W36 & het winterevent.

DeletedUser

Guest
Het tribalwars team NL (al die vrijwilligers die "baas" spelen op het internet zonder ervoor betaald te krijgen) heeft zijn handen vol aan dit drama.

Nou ja, zij kunnen er ook niets aan doen. Hebben niets te maken met de doorvoering van het evenement. Dus beste laten we hen ook in hun waarde en gaan we vrolijk op de echte boosdoeners , namelijk Innogames, haten.
 

DeletedUser55041

Guest
Duckje op wintersport met dank aan de top 5 op w36!:D:D

Goed gevonden en ook nog is waar;)
 

DeletedUser34690

Guest
Een update over de stand van zaken zou wel welkom zijn. Of zit innogames nog steeds in de 1e kamer hun winstmarge te verdedigen...

Zodra we meer weten hoor je dit vanzelf... het is nu gewoon afwachten.
 

DeletedUser72044

Guest
Het ging mij meer om het feit waarop zij deze situatie op het forum afhandelen.
 

DeletedUser61932

Guest
Leren dat al het geld dat ze inzetten allemaal voor niets is geweest. ;)
 

DeletedUser43012

Guest
Hopelijk gaan ze er wel wat aan doen, anders ben ik voor niks zo vaak online :p

Ik zag inderdaad dat duty gestopt is, of gereset.

Rang Naam Stam Punten Dorpen Puntengemiddelde dorp
1 l0strunite2 l0st 8.384 1 8384
2 MAGAZIJNIER l0st 8.158 1 8158
3 kieken72 Insane 6.704 1 6704
4 binc _TBR_ 6.685 1 6685
5 Mongojunge TNT 5.549 1 5549
6 dutymaster Mech. 0 0 0
7 sj44kie RSG 3.421 1 3421
 

DeletedUser

Guest
Hmm is weer een leuk event dus.

Een premium account verschaft je, in tegenstelling tot veel concurrerende browsergames, geen oneerlijk voordeel. Je krijgt met een premium account geen spelvoordeel; enkel handigheden, overzichten en gebruikersgemak. Wel is het zo dat je op bepaalde werelden - meer bepaald vanaf wereld 20 - de constructietijden van gebouwen kan halveren.

is alleen jammer dat dat event afbreuk doet aan dit bovenstaande, want je kan je hier nu echt letterlijk naar de top kopen:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58619

Guest
Ze hadden W36 al lang offline moeten gooien om dit op te lossen. Het enige wat ze kunnen doen is een rollback of W36 gewoon herstarten. Maar ik denk dat ze dit niet zullen doen en het gewoon zen gangetje zullen laten gaan. Stelletje geldwolven
 

DeletedUser43012

Guest
Premium is heel handig en ik kan me voorstellen dat Innogames ook wat wilt verdienen aan deze game.
Het moet natuurlijk wel zo zijn dat het in verhouding is en normaal gesproken is dat wel het geval.
Premium maakt je normaal gesproken niet sterker maar maakt het alleen makkelijker. (afgezien van die 20% extra gs)
 

DeletedUser72103

Guest
Ze hadden W36 al lang offline moeten gooien om dit op te lossen. Het enige wat ze kunnen doen is een rollback of W36 gewoon herstarten. Maar ik denk dat ze dit niet zullen doen en het gewoon zen gangetje zullen laten gaan. Stelletje geldwolven

Ben het met je eens, enige is. Jij was nummer 1 of 2 en bent zelfs nu ook doodleuk meegegaan in de malaise:(
 

DeletedUser

Guest
ze kunnen ook bijna niks anders doen, alleen miss event aanpassen ;)
 

DeletedUser61674

Guest
ze doen dit niet om het geld rollback is geen optie en w36 herstarten is ook geen optie.
er is eigenlijk niet echt een oplossing voor dit probleem.
ze weten nu dat ze het event moeten aanpassen.
 

DeletedUser55041

Guest
Valt wel mee hoor. We zitten met ze alle de hele dag al te zeiken maar er gaat echt niks gebeuren hoor. Anders kan duckje niet op vakantie :D:D
 

DeletedUser

Guest
heeft een hoop tijd in dat event gezeten schat ik zo in , dus aanpassen zal geen optie zijn , maar stopzetten voor w36 bv wel en dan zullen degenen die nu bovenaan staan erdoor hun voordeel behouden, want dat gaan ze echt niet terugdraaien hoor;)
 

DeletedUser

Guest
Premium is heel handig en ik kan me voorstellen dat Innogames ook wat wilt verdienen aan deze game.
Het moet natuurlijk wel zo zijn dat het in verhouding is en normaal gesproken is dat wel het geval.
Premium maakt je normaal gesproken niet sterker maar maakt het alleen makkelijker. (afgezien van die 20% extra gs)

20% gs is geen onderdeel van PA, dat is een losse fucntie :)
 

DeletedUser58619

Guest
ze doen dit niet om het geld rollback is geen optie en w36 herstarten is ook geen optie.
er is eigenlijk niet echt een oplossing voor dit probleem.
ze weten nu dat ze het event moeten aanpassen.

ze doen dit niet om het geld? :D
 
Bovenaan