Het verschil in morele waarden op w24

DeletedUser

Guest
Jah, wij zijn ook blij dat jij niet in Tanken zit, maar dat buiten beschouwing houden.

Jah, wij staan er vol afschuw tegen om random mensen te recruiten om op die manier de wereld te beëindigen.
Daarom doen wij dat dan ook niet he ;).
 

DeletedUser26046

Guest
Ga hier even op reah



Voordat jij iets zegt over mij zorg er dan wel voor dat de informatie die je geeft klopt. Het gene wat jij nu zegt is dat het account kata's heeft gebruikt. Is nooit gebeurt.

Stabben? Laat me nou niet lachen. Als ik niet uit Tanken was gegaan dan zou het account alsnog geinternt worden aangezien ik het toch zou gaan aanvallen en er geen spelers voor te vinden waren. Zelfs Zaletio heeft hieraan gedacht op het punt dat het account ging clusterfucken en een grote mond had.

Dus voordat je nog meer rotzooi op het AF gooid, denk even na wat je zegt.

En prestaties?

Tjah, heeft misschien ermee te maken dat ik TW niet zie als een prestatie middel? Mijn account heeft altijd netjes op de kaart gelegen. Tanken heeft nooit wat tegen me kunnen doen en dat is gewoon te triest voor worden met 3 front accounts nu in Tanken. Verder is het account ten alle tijden sterk gebleven. Ongeacht hoeveel front het ook had. Dat Tanken mij geen weerstand heeft geboden is uiteraard niet mijn probleem maar dat van jullie.

Ten eerste: je hebt nooit met drie accounts front gehad. Alleen met dymm en DKP. Daarnaast heb je tegen beide accounts, ondanks dat ze onbemand waren, amper wat gepresteerd. Antebellum is altijd een onbeduidend account op w24 geweest dat alleen een grote bek had. Dat is het nu nog steeds en zal het ook zo blijven. Net als jouw intern-streak. Al is w24 voorbij, op een andere wereld zul je net zo'n type speler blijven als nu. Eentje die het conflict uit de weg gaat en liever internt.

Ieder zijn manier van spelen. Als jij je lol haalt uit internen dan zou ik het vooral doen. Verwacht dan echter niet dat je "respect" ervoor krijgt, want dat is volledig kansloos.
recruits blijven recruits.;)
Als jij die halve hersencel van jou eens in werking stelt zou je ook weten dat Tanken tegen rekruterend de wereld winnen.
Daarbij komt nog dat Tanken op dit moment met eens zoveel leden grote verliezen lijden tegen Last. Terug grijpen op een grijs verleden is in dat geval een triest voorkomen.


Simplistische kijk op de wereld heb je soms hè. Ik zal het voor je uitschetsen, aangezien je het blijkbaar niet begrijpt.
nl24

De rood gemarkeerde spelers zijn onbemande Tanken accounts. Dat betekent dat er maar één account is met front in heel Tanken. Dat is Isidorus (zoals je ook wel kan zijn aan zijn OD stijging de laatste maanden). Oftewel een stam met (voorheen) 27 spelers, heeft met één enkel account een actief front. De andere 24 (2 zijn dus onbemand) hebben geen front.

Wat gebeurt er in een stam waarbij er geen uitdaging en tegenstand is? Inderdaad. Die wordt inactief, krijgt intern gezeik en die schiet niet meer op. Zoals de laatste week bij Tanken gebeurde. Dan zijn er twee opties. Optie één is dat we bevriende spelers in Tanken halen en de wereld sluiten. Optie twee is dat we Tanken opsplitsen en gaan kijken hoe w24 zich verder evalueert. Aangezien zowel in Tanken als in andere stammen (OTS, Last!, OLM) het gros van de spelers w24 "klaar" vond, hebben wij besloten de boel op deze manier te sluiten.

Ik ben het met je eens. Het is niet de meest mooie manier. Maar de omstandigheden dwongen/dwingen ons tot dit handelen. Als Last! ballen had gehad en niet "eruit genaaid" was met hun project met OTS, dan was het anders gelopen. "Waarom?" vraag je je nu af? Heel simpel: dan had Tanken tegenstand gehad. Tanken had dan een stam om tegen te vechten gehad, wat de lol op w24 erin had gehouden. Door Last! haar keuze om bij mekaar te klitten en elke serieuze confrontatie op die manier te vermijden, moest Tanken wel zo handelen. Alle tegenstand was weg. OTS (met 50 leden) was weg. Fruit was weg. OTS was/is dood. Oftewel het enige waar Tanken tegen vocht was inactiviteit. Dat werkt niet.

Kortom was dit niet de meest fraaie, maar wel meest logisch stap. Dat jij nu de beledigde majesteit uithangt verbaast me ten zeerste.


De prijzen zijn nog steeds niet verdeeld. We zullen over 2 weken wel zien waar we staan.
Ik zelf ben blij dat ik niet bij Tanken zit. Waarom je me dan als slechte verliezer ziet snap ik dus niet. Door dingen te doen alwaar je alvorens met een soort van afschuw tegen stond de wereld te winnen maakt jullie eerder een slechte winnar dan ons een slechte verliezer.

Geloof me: heel Tanken is ook blij dat jij niet bij ons zit. Zo'n kata-noobje als jij is nergens welkom behalve bij medestabbers. Jouw stammetje geeft het precies weer: het rattenholletje waar je thuis hoort. Heb je niet nog wat stab-acties ofzo in de kast staan? Jullie kennende komen die nog wel boven hè.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga hier maar even meteen op in aangezien jij de posts niet goed doorleest.

Ten eerste: je hebt nooit met drie accounts front gehad. Alleen met dymm en DKP. Daarnaast heb je tegen beide accounts, ondanks dat ze onbemand waren, amper wat gepresteerd. Antebellum is altijd een onbeduidend account op w24 geweest dat alleen een grote bek had. Dat is het nu nog steeds en zal het ook zo blijven. Net als jouw intern-streak. Al is w24 voorbij, op een andere wereld zul je net zo'n type speler blijven als nu. Eentje die het conflict uit de weg gaat en liever internt.

Ieder zijn manier van spelen. Als jij je lol haalt uit internen dan zou ik het vooral doen. Verwacht dan echter niet dat je "respect" ervoor krijgt, want dat is volledig kansloos.

Lees eens even goed wat ik zeg meneer Zaletio.

Tanken heeft nooit wat tegen me kunnen doen en dat is gewoon te triest voor worden met 3 front accounts nu in Tanken.

Verder wil ik de drie accounts even onderbouwen voor je. In Jamall zijn profielnaam staat nog steeds en altijd hetzelfde:

Persoonlijke tekst
Ik ben MB van Isidorus van Sevilla en hij beschermt me.


Dusja, het account heeft altijd tegen drie accounts van Tanken gelegen. Het account van Jamall heeft zelfs beweerd tijdens mijn aanvallen op hem dat hij beschermt word door jou.

En niks gepresteerd, wat valt er te presteren als jij de accounts er voor dood bij laat liggen. Toen ik en Jonas met elkaar bezig waren had ik nog een uitdaging. Misschien zou ik het niet winnen maar Jonas was de enige die mij ooit weerstand heeft kunnen bieden op W24.

Je hebt het over een intern-streak van mij. Volgens mij waren de laatste dorpen van mij de afgelopen maanden alleen maar van DYMM,DKP, Jamall, Barbaar. Wat jij hier zegt klopt dus weer niet.

Ik ga hier niet verder op de feiten drukken want momenteel komt er alleen maar rotzooi vanuit Tanken.
 

DeletedUser

Guest
Op de feiten drukken.
Kom dan eerst met feiten?
Jamall kan iets zeggen, maar is alles wat wordt gezegd een feit? Nee.

In die meer dan een jaar dat ik jou nu ken, van alle spelers op w24, ben jij de persoon die de meeste onzin ooit heeft geuit.

'Jonas is de enige die mij ooit weerstand heeft kunnen bieden'.
Tja, dan waren de andere accounts om jou heen die je hebt geprobeerd ook niet sterk genoeg om weerstand te bieden.
We weten dan ook beide dat als jij een front had met verschillende andere spelers, jij zelf geen weerstand had kunnen bieden.

En ik lees de dorpen die je hebt geedeld:
DYMM: half inactief half bezet. (Geen prestatie)
DKP: Jonas kiest RL eerst en het account had weinig prioriteit om goed te kunnen bemannen met de co's die aanwezig zijn. (geen prestatie)
Barbaar: Ja, vrij normaal, ga ik geen oordeel over leveren doet iedereen.
Jamall: Die jonge kan gewoon niks, kunnen veel mensen van winnen. (ook geen prestatie). Daarnaast was het een lid van Chaos, en ja hij mag dan wel een Mb zijn, maar dat maakt hem geen Tanken lid.

Dat jij nu stoer gaat lopen doen met je: ik overleef een front met 3 tanken spelers (Wat er gewoon 2 waren, dus weer een 'feit' dat geen feit is.) waarvan er 1 half actief is (en amper van geedeld word), eentje gewoon niks kan en eentje leeg (Waar veel van geedeld word en niks terug doet). Wauw, mooie prestatie om dat te overleven! Het is je gegund, om te mogen zeggen 'Ik had een front met 3 accounts en heb dat overleefd!'.

He, maar Last!, het is jullie gegund hoor.

'Tanken wint de wereld, maar wij winnen een oorlog tegen Tanken met meer dan 300 dorpen winst op hun!'.

Dat einde van w24 is jullie gegund.


EDIT:

Ik had het nog niet gezien, maar gefeliciteerd met jullie nieuwste recruit. CV.
Wss heeft die een grote hekel aan Tanken, omdat wij hem niet hielpen deffen tegen jullie.
Niet dat hij op een normale manier om def vroeg. Hij vroeg helemaal niet om def eigenlijk.
In ieder geval, gefeliciteerd!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71152

Guest
pff wat een gezeur weer. Ik zie het al Last! is Lost! en Tanken de winnaar. Dit is al voorspeld en komt nu uit.

Wat blijkt is dat Last! een slechte verliezer is. Tanken verliest grond van Last! puur door dat DKP kiest voor RL en DYMM half bemand is.
Als we hun er buiten laten dan staat Tanken voor ;)
 

DeletedUser

Guest
Op de feiten drukken.
Kom dan eerst met feiten?
Jamall kan iets zeggen, maar is alles wat wordt gezegd een feit? Nee.

In die meer dan een jaar dat ik jou nu ken, van alle spelers op w24, ben jij de persoon die de meeste onzin ooit heeft geuit.

'Jonas is de enige die mij ooit weerstand heeft kunnen bieden'.
Tja, dan waren de andere accounts om jou heen die je hebt geprobeerd ook niet sterk genoeg om weerstand te bieden.
We weten dan ook beide dat als jij een front had met verschillende andere spelers, jij zelf geen weerstand had kunnen bieden.

En ik lees de dorpen die je hebt geedeld:
DYMM: half inactief half bezet. (Geen prestatie)
DKP: Jonas kiest RL eerst en het account had weinig prioriteit om goed te kunnen bemannen met de co's die aanwezig zijn. (geen prestatie)
Barbaar: Ja, vrij normaal, ga ik geen oordeel over leveren doet iedereen.
Jamall: Die jonge kan gewoon niks, kunnen veel mensen van winnen. (ook geen prestatie). Daarnaast was het een lid van Chaos, en ja hij mag dan wel een Mb zijn, maar dat maakt hem geen Tanken lid.

Dat jij nu stoer gaat lopen doen met je: ik overleef een front met 3 tanken spelers (Wat er gewoon 2 waren, dus weer een 'feit' dat geen feit is.) waarvan er 1 half actief is (en amper van geedeld word), eentje gewoon niks kan en eentje leeg (Waar veel van geedeld word en niks terug doet). Wauw, mooie prestatie om dat te overleven! Het is je gegund, om te mogen zeggen 'Ik had een front met 3 accounts en heb dat overleefd!'.

He, maar Last!, het is jullie gegund hoor.

'Tanken wint de wereld, maar wij winnen een oorlog tegen Tanken met meer dan 300 dorpen winst op hun!'.

Dat einde van w24 is jullie gegund.


EDIT:

Ik had het nog niet gezien, maar gefeliciteerd met jullie nieuwste recruit. CV.
Wss heeft die een grote hekel aan Tanken, omdat wij hem niet hielpen deffen tegen jullie.
Niet dat hij op een normale manier om def vroeg. Hij vroeg helemaal niet om def eigenlijk.
In ieder geval, gefeliciteerd!

Ook jij bent mijn post niet duidelijk aan het lezen wat weer aantoont waar het momentele niveau licht in Tanken.

Nog even voor jou een speciale uitleg:

In mijn posts is duidelijk te lezen dat ik niet trots ben op de prestaties. Ik ben blij vanwege het feit dat een account als Antebellum 60% front heeft en Tanken niet heeft weten te presteren om twee best wel belangrijke accounts niet bemand te krijgen of enige moeite voor heeft gedaan. Nu kun je jezelf natuurlijk afvragen als ik zo makkelijk ben. Waarom jullie me dan niet hebben kunnen wegspelen keer op keer? Zelf had je ook de VV kunnen pakken ( en dit niet alleen voor jou hoor ) en aan de slag kunnen gaan op DYMM en DKP.

Tanken wist van te voren dat Jonas het druk ging krijgen. Dit wist iedereen. Door hem naar Tanken te halen geven jullie mij gratis dorpen. Waar ik eerlijk gezegt niet trots op ben maarja, dan krijg je die DidYouMisMe gevalletjes van steeds terug komen en aanvallen als je het net ff druk hebt.

Nu kun je dus zeggen dat ik hier "stoer" loop te doen. Dat helemaal niet. Ik vind het lachwekkend dat Tanken er een zooitje van maakt. Zeker met DYMM wat gewoon keer op keer een flop was wie er ook op gezet werd.

En leuk dat je over CV begint. Laat mij meteen zien wat jij van je leden weet aangezien er een vrouw op het account zit. Verder wens ik Tanken veel plezier in het "winnen" van de wereld in twee weken.
 

DeletedUser60138

Guest
En leuk dat je over CV begint. Laat mij meteen zien wat jij van je leden weet aangezien er een vrouw op het account zit. Verder wens ik Tanken veel plezier in het "winnen" van de wereld in twee weken.

Kun je nagaan wat een voorbeeldig stamlid het was. Communiceert met niemand en raakt in dikke paniek bij incomings maar vraagt geen hulp of OS. Dus niet zoals jij, jij gaat lopen als je incomings krijgt en dan mag een ander het opknappen :D
 

DeletedUser

Guest
Het momentele niveau van tanken ligt nog steeds boven dat van jou. (Het is ligt, niet licht, bewijst het maar weer).

En er is een verschil tussen: het niet weten te presteren en het niet actief te proberen.
En ik heb ook even op DKP gezeten, paar treintjes gedood, maar toen redde ik het qua tijd niet meer.
En waarom we je niet weg hebben gespeeld, omdat we het ook nooit actief hebben geprobeerd.
JA, die massa, maar omdat niemand de tijd had om te vv'en actief (Tentamen periode voor de studenten onder andere) kon er dus niet geedeld worden. Maar zoals ik al zei, het is je ook gegund dat je het hebt overleefd. Iemand die al zo lang bestaat mag het wel overleven.
En het is mooi hoe je zegt dat tanken er een zooitje van maakt, want dat is namelijk niet echt zo hé.
Dat weet jij zelf ook wel, maar wss denk je dat omdat je zo blij bent door het overleven.
En dat Jonas het druk had, tja, dat wisten we, maar we wisten niet voor lang, en zoals al eerder gemeld, we kunnen het verlies makkelijk opvangen, erg makkelijk. Daarom was het ook geen prio. (Het feit dat we zelfs al krijgen jullie 'gratis' dorpen wij nog steeds winst maken bedoel ik daarmee)

En hoe moeten wij iets over onze leden weten, als die leden zich niet eens voorstellen?
Daarna def vraagt door alle aanvallen in 10 posts te droppen, zonder enige informatie over waar ze def wil en hoeveel (Zoals voor derest alle andere wel doen).
En dan vertrekt.
Kennis komt niet uit het niets.

En dank je voor het plezier wensen. die " om winnen zijn niet nodig, want we weten ook dat het een terechte winst is. Gelukkig hebben we toen der tijd (voor de breuk) niet gewonnen, want dan hadden we de foute gevalletjes niet uit de winst kunnen filteren.
En als je ons met die " probeert duidelijk te maken dat het onterecht is, kijk ff naar de andere werelden die al afgerond zijn en kijk op wat voorn manieren het op sommige van die werelden is gebeurd.
Hier winnen de sterkste, daar vaak ook niet. En hier wint ook geen massa stam (Wat jullie wel wouden proberen met OTS).
 

DeletedUser26046

Guest
Ik ga hier maar even meteen op in aangezien jij de posts niet goed doorleest.



Lees eens even goed wat ik zeg meneer Zaletio.



Verder wil ik de drie accounts even onderbouwen voor je. In Jamall zijn profielnaam staat nog steeds en altijd hetzelfde:

Persoonlijke tekst
Ik ben MB van Isidorus van Sevilla en hij beschermt me.


Dusja, het account heeft altijd tegen drie accounts van Tanken gelegen. Het account van Jamall heeft zelfs beweerd tijdens mijn aanvallen op hem dat hij beschermt word door jou.

En niks gepresteerd, wat valt er te presteren als jij de accounts er voor dood bij laat liggen. Toen ik en Jonas met elkaar bezig waren had ik nog een uitdaging. Misschien zou ik het niet winnen maar Jonas was de enige die mij ooit weerstand heeft kunnen bieden op W24.

Je hebt het over een intern-streak van mij. Volgens mij waren de laatste dorpen van mij de afgelopen maanden alleen maar van DYMM,DKP, Jamall, Barbaar. Wat jij hier zegt klopt dus weer niet.

Ik ga hier niet verder op de feiten drukken want momenteel komt er alleen maar rotzooi vanuit Tanken.

Je gaat nu oprecht Jamall rekenen als een "tanken" account? Dit zijn zijn overnamens so far. Dit is een dorpenuitbouwer, een moraalbreker. Ik moet toegeven dat je hierin een goed punt hebt. Als ik evenveel (of weinig) kwaliteiten had zoals jij hebt, dan was ik waarschijnlijk ook bang voor een speler als Jamall. Als je echter realistisch kijkt dan besef je dat Jamall een speler is die op geenerlei wijze een bedreiging vormt en dat de reden dat hij nu in Tanken zit is dat hij bij de "vrienden van Tanken" hoorden die wij nu erbij hebben gehaald om w24 te winnen.

Nogmaals, het is logisch met jouw skills dat je bang voor iemand als Jamall bent. Maar neem het mij alsjeblieft niet kwalijk dat ik de zaken iets anders inschat.


Ook jij bent mijn post niet duidelijk aan het lezen wat weer aantoont waar het momentele niveau licht in Tanken.

Nog even voor jou een speciale uitleg:

In mijn posts is duidelijk te lezen dat ik niet trots ben op de prestaties. Ik ben blij vanwege het feit dat een account als Antebellum 60% front heeft en Tanken niet heeft weten te presteren om twee best wel belangrijke accounts niet bemand te krijgen of enige moeite voor heeft gedaan. Nu kun je jezelf natuurlijk afvragen als ik zo makkelijk ben. Waarom jullie me dan niet hebben kunnen wegspelen keer op keer? Zelf had je ook de VV kunnen pakken ( en dit niet alleen voor jou hoor ) en aan de slag kunnen gaan op DYMM en DKP.

Tanken wist van te voren dat Jonas het druk ging krijgen. Dit wist iedereen. Door hem naar Tanken te halen geven jullie mij gratis dorpen. Waar ik eerlijk gezegt niet trots op ben maarja, dan krijg je die DidYouMisMe gevalletjes van steeds terug komen en aanvallen als je het net ff druk hebt.

Nu kun je dus zeggen dat ik hier "stoer" loop te doen. Dat helemaal niet. Ik vind het lachwekkend dat Tanken er een zooitje van maakt. Zeker met DYMM wat gewoon keer op keer een flop was wie er ook op gezet werd.

En leuk dat je over CV begint. Laat mij meteen zien wat jij van je leden weet aangezien er een vrouw op het account zit. Verder wens ik Tanken veel plezier in het "winnen" van de wereld in twee weken.
Lijkt me dat we het hierin eens zijn. Dymm is al jaren onbemand, dat we die niet bemand krijgen is logisch. DKP zijn we inderdaad de fout in mee gegaan, maar het resultaat mag er daadwerkelijk zijn. De komt van DKP naar Tanken had indirect vrij vel gevolgen voor het verloop van w24. Niet de harde actie van het account maar de symbolische waarde zorgde voor wat leuke gevolgen.

Kortom wat heb jij gedaan? Paar dorpjes gepakt van wat inactieve accountjes. Well done beste Ante. Zo kennen we je al heel je w24 tijd, dus dat je dat nu doorzet is een niet meer dan logische actie. Je had ook je grote bakkes van een paar maanden waar kunnen maken en naar Isidorus toe groeien. Wij (Seko en Isi) zijn nu 10 weken terug. Dat zijn 10 x 7 = 70 edeltjes minimaal die je had kunnen gebruiken om front te creeëren. Zoals Fanta heeft gedaan. Misschien had je dat moeten doen als je zo graag actie wou?
 

DeletedUser

Guest
Het momentele niveau van tanken ligt nog steeds boven dat van jou. (Het is ligt, niet licht, bewijst het maar weer).

Was autocorrectie vriendelijk vriend.

En er is een verschil tussen: het niet weten te presteren en het niet actief te proberen.

Hier ga ik ook maar even op in. Tot nu toe heb ik 0 moeite gedaan om te deffen tegen jullie en dergelijke. Zelfde gelde met de massa. Het was al overduidelijk van te voren dat DKP en DYMM niet bemand waren. Een lachwekkende actie dus waar ik geen moeite voor ging doen.

En ik heb ook even op DKP gezeten, paar treintjes gedood, maar toen redde ik het qua tijd niet meer.
Tjah, een paar treintjes op DKP doden was vast heel lastig als de adels er in het rondvliegen daar.

En waarom we je niet weg hebben gespeeld, omdat we het ook nooit actief hebben geprobeerd.
JA, die massa, maar omdat niemand de tijd had om te vv'en actief (Tentamen periode voor de studenten onder andere) kon er dus niet geedeld worden. Maar zoals ik al zei, het is je ook gegund dat je het hebt overleefd. Iemand die al zo lang bestaat mag het wel overleven.

Hier bevestig je al precies wat ik zeg. Je plant een massa omdat het iedereen op dat punt goed uit komt. Dit is hier niet het geval. Dan heb je nog 22 leden en dan is er niet één persoon die de VV aan kan nemen. Ja Rody heeft de VV aangenomen en een dorpje weten te pakken.

En het is mooi hoe je zegt dat tanken er een zooitje van maakt, want dat is namelijk niet echt zo hé.
Dat weet jij zelf ook wel, maar wss denk je dat omdat je zo blij bent door het overleven.

Na het spreken van diverse leden van Tanken weet ik wel beter dan wat je nu zegt.

En dat Jonas het druk had, tja, dat wisten we, maar we wisten niet voor lang, en zoals al eerder gemeld, we kunnen het verlies makkelijk opvangen, erg makkelijk. Daarom was het ook geen prio. (Het feit dat we zelfs al krijgen jullie 'gratis' dorpen wij nog steeds winst maken bedoel ik daarmee)

Ik probeer nu even een reden te bedenken waarom Jonas nu zowiezo naar Tanken is gegaan als er zo voor zijn account word verzorgt.

En hoe moeten wij iets over onze leden weten, als die leden zich niet eens voorstellen?
Daarna def vraagt door alle aanvallen in 10 posts te droppen, zonder enige informatie over waar ze def wil en hoeveel (Zoals voor derest alle andere wel doen).
En dan vertrekt.
Kennis komt niet uit het niets.

Deze vrouw heeft zich meteen voorgesteld toen zijn naar Last! kwam. Heeft denk ik meer te maken met de sfeer in Tanken.

En dank je voor het plezier wensen. die " om winnen zijn niet nodig, want we weten ook dat het een terechte winst is. Gelukkig hebben we toen der tijd (voor de breuk) niet gewonnen, want dan hadden we de foute gevalletjes niet uit de winst kunnen filteren.
En als je ons met die " probeert duidelijk te maken dat het onterecht is, kijk ff naar de andere werelden die al afgerond zijn en kijk op wat voorn manieren het op sommige van die werelden is gebeurd.
Hier winnen de sterkste, daar vaak ook niet. En hier wint ook geen massa stam (Wat jullie wel wouden proberen met OTS).

De twee weken zijn nog niet voorbij. Ik hoop dat iemand in Tanken nog een leuke stunt zal gaan doen:D
 

DeletedUser

Guest
Ik ga er maar weer op in.
Mijn reactie over het deffen op DKP heeft niks te maken met 'een grote prestatie', maar met jou zin:
Zelf had je ook de VV kunnen pakken ( en dit niet alleen voor jou hoor )
Want dat had ik ook gedaan, net zoals André.

Waarom DKP naar Tanken is gegaan, zou die een goede reden voor hebben gehad, maar hij is daarna zelf inactief geworden en weet dat het lastig is om co's te regelen als het einde van een wereld na bij is. Je kan wel actief zoeken, maar dat is ook voor DYMM vaak genoeg gedaan en als directe buur weet jij hoe dat af is gelopen ;).

En dan mogen er wel diverse leden in Tanken zijn die vinden dat er een zooitje van gemaakt wordt, betekent dat niet dat er echt een zooitje van gemaakt wordt ;).
Als er enkele leden in Last! zitten die nu zeggen dat Last! de grootste noob stam is van w24, maakt het het dan meteen de grootste noob stam? Nee.

En waarom ze zich niet meteen heeft voor gesteld, how should we know?
Ligt waarschijnlijk aan de persoon, gezien voor de rest iedereen zich normaal heeft voorgesteld in de stam.
Als je je niet voorstelt en daarna weg gaat omdat er geen def komt als je er niet om vraagt, heeft dat niks met de sfeer te maken.

En verwacht je echt nog een stunt in Tanken?
 

DeletedUser61241

Guest
Was autocorrectie vriendelijk vriend.



Hier ga ik ook maar even op in. Tot nu toe heb ik 0 moeite gedaan om te deffen tegen jullie en dergelijke. Zelfde gelde met de massa. Het was al overduidelijk van te voren dat DKP en DYMM niet bemand waren. Een lachwekkende actie dus waar ik geen moeite voor ging doen.


Tjah, een paar treintjes op DKP doden was vast heel lastig als de adels er in het rondvliegen daar.



Hier bevestig je al precies wat ik zeg. Je plant een massa omdat het iedereen op dat punt goed uit komt. Dit is hier niet het geval. Dan heb je nog 22 leden en dan is er niet één persoon die de VV aan kan nemen. Ja Rody heeft de VV aangenomen en een dorpje weten te pakken.



Na het spreken van diverse leden van Tanken weet ik wel beter dan wat je nu zegt.



Ik probeer nu even een reden te bedenken waarom Jonas nu zowiezo naar Tanken is gegaan als er zo voor zijn account word verzorgt.



Deze vrouw heeft zich meteen voorgesteld toen zijn naar Last! kwam. Heeft denk ik meer te maken met de sfeer in Tanken.



De twee weken zijn nog niet voorbij. Ik hoop dat iemand in Tanken nog een leuke stunt zal gaan doen:D

Helaas voor jou heeft iedereen in Tanken een grote afkeer tegen Last, dus dat zal niet gebeuren denk ik :)
 

DeletedUser

Guest
Het woord iedereen gebruiken is overdreven Joost, maar een meerderheid, dat inderdaad.

Maar nog ff een mooie vergelijking over CV.

Als je met 30 man naar een vergadering gaat.
Iedereen op de vergadering stelt zich voor, behalve een vrouw, die blijft rustig zitten en zegt niks.
Na een paar agenda punten staat die vrouw in eens op om een belangrijk punt aan te kaarten.
Alleen geeft ze geen logische uitleg bij dit agenda punt, waardoor de rest niet weet wat ze er mee aan moeten.
Er wordt hier meerdere keren om een verduidelijking gevraagd, zelfs met tips hoe ze dit zou kunnen doen bij een agenda punt en ook worden er voorbeelden geleverd.
Hierdoor blijft zij zelf onduidelijk, maar hier geeft ze de rest de schuld van en vertrekt uit de vergadering.

Door wie komt het dan, de leden van de vergadering, of de vrouw?

@Antebellum.
Ik wil je wil er wel aan herinneren dat hoewel sommige mensen je hier interner noemen, mij het niet uit maakt hoe je groot bent geworden. Er zijn veel dingen aan jou waar ik me aan kan ergeren, maar dat boeit me geen ene flikker. Kijk naar mijn eigen account, vandaag de 8 miljoen bereikt, maar als je ook ziet hoeveel bb's daar tussen zitten. God non de ju.
 

DeletedUser69033

Guest
Geloof me: heel Tanken is ook blij dat jij niet bij ons zit. Zo'n kata-noobje als jij is nergens welkom behalve bij medestabbers. Jouw stammetje geeft het precies weer: het rattenholletje waar je thuis hoort. Heb je niet nog wat stab-acties ofzo in de kast staan? Jullie kennende komen die nog wel boven hè.

Ik zit niet in Tanken dus ook niet in een rattenhol. Daar loop jij mee rond. :eek:

Wat wij nog in de kast hebben ga ik je niet vertellen. Daar heb je de neus niet voor. :p
 

DeletedUser

Guest
Helaas voor jou heeft iedereen in Tanken een grote afkeer tegen Last, dus dat zal niet gebeuren denk ik :)

Niet iedereen zit zo ver in Zaletio zijn billen als jijzelf uiteraard. Ik ga hier verder ook niet op in aangezien je stamgenoot dit al voor me gedaan heeft.

@Antebellum.
Ik wil je wil er wel aan herinneren dat hoewel sommige mensen je hier interner noemen, mij het niet uit maakt hoe je groot bent geworden. Er zijn veel dingen aan jou waar ik me aan kan ergeren, maar dat boeit me geen ene flikker. Kijk naar mijn eigen account, vandaag de 8 miljoen bereikt, maar als je ook ziet hoeveel bb's daar tussen zitten. God non de ju.

En tjah, kun je een lang verhaal over gaan zitten lullen maar ik vind het prima zo. Je zult altijd mensen hebben die je niet mogen omdat je op je eigen manier het spel speelt. Moeten hun weten uiteraard.
 

DeletedUser26046

Guest
Ik zit niet in Tanken dus ook niet in een rattenhol. Daar loop jij mee rond. :eek:

Wat wij nog in de kast hebben ga ik je niet vertellen. Daar heb je de neus niet voor. :p

Kijjk eens naar mijn post:
Geloof me: heel Tanken is ook blij dat jij niet bij ons zit. Zo'n kata-noobje als jij is nergens welkom behalve bij medestabbers. Jouw stammetje geeft het precies weer: het rattenholletje waar je thuis hoort. Heb je niet nog wat stab-acties ofzo in de kast staan? Jullie kennende komen die nog wel boven hè.

Ik heb het over jouw stam en een rattenholletje. Jouw respons daarop is "nee Tanken is het rattenholletje". Dat is precies hetzelfde als dat iemand een hele argumentatie op zet, dat onderbouwt en dan als reactie krijgt: "nietus! Wat je zegt ben je zelf!". Nogal treurig.

Daarnaast is de logica die tussen iets dat jij in de kast hebt en ik die een neus ergens voor moet hebben nogal frappant. Het zegt wel genoeg dat Last! op deze manier het einde van w24 wilt afwenden. Ik had ze anders ingeschat als op een vage manier gaan stoken op AF. Nogal simplistisch.
 

DeletedUser61241

Guest
Niet iedereen zit zo ver in Zaletio zijn billen als jijzelf uiteraard. Ik ga hier verder ook niet op in aangezien je stamgenoot dit al voor me gedaan heeft.



En tjah, kun je een lang verhaal over gaan zitten lullen maar ik vind het prima zo. Je zult altijd mensen hebben die je niet mogen omdat je op je eigen manier het spel speelt. Moeten hun weten uiteraard.

Tja, want iemand die een andere stam haat zit bij zijn leider in z'n reet. That makes sense indeed..

Intelligente opmerking, echt! Waar moest die helemaal vandaan komen?

Geloof me, ik haatte heerboer enzo al voordat ik in tanken zat. Dat was ook de voornaamste reden dat ik uit ots stapte destijds..
Heeft zaletio niks mee te maken.

Denk voortaan eerst even na voor je domme opmerkingen gaat maken. Of misschien heb je dat gedaan, zet het er dan even bij, dan ga ik het niet meer lezen.
 

DeletedUser69033

Guest
@Zaletio.

Als je nog niet eens begrijpend kunt lezen vraag ik me toch ernstig af waarom er nog zoveel mensen in je rattenholletje zitten. Het zal wel beginnen te jeuken bij je.

@joossie

Je moet me toch eens vertellen waarom je me haat. Ik heb je nog nooit iets horen vertellen wat ik je voor de voeten gegooid heb om me te haten. Daarbij vind ik "haten" wel een groot woord om in een spel te gebruiken. Dat je me niet mag wist ik al wel langer, maar ook daar weet ik nog steeds de reden niet van. De reden die ik daarvoor bedacht had, dat ik je vriend RobRoy van de kaart geveegd heb, was het niet. Wat het dan wel is heb ik je nooit over horen praten.

@Alandor.

Ik probeer op de hoogte van jullie te komen, maar het lukt me niet om zo ver te zinken. Je leider Zaletio kon het via skype nog veel beter verwoorden als dat ik het hier mag. Hij doet het alleen achter de rug om. Daarom heeft hij ook een rattenhol.
 

DeletedUser26046

Guest
Je niveau stijgt met de dag, beste Heerboer. Wat zal het een verlossing zijn om van idioten zoals jij af te zijn zeg, over een dag of 10. Wij onderbouwen alweer waarom jij bekend staat als een extreem lage speler (oa je kata-gebruik) en waarom Fanta en zijn kliekje ratjes tesamen in Last! horen. "The Last! backstabbers of w24", zoals het wel gezien wordt.

Wat is jouw reactie? "Je kan niet lezen!!!" "Wat je zegt ben je zelluf!" Of je reageert gewoon met "Dat klopt niet!". Of deze manier is een inhoudelijke discussie niet mogelijk. Dat is vanuit jullie perspectief logisch. De spelers van Tanken, zoals Joosie bv, hebben in vrijwel elk discussiepunt de sterkste argumenten. Ga maar na met het meest concrete voorbeeld: kata-gebruik. Wat deden de Last! spelers? Die moedigden kata-gebruik aan en begonnen een kata-oorlog. Wat deed Tanken? Na een foutje nota bene, werden meteen de twee schuldigen erop aangesproken en ieder op een eigen manier moest de consequenties ervan dragen.

Dat is precies wat dit topic dus ook weergeeft: het verschil in morele waarden op w24. Tanken speelt het netjes en heeft dat altijd gedaan. Last! daarintegen is de stam waar de laatste actieve stabbers die nog op w24 spelen zich bevinden. Dat is amper een discussiepunt. Tenminste, wij willen de discussie nog wel aangaan. Jouw reacties daarintegen negeren de inhoud volledig. Dat is nou het verschil op w24. Inhoud en oppervlakkigheid. Oftewel Tanken vs Last!.
 
Bovenaan