook lange tijd kwalijk genomen.
Terwijl we net weer enigszins bezig waren met OTS op te bouwen, vertrokken alle 'grote' spelers met de staart tussen de benen.

Je kan nu gaan aandragen dat het niet anders kon, maar blijkbaar kon het wel anders. Mijn account heeft tenslotte daarna nog zeer lang bestaan, en is alleen op delete gegaan vanwege een fusie. Als ik dat niet had gewild, zat account Joossie nog steeds op deze wereld.
En je kan nu ook gaan zeggen dat ik uiteindelijk ook uit ots ben gestapt, en dat is absoluut waar, maar dat is om totaal andere redenen geweest. Dat was puur een principiële kwestie, en niet om vijanden die het ons moeilijk maakte.
Wat mijn punt is; blijf trouw aan je stam, ook in moeilijkere tijden. Een aantal accounts op deze wereld hebben bewezen dat dat mogelijk is. Niet bij elke nederlaag of tegenslag direct vertrekken, want dat heeft alleen maar negatieve effecten.
Blijf bij je eigen standpunt, en laat je niet teveel beïnvloeden door anderen.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is, zo niet, hoor ik dat graag.

En daarnaast ben jij aan het zakken in mijn top 10 hoor, want er zijn er een paar die erger zijn.
Maar wat ik altijd al zeg, vergeven is 1 ding, vergeten doe ik nooit ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@Heerboer

Je verzint hier een verhaaltje, zonder een bewijs, omdat je weet dat je een serieuze discussie met Zaletio niet kan winnen.
Hem een grote rat noemen dan jou en jouw soort, dat is de reinste onzin.

@Joost is trouw zijn aan je vrienden en daar bij blijven in welke stam dan ook, ook goed, ipv trouw aan je stam. (Die vrienden zijn dan ook de enige overlevende accounts van de stam, Swarm).
 

DeletedUser69033

Guest
@Heerboer

Je verzint hier een verhaaltje, zonder een bewijs, omdat je weet dat je een serieuze discussie met Zaletio niet kan winnen.
Hem een grote rat noemen dan jou en jouw soort, dat is de reinste onzin.

@Joost is trouw zijn aan je vrienden en daar bij blijven in welke stam dan ook, ook goed, ipv trouw aan je stam. (Die vrienden zijn dan ook de enige overlevende accounts van de stam, Swarm).

Misschien dat jij destijds ook daarbij betrokken bent geweest. :eek:
Het bewijs heb ik destijds al geleverd daar ik een later verwijdert bericht toevallig gequote had. Het was wel allemaal heel toevallig dat alle bewijsposts destijds ineens verdwenen waren. Dat jullie dat toen ook nog hebben afgedaan met een verhaal dat de forumbeheerder dat allemaal verwijdert had geeft wel aan wat voor werkwijze er gehanteerd word.
 

DeletedUser

Guest
Haha, dat was toen ook zo, maar jij was te triest om de waarheid te vertrouwen.
Dat was tijdens dat gezeik met die co van Tai-pan, toen is heel veel verwijderd.
Ook dingen die niet 'bewijs' waren.

En dat is ook niet de eerste of laatste keer geweest dat er dingen van het AF verwijderd zijn door beheerders.
Of moet Zaletio de kracht hebben om posts van spelers uit zowel Tanken als niet tanken te verwijderen?
Zwak.
 

DeletedUser26046

Guest
@Zaletio.

Je denkt toch niet dat ik met jou nog een serieuze discussie aanga hier met je. Dat heb je in het verleden verknalt door bewijzen te (laten) verwijderen hier op het AF. De bewijzen daarvoor heb ik je toen ook gegeven, maar dat zul je wel weer vergeten zijn. Dat maakt je een grotere rat als stabben of kata-gebruik dat doet.

Misschien dat jij destijds ook daarbij betrokken bent geweest. :eek:
Het bewijs heb ik destijds al geleverd daar ik een later verwijdert bericht toevallig gequote had. Het was wel allemaal heel toevallig dat alle bewijsposts destijds ineens verdwenen waren. Dat jullie dat toen ook nog hebben afgedaan met een verhaal dat de forumbeheerder dat allemaal verwijdert had geeft wel aan wat voor werkwijze er gehanteerd word.

Oftewel: je gaat de discussie niet met mij aan omdat je de vorige keer dat wel deed? Maar toen je dat de vorige keer deed, werden je posts verwijderd? Je insinueert nu dat dat niet "toevallig" was, maar dat ik daarachter zat?

Wel geniaal. Je hebt gewoon de indruk dat ik op het AF posts verwijder hoe ik het maar wil en dat dat geen probleem is. Dat is te grappig voor woorden. Daarnaast kan er niks verwijdert worden zonder dat jij een geldige reden hebt opgegeven. Als jij er niet achter stond dat ze verwijderd waren dan kun je de dicussie aangaan en dan weet je direct dat de mod een goeie reden ervoor gehad heeft. Misschien als jij je beter opstelt dat dat niet gebeurt? Ik herriner me nog wel een uitspraak van jou dat je iets zei zoals: "types zoals hem (mij doelde je op) in mijn tijd tegen de muur werden gezet".

Misschien als jij je dus aan de regels houdt, dat je posts niet verwijderd worden. Dat je nu denkt dat ik daarachter zit, dat is zowel hilarisch als een tegen van paranoia. Daarnaast zou het opnieuw geven van die ijzersterke niet erg moeilijk moeten zijn als je ze toch al hebt, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen. Dat je echter een discussie niet aan wilt gaan omdat ik posts zou kunnen verwijderen, tja. Daar kan ik met mijn hoofd amper bij.
 

DeletedUser69033

Guest
Van begrijpend lezen moet jij het niet hebben. Dat blijkt wel.

Je hebt in het verleden posts van jezelf van het AF verwijderd om bewijsmateriaal te verdoezelen. Daarbij vermoed ik dat je stamgenoten toen ook aangezet hebt om daaraan mee te doen omdat daar toen ook belastende posts van verdwenen zijn. Dat hebben jullie toen afgedaan met een heel verhaal dat de forumbeheerder dat gedaan zou hebben. Dat zijn wel dingen die allemaal heel toevallig gebeurden toen het je heet onder de voeten werd.
Als bewijsmateriaal verdoezelen dan jou (jullie) morele waarde is snap ik niet wat je loopt te huilen over backstabben en katagebruik.
 

DeletedUser71152

Guest
Goedemorgen groenteboer,

Dat jij dat vraagt :D Waarschijnlijk is dit een discussie topic en het ander een spel? :rolleyes: of ben jij er een die niks beters te doen heeft? :D

Deze beschuldiging zijn vals, waarom zouden wij ons EIGEN bewijs materiaal verwijder? ;) klinkt nog al stom dat je iets wil bewijzen en dan denk je chips dit moet ik verwijderen voor dat die Groenteboer en De Slager het zien :D

Als jij een verdachte ben hea omdat je bijv. Iemand in elkaar geslagen heb (wat onterecht) ga jij dan ook het bewijs dat je heb verwijderen? :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26046

Guest
Van begrijpend lezen moet jij het niet hebben. Dat blijkt wel.

Je hebt in het verleden posts van jezelf van het AF verwijderd om bewijsmateriaal te verdoezelen. Daarbij vermoed ik dat je stamgenoten toen ook aangezet hebt om daaraan mee te doen omdat daar toen ook belastende posts van verdwenen zijn. Dat hebben jullie toen afgedaan met een heel verhaal dat de forumbeheerder dat gedaan zou hebben. Dat zijn wel dingen die allemaal heel toevallig gebeurden toen het je heet onder de voeten werd.
Als bewijsmateriaal verdoezelen dan jou (jullie) morele waarde is snap ik niet wat je loopt te huilen over backstabben en katagebruik.

Dus je beschuldigt me gewoon van het verwijderen van forumposts? Heb je enig bewijs daarvoor? Want zoals je misschien wel gemerkt hebt, sta ik niet bepaald op goede voet met onze forummod C0alkiller. Ik heb zowel op het AF als in PM nogal wat discussies met hem uitgevochten en ben er zelfs voor naar Duckje gestapt. Dus dat ik hem zou kunnen beïnvloeden om posts te verwijderen is een raar idee in mijn ogen.

Kun je dat op enige wijze bewijzen? Of is dit de volgende leugen zonder onderbouwing vanaf Last! zijn kant?
 

DeletedUser

Guest
haha, heerboer, je bent echt zwak.

dus mensen uit tanken hebben post van leden uit niet tanken en leden van zich zelf verwijderd?
want dat kunnen wij? god, jou beschuldigingen zijn even laag als je IG gedrag. En daarom hoor je thuis in het ratten holletje.
jij weet ook dat alles toen verwijderd is met dat gebeuren rond de co van tai-pan, maar je bent te laag om dat toe te geven en verzint een beschuldiging om je eigen laagheid te verbergen.
 

DeletedUser69033

Guest
Ik heb niet geleerd voor papegaai dus blijf het je ook niet uitleggen. Dan moet je maar een cursus begrijpend lezen gaan volgen.

Even een geheugensteuntje voor jullie. In het begin dat jullie Taipan aan vielen hadden we een discussie of dat een backstab was. Toen zijn er belastende posts van jullie van het ene op andere moment verdwenen van het AF. Dat was 2 weken voor dat gedoe met die co van Taipan. Het valt me ook op dat je nog donders goed weet in welke tijd dat gebeurd is.
 

DeletedUser61241

Guest
Het lijkt me behoorlijk simpel:

Niet-mods kunnen geen posts op het AF verwijderen
Mods zullen geen posts verwijderen op verzoek, want dan zullen ze direct worden ontslagen als forum mod.
Als forum mod moet je onpartijdig zijn, en het lijkt me niet dat hij posts die het spel dusdanig beïnvloeden gaat verwijderen.
Tenzij er natuurlijk persoonlijk belastende informatie in staat (lees de co van tai), maar dan ben je als bewijsleveraar ontzettend stom, want dan gooi je je eigen ruiten in. Als je dan van die geweldig belastende informatie hebt, dan zorg je er ook voor dat dit volledig volgens de regels is, anders ben je nog stommer dan het achterwerk van een plant.

En als laatste:
Als de vijand vraagt of je posts wilt verwijderen, doe je dit uiteraard ook niet, maar dat lijkt me niet meer dan logisch.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69033

Guest
Dan ga eens terug in het het archief van mijn posts hier op het AF en dan de post van 3 november 2013 om 23.46 . Daar heb ik een post van Alandor gequote. Die post van Alandor die ik daar gequote heb vind je in het archief van Alandor niet meer terug.

Nu is mijn vraag aan de heren hoe dit dan mogelijk is? Er zijn toen wel meer posts verdwenen op zulke mysterieuze wijzes, maar daar heb ik helaas zo geen bewijzen van.
 

DeletedUser

Guest
Nee, je hebt niet geleerd voor papegaai.
Papegaaien zijn namelijk nog vrij slimme dieren, jij daarin tegen, valt vies tegen.

Tuurlijk staat een post die door forummods is verwijderd niet meer in mijn archief (Wist niet eens dat er een archief was).
Die post is door onze goede vrienden de forum mods verwijderd, heb ik je toen al uitgelegd en net zoals jij val ik niet graag in herhaling.
Misschien moet jij ipv andere beschuldigen dat ze niet begrijpend kunnen lezen zelf maar eens begrijpend lezen.
Dat jij zo laag bent om de waarheid niet te begrijpen is al weer een voorbeeld van het feit dat jij het gene niet kan waarvan je ons van beschuldigd, ook vrij laag.
Hoe laag ga je nog zinken, heerboer?

Jij komt niet met bewijzen, terwijl het vrij duidelijk voor iedereen is dat forummods niet op speler aanvragen reageren en dat spelers niet forum post van andere accounts kunnen verwijderen.

Privé
Reden: 3.1 Spam / Offtopic (waarschuwing)
4 november 2013 21:00
Door c0alKiller
Vervallen 0

Das toevallig, rond de zelfde tijd heb ik een waarschuwing gekregen over dit forum!

Misschien de reden dat de berichten zijn verwijderd?
 

DeletedUser69033

Guest
Blijft een raar verhaal. Dit omdat er veel meer offtopic gepost werd en juist alleen belastende posts voor jullie door jullie gepost van het AF verdwenen.
 

DeletedUser

Guest
nee, er was toen veel meer verwijderd dan alleen posts van Tanken leden.
wss onthoud jij alleen deze post, omdat die belangrijk zijn voor je verhaal.
Maar dat doet er niet toe.
 
Bovenaan